Nou in dit geval bv als de broertjes of Ahmedy enthousiast is over de haatimam die het vrijdagmiddag gebed doet of als er geronseld wordt voor Syrië, op tijd aan de bel trekken.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe hadden moslims de boefjes aan moeten geven? De politie wist al lang dat ze gek waren. Wat ik veel kwalijker vind zijn al die duizenden idioten die steun geven aan de moord op wat random mensen. Schiet wat politici dood als je het niet eens bent met de keuzes van een land.
Minder dan de gemiddelde sekte/terreurleider, none the less.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedere westerse president/premier heeft zelf een imposante moslim body-count verzameld, of geeft door stilzwijgen steun aan een drone terreurcampagne van Obama. Als je er zo een omlegd kun je nog een morele case maken. Bij cartoonisten is dat al heel wat lastiger en bij random onbekende personen in een supermarkt al helemaal onmogelijk.
Een ideologie belachelijk maken is wat anders dan een groep mensen. Ik vind dat allebei moet kunnen, maar mama en papa die naar Europa verhuisden in de koude oorlog moeten toch wel geweten hebben dat ideologieën in het bijzonder met de grond vergruisd kunnen worden hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nou in dit geval bv als de broertjes of Ahmedy enthousiast is over de haatimam die het vrijdagmiddag gebed doet of als er geronseld wordt voor Syrië, op tijd aan de bel trekken.
Nou lost dat niet het hele probleem op natuurlijk maar het maar toelaten is ook niks.
Ik merk bij steungevers vooral dat men keer op keer naar Israël wijst.
- Islam belachelijk maken = vrijheid, Joden = Antisemitisme?
- Palestina, honderden onschuldige kinderen hoor je niemand over?
- Waarom zou ik je suis Charlie zeggen als bv een Dieudonné aangepakt wordt?
Ik geef ze nog op zich wel gelijk ook eigenlijk, want het is niet eerlijk dat er in zo'n geval geen gelijke monikken gelijke kappen zijn toch?
Echter los daarvan vind ik wel dat ze deze daad niet moeten verdedigen/goedkeuren of toejuichen want dat iets anders wat niet hoort niet zo beoordeeld wordt rechtvaardigt dit soort acties niet erdoor.
En bovendien helpt je daar je normale medemoslim ook niet mee.
Aha.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:35 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen. Net zo min als het erkennen van het overheidstekort en de staatsschuld die Nederland heeft opgebouwd om de luchtkasteeltjes van de gutmenschen in de lucht te houden.
want enkel de NAVO en Israel mogen gericht journalisten doden...quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe hadden moslims de boefjes aan moeten geven? De politie wist al lang dat ze gek waren. Wat ik veel kwalijker vind zijn al die duizenden idioten die steun geven aan de moord op wat random mensen. Schiet wat politici dood als je het niet eens bent met de keuzes van een land.
Niks hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 03:13 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Wat probeer je te vertellen met deze post?
Hoeveel daarvan zijn gepleegd door moslims om weer in de slachtofferrol te kunnen kruipen en hoeveel dode moslims zijn er te betreuren?quote:Op zondag 11 januari 2015 03:23 schreef meth1745 het volgende:
15 aanslagen op moskeeën in Frankrijk tot nu toe, volgens twitter
Jij lijkt me een persoon die het antwoord wel weet. Dus, voor de dag ermee.quote:Op zondag 11 januari 2015 03:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn gepleegd door moslims om weer in de slachtofferrol te kunnen kruipen en hoeveel dode moslims zijn er te betreuren?
Buiten dat het een beetje vreemd is dat je aan mij vraagt om een stelling te onderbouwen van een andere poster wiens stelling ik nota bene betwist: Nee, er zijn volgens mij geen moslims omgebracht door (knokploegen van) niet-moslims. Voor wat betreft de aanvallen op moskeën: Zie bijvoorbeeld Zweden, er is gebleken dat dit niet per sé gedaan hoeft te zijn door niet-moslims. De meeste moslimslachtoffers vallen door toedoen van geloofsgenootjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 03:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij lijkt me een persoon die het antwoord wel weet. Dus, voor de dag ermee.
quote:Op zondag 11 januari 2015 03:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn gepleegd door moslims om weer in de slachtofferrol te kunnen kruipen en hoeveel dode moslims zijn er te betreuren?
Die politici zorgen anders voor veel doden in het Oosten van Europa.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat artikel is: Gepubliceerd: 13 maart 2012 06:39quote:
Misschien wordt je gelukkiger van een meer recente moslimaanslag op een moskee.quote:Op zondag 11 januari 2015 04:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat artikel is: Gepubliceerd: 13 maart 2012 06:39
Plus het gaat over een Moskee in Belgie.
Wat wil je nu, dingen/verbanden leggen die er niet zijn?
In Pakistan, erg relevant ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 04:14 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Misschien wordt je gelukkiger van een meer recente aanslag op een moskee.
Indoctrinatie. Opvoeden met haat.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij heeft totaal geen punt. Want die burgers die nu doodgeschoten zijn.. die zijn enkel doodgeschoten omdat ze joods waren. En verder onschuldig, je kunt moeilijk iemand aansprakelijk stellen omdat ie nou eenmaal dat paspoort heeft. Of oomdatie een bepaald geloof aanhangt.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die man, hoewel gestoord heeft wel gewoon een punt.
Het westen en vooral de VS heeft de onheil over zichzelf afgeroepen door haatbaarden de creëren en verdeeldheid te zaaien in landen om zo te kunnen blijven profteren van de grondstoffen.
Alles wat in Frankrijk gebeurt is terug te leiden tot geopolitiek en de gevolgen, in combinatie met koloniaal verleden, achterhaalde monotheïstische religies en uitzichtloze immigranten als tweederangsburgers weggestopt in de banlieus. Dan heb je een flink vat buskruit met een korte lont.
En die aanslagplegers zijn even triest als de islamterroristen. Tenzij het haatzaaiende moskeeen zijn, die mogen wat mij betreft meteen platgegooid worden. Met de haatzaaibaardimams er nog in.quote:Op zondag 11 januari 2015 03:23 schreef meth1745 het volgende:
15 aanslagen op moskeeën in Frankrijk tot nu toe, volgens twitter
Meth head lult volgens mij gewoon uit zijn nek. Gevalletje slachtofferrol en je eigen misdaden bagetaliseren.quote:Op zondag 11 januari 2015 04:58 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En die aanslagplegers zijn even triest als de islamterroristen. Tenzij het haatzaaiende moskeeen zijn, die mogen wat mij betreft meteen platgegooid worden. Met de haatzaaibaardimams er nog in.
Goede vraag. Geef het antwoord eens?quote:Op zondag 11 januari 2015 03:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nogmaals mijn antwoord:quote:Op zondag 11 januari 2015 05:03 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goede vraag. Geef het antwoord eens?
quote:Buiten dat het een beetje vreemd is dat je aan mij vraagt om een stelling te onderbouwen van een andere poster wiens stelling ik nota bene betwist: Nee, er zijn volgens mij geen moslims omgebracht door (knokploegen van) niet-moslims. Voor wat betreft de aanvallen op moskeën: Zie bijvoorbeeld Zweden, er is gebleken dat dit niet per sé gedaan hoeft te zijn door niet-moslims. De meeste moslimslachtoffers vallen door toedoen van geloofsgenootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |