abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2015 @ 02:21:28 #176
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148559030
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:20 schreef agter het volgende:
Hoe zit het trouwens met 'de gebruiker betaalt'?
Worden Moslim-gemeenschappen nu extra aangeslagen met belastingen om de veiligheidsrisico's die hun geloof met zich meebrengt, te vergoeden?
Bedoel, er worden veel extra kosten gemaakt.
Dat zijn dingen die je doet met voetbalsupporters, niet met gelovigen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 11 januari 2015 @ 02:21:40 #177
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559031
quote:
Worden Moslim-gemeenschappen nu extra aangeslagen met belastingen om de veiligheidsrisico's die hun geloof met zich meebrengt, te vergoeden?
Alleen het idee al is te schandalig voor woorden. En gelukkig is dat ook niet het geval.
Dit, dus.
pi_148559049
quote:
Rutte en Samsom hebben besloten dat jij (en ik }:| ) die moeten betalen. Veel plezier daarmee!
  Redactie Frontpage zondag 11 januari 2015 @ 02:22:44 #179
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148559053
AFP twitterde op zondag 11-01-2015 om 01:12:53 Teen 'in shock' after wrongly linked to Charlie Hebdo attack http://t.co/422nin5eWM reageer retweet
quote:
Teen 'in shock' after wrongly linked to Charlie Hebdo attack - Yahoo News

Charleville-Mézières (France) (AFP) - Mourad Hamyd describes himself as a normal 18-year-old who lives with his parents but on the day France was gripped by the Charlie Hebdo massacre, he became known as "the third suspect" -- even though he was in class at the time of the shooting.

The brother-in-law of one of the two gunmen turned himself into police on Wednesday, horrified and baffled to hear his name circulating in the news and on social media.

But the teenager was released without charge on Friday evening, relieved but badly shaken.

"I was stunned, completely overwhelmed by the events but the police officers were very correct with me," the visibly tired high school student told AFP in the presence of his lawyer Marie Calleghaer and several family members.

Numerous witnesses verified he was in school when brothers Cherif and Said Kouachi gunned down 12 people at the Paris office of the satirical magazine Charlie Hebdo, kicking off three days of violence that left a total of 17 people dead and traumatised a nation.

"I'm in shock, people said horrible and false things about me on social media even though I am a normal student who lives quietly with his parents," said the bespectacled teenager who one day hopes to study medicine.

"The attack was horrific and my thoughts are with the victims," he added.

After a massive manhunt, the Kouachi brothers were killed in a dramatic police standoff on Friday.

It remains unclear how Hamyd, who until this week was completely unknown to the police, became linked to the magazine attack.

But as he reflected on his name appearing in news reports and online posts across the world, he said he feared the wrongful accusation would haunt him for years to come.

"I only hope this won't taint my future," he said.

"I have nothing to do with this whole thing, Cherif is just my brother-in-law with whom we have a fairly distant relationship," he said, adding that Cherif lived in the Paris region and rarely visited his northern home town.

Hamyd's sister, who is married to Cherif, was taken into custody on Wednesday and freed on Saturday.

"I am sure she is also innocent," an unnamed relative told AFP.

As France prepared for a huge march in Paris in honour of the victims on Sunday, Hamyd's family told AFP they would attend a rally in their town of Charleville-Mezieres to pay their own tribute.

But Hamyd, hoping to fade back into anonymity as soon as possible, won't be joining them.
Bron: news.yahoo.com
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 11 januari 2015 @ 02:23:32 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559064
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:22 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Rutte en Samsom hebben besloten dat jij (en ik }:| ) die moeten betalen. Veel plezier daarmee!
Ik betaal ook al jaren voor Wilders' beveiliging.
Dit, dus.
pi_148559076
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alleen het idee al is te schandalig voor woorden. En gelukkig is dat ook niet het geval.
Het meest schandalige is dat jij ons vraagt hiervoor op te draaien. Ruim je eigen zooi eens een keer op!
  zondag 11 januari 2015 @ 02:24:58 #182
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559092
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:24 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het meest schandalige is dat jij ons vraagt hiervoor op te draaien. Ruim je eigen zooi eens een keer op!
Ik snap deze zin niet? Wat is mijn zooi wat ik op moet ruimen?
Dit, dus.
pi_148559093
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik betaal ook al jaren voor Wilders' beveiliging.
Das veelal ook een bedreiging vanuit de Moslim-hoek, toch?
Het herbergen van die gemeenschap brengt best wel wat kosten met zich mee.
Make my day!
pi_148559095
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:16 schreef agter het volgende:

[..]

Gedwongen assimilatie?
Dan mogen ze ook geen Arabisch meer spreken.
Dan moeten we het geloof in de Islam ontmoedigen. Door bijv extra belastingen in te voeren als je naar de Moskee gaat. Noem het 'integratiekosten' of zo.
Alle uitingen die niet stroken met de NLse cultuur verbieden etc.
Nee niet zo extreem, mensen zijn geen tweederangsburgers en hoeven niet te assimileren maar wel bv normale zaken zoals:
- In publieke functies geen uitingen van religie.
- Alle scholen openbaar
- Ambtenaren moeten Nederlands spreken, niet agenten cursussen Arabisch of cbr theorie in het Turks bv.
- Religie, vrijheid maar wel in de woonkamer en het gebedshuis houden.
- Andere tradities respecteren en gunnen, dus suikerfeest/ kwaku/ sinterklaas etc.
- Syriëgangers komen er niet meer in.
- Geen importbruiden
- Alleen beperkt politieke vluchtelingen toelaten.

Etc. etc. maarja beetje uit de losse pols natuurlijk.
pi_148559112
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eens. Dat is ook het probleem. Je kan, wil, en mag, geen onderscheid maken tussen de normale Ali die af en toe de moskee in loopt, en de moordlustige mafkees. Men gaat op in de massa en je kan de massa niet ter verantwoording roepen. En dat weten de terroristen maar al te goed.

[ Bericht 24% gewijzigd door Specularium op 11-01-2015 10:23:44 ]
  zondag 11 januari 2015 @ 02:26:44 #186
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559116
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:24 schreef agter het volgende:

[..]

Die herbergen van die gemeenschap brengt best wel veel kosten met zich mee.
Ja. maar ik betaal graag mee aan het beveiligen van mensen die geen geweld gebruiken bij het verkondigen van hun mening/visie/ideologie. Moskeeën en imams maar ook Wilders. Wie is mij dan niet belangrijk.
Dit, dus.
pi_148559148
quote:
5s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet? Wat is mijn zooi wat ik op moet ruimen?
Die zooi die je de afgelopen 40 jaar aangericht hebt. Per Randwijk: ¨Wij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,¨ Het lijkt mij duidelijk voor wie jij gekozen hebt.
  zondag 11 januari 2015 @ 02:30:18 #188
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148559153
Paris kosher store terrorist invoked Bin Laden, Palestinians to hostages. Recording emerges of terrorist Amedy Coulibaly justifying his actions to hostages on grounds of alleged Western oppression of Muslims.
Islamic terrorist Amedy Coulibaly tried to justify his actions to the hostages he held at a kosher supermarket in France on Friday, telling them if you "leave the Muslims alone, we will leave you alone." (Haaretz).
  zondag 11 januari 2015 @ 02:30:22 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559155
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:29 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Die zooi die je de afgelopen 40 jaar aangericht hebt. Per Randwijk: ¨Wij staan tesaam voor het gericht
voor goed of kwaad te kiezen,¨ Het lijkt mij duidelijk voor wie jij gekozen hebt.
Zit je aan de dope, kerel? Ik snap er echt geen ene ruk van :')
Dit, dus.
  zondag 11 januari 2015 @ 02:31:16 #190
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148559167
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:17 schreef havanagila het volgende:

[..]

Krijg je alleen meer problematiek van. Ik zou het verder ook niet weten.
Het zit 'm allemaal in de opvoeding. Bepaalde culturen flikkeren dr kind gewoon op straat; op straat hoeven ze niet naar ze om te kijken. Maar binnen.. daar moeten ze wel luisteren.
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:24 schreef agter het volgende:

[..]

Het herbergen van die gemeenschap brengt best wel wat kosten met zich mee.
Toch ben ik blij met mn Marokkaanse visboer en PostNL-pakketbezorgers :)
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148559182
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:26 schreef havanagila het volgende:

[..]

Eens. Dat is ook het probleem. Je kan, wil, en mag, geen onderscheid maken tussen de normale Ali die af en toe de moskee in loopt, en de moordlustige mafkees. Men gaat op in de massa en je kan de massa niet ter verantwoording roepen. En dat weten de terroristen maar al te goed.

[..]

Zoek een leven.
Daarom zou zelfreinigend vermogen binnen de Islamitische gemeenschap plaats moeten vinden, uiteindelijk is de meerderheid van de gematigde moslims de lul door het groepje extremisten die alle media aandacht krijgen en zo de rest van de groep opzadelen met het imago.

Schouders ophalen en zeggen dat het niet jouw probleem is omdat ze niet jouw Islam vertegenwoordigen bewerkstelligt minder dan ze bewust aanpakken en aangeven.
Ook de haatimams bv.
pi_148559200
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:30 schreef Nibb-it het volgende:
Paris kosher store terrorist invoked Bin Laden, Palestinians to hostages. Recording emerges of terrorist Amedy Coulibaly justifying his actions to hostages on grounds of alleged Western oppression of Muslims.
Islamic terrorist Amedy Coulibaly tried to justify his actions to the hostages he held at a kosher supermarket in France on Friday, telling them if you "leave the Muslims alone, we will leave you alone." (Haaretz).
Als hij nou Hollande of Le Pen had neergeschoten dan had hij dat trots kunnen roepen. Als je random mensen gaat neerschieten, omdat iedere niet moslim schuldig is, dan komt een percentage van die groep je vriendjes ook halen.
pi_148559208
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Daarom zou zelfreinigend vermogen binnen de Islamitische gemeenschap plaats moeten vinden, uiteindelijk is de meerderheid van de gematigde moslims de lul door het groepje extremisten die alle media aandacht krijgen en zo de rest van de groep opzadelen met het imago.

Schouders ophalen en zeggen dat het niet jouw probleem is omdat ze niet jouw Islam vertegenwoordigen bewerkstelligt minder dan ze bewust aanpakken en aangeven.
Ook de haatimams bv.
Te laat, te weinig, en optimisme is goed, maar zelfreinigend en geloof..... dat gaat m niet worden.
pi_148559216
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zit je aan de dope, kerel? Ik snap er echt geen ene ruk van :')
Je wil het niet snappen. Net zo min als het erkennen van het overheidstekort en de staatsschuld die Nederland heeft opgebouwd om de luchtkasteeltjes van de gutmenschen in de lucht te houden.
pi_148559241
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ook de haatimams bv.
Hoe hadden moslims de boefjes aan moeten geven? De politie wist al lang dat ze gek waren. Wat ik veel kwalijker vind zijn al die duizenden idioten die steun geven aan de moord op wat random mensen. Schiet wat politici dood als je het niet eens bent met de keuzes van een land.
  zondag 11 januari 2015 @ 02:38:20 #196
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559254
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:35 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je wil het niet snappen. Net zo min als het erkennen van het overheidstekort en de staatsschuld die Nederland heeft opgebouwd om de luchtkasteeltjes van de gutmenschen in de lucht te houden.
Oké, man. Ik geloof je gewoon op je woord en bij het bij deze com-pleet met je eens.

100% anti-luchtkastelen en alle gutmenschen paspoort afpakken en over de grens zetten!
Dit, dus.
pi_148559261
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe hadden moslims de boefjes aan moeten geven? De politie wist al lang dat ze gek waren. Wat ik veel kwalijker vind zijn al die duizenden idioten die steun geven aan de moord op wat random mensen. Schiet wat politici dood als je het niet eens bent met de keuzes van een land.
Merkel, Obama, Putin in een kooigevecht. Ik stem voor.
pi_148559273
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:30 schreef Nibb-it het volgende:
Die man, hoewel gestoord heeft wel gewoon een punt.
Het westen en vooral de VS heeft de onheil over zichzelf afgeroepen door haatbaarden de creëren en verdeeldheid te zaaien in landen om zo te kunnen blijven profteren van de grondstoffen.

Alles wat in Frankrijk gebeurt is terug te leiden tot geopolitiek en de gevolgen, in combinatie met koloniaal verleden, achterhaalde monotheïstische religies en uitzichtloze immigranten als tweederangsburgers weggestopt in de banlieus. Dan heb je een flink vat buskruit met een korte lont.
  zondag 11 januari 2015 @ 02:41:21 #199
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_148559289
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die man, hoewel gestoord heeft wel gewoon een punt.
Het westen en vooral de VS heeft de onheil over zichzelf afgeroepen door haatbaarden de creëren en verdeeldheid te zaaien in landen om zo te kunnen blijven profteren van de grondstoffen.

Alles wat in Frankrijk gebeurt is terug te leiden tot geopolitiek en de gevolgen, in combinatie met koloniaal verleden, achterhaalde monotheïstische religies en uitzichtloze immigranten als tweederangsburgers weggestopt in de banlieus. Dan heb je een flink vat buskruit met een korte lont.
Exact. Het is wachten op het eerste land wat echt fors wil (en kan) investeren om de lont ten eerste heel flink te verlengen en uiteindelijk uit het vat te halen.
Dit, dus.
pi_148559336
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:38 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Merkel, Obama, Putin in een kooigevecht. Ik stem voor.
Zo'n beetje iedere westerse president/premier heeft zelf een imposante moslim body-count verzameld, of geeft door stilzwijgen steun aan een drone terreurcampagne van Obama. Als je er zo een omlegd kun je nog een morele case maken. Bij cartoonisten is dat al heel wat lastiger en bij random onbekende personen in een supermarkt al helemaal onmogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')