Daar mag ik over 2 maanden ook!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef Daywalk3r het volgende:
21.1km gedaan! 3km asfalt, 14 trail en toen nog 4 over het asfalt.
Maatje kreeg het bij een km of 16 wat zwaar dus hebben we iets rustiger aan gedaan.
http://app.endomondo.com/workouts/457468005/7102294
Fijn he? Gebeurt hier ook regelmatig, vooral in bepaalde buurten. Het standaard antwoord is normaal "zou jij ook eens moeten doen"quote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb onderweg trouwens nog bijna iemands ogen uitgekrabter stond een dikke Tokkie buiten te roken. Die bekeek mij eens keurend, en vond het nodig om te zeggen: "Nou meissie, jij moet nog maar even doorlopen".
I was like
[ afbeelding ]
Yes sir! Ik niet aan die kant. Het was vandaag 1 grote smeerbendequote:
Het is hier ook altijd op het vaste puntquote:Op zondag 11 januari 2015 19:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Fijn he? Gebeurt hier ook regelmatig, vooral in bepaalde buurten. Het standaard antwoord is normaal "zou jij ook eens moeten doen"
Wéér zo'n eikel!!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb onderweg trouwens nog bijna iemands ogen uitgekrabter stond een dikke Tokkie buiten te roken. Die bekeek mij eens keurend, en vond het nodig om te zeggen: "Nou meissie, jij moet nog maar even doorlopen".
I was like
[ afbeelding ]
Mij lachen ze uit EN zeggen dat ik te dik ben.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Tegen mij zeggen ze eigenlijk nooit wat. Ze lachen me alleen maar uit.
Klinkt als lekker zo alles voor jezelf. En dan als t lichter is lekker de Veluwe op. Zo wil ik hier ook wel weer eens de hei op.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is hier ook altijd op het vaste punt![]()
Wat dat betreft kun je beter in Putten rennen. Meteen na het werk. Ideaal is dat. Degelijk als ze zijn in Putten, zitten ze zowat allemaal al keurig om half 6 aan de warme hap. Dus ik heb dan het hele dorp voor mezelf![]()
Maar eigenlijk kan ik niet wachten tot het weer licht is na het werk. Dan kan ik weer de auto aan de kant zetten onderweg naar huis en ergens de Veluwe oprennen.
Niet fijn nee, ik merkt wel dat als we met 2 lopen het een heel stuk positiever is qua reacties.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik doe altijd of ik niets hoor. Maar soms komen opmerkingen wel hard aan ja, ik kan er echt niet tegen als mannelijke figuren opmerkingen over je lijf of kleding maken, dan voel ik me ook echt niet veilig af en toe.
In de zomer gewoon even langs voorthuizen. Kan je aanschuiven voor een rondje rennen EN een warme prak (en nog even zwemmen ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is hier ook altijd op het vaste punt![]()
Wat dat betreft kun je beter in Putten rennen. Meteen na het werk. Ideaal is dat. Degelijk als ze zijn in Putten, zitten ze zowat allemaal al keurig om half 6 aan de warme hap. Dus ik heb dan het hele dorp voor mezelf![]()
Maar eigenlijk kan ik niet wachten tot het weer licht is na het werk. Dan kan ik weer de auto aan de kant zetten onderweg naar huis en ergens de Veluwe oprennen.
Ja joh, je hebt ze hier ook gewoonquote:
Ik had wel ook een heleboel andere hardlopers, die allemaal heel blij warenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Krijg ook wel eens een quasi grappige opmerking naar mijn hoofd maar eigenlijk veel vaker goedkeurende knikjes of positieve berichten.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:25 schreef cafca het volgende:
Tip voor iedereen die commentaar krijgt over zijn/haar gewicht: ga op FiveFingers lopen!
Bij mij kijken ze altijd alleen raar naar mijn voeten......
Oeh, dan ga ik toch maar die bandjes kopen. Zag ze al bij de Primark liggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan van die elastieken bandjes kopen, daarmee kun je vooral je benen trainen. Je doet ze dan bijvoorbeeld om je schenen en doet dan een x aantal squats terwijl je je benen naar buiten blijft drukken. Of je ligt op je zij en probeert het bovenste been zo ver mogelijk op te tillen.
Ook zonder bandjes kun je een hoop oefeningen thuis doen; planken, molenwieken, squats, opdrukken, op één been staan en met het andere been gestrekt naar voren of opzij rondjes maken, one-leg box squats, donkey kicks, (extended) glute bridge, etc. etc. etc.
Als hardloper wil je vooral je glutes, je bovenbenen en je core trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al het gevoel dat ik zo langzaam ga..maar was inderdaad wel redelijk op na nog maar 2,5 km. Heb de laatste meters nog wel iets versneldquote:Op zondag 11 januari 2015 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo'n hoge hartslag moet je eigenlijk alleen bij tempoloopjes en/of wedstrijden halen. Rustiger lopen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |