Maandag toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 05:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Iemand die weet hoe laat die mega-demonstratie vandaag is?
Je ne sais pas.quote:
Lees ik hier nu een nieuwe holocaust in de maak?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:08 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Valt hier niet iets te bewerkstelligen? Ik zie hier de mogelijkheid tot een uitkomst waar er slechts winnaars zijn.
quote:Op zondag 11 januari 2015 05:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Iemand die weet hoe laat die mega-demonstratie vandaag is?
Nog een incident in Hamburg vannacht:twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 23:46:29@elske40 Vanaf 15 uur. Maar niet verder vertellen, want ze willen het graag stil houden. reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op zondag 11-01-2015 om 07:57:33DETAILS: Unidentified men threw stones & incendiary devices into building of Hamburger Morgenpost, 2 arrested http://t.co/fvVxYMCfFu reageer retweet
Niet in Frankrijk maar tochtwitter:NUnl twitterde op zondag 11-01-2015 om 08:18:07Deel centrum Gent afgezet om bommelding: http://t.co/Z1bGq35iXi reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Ik wel. Er ging hier net een enorme vuurwerkbom af. Toeval?quote:
Gaf prima weer wat er ging gebeuren. Niets, nakkes, nada!quote:
Zullen de meiden van Halal zich opmaken voor een live striptease?quote:Op zondag 11 januari 2015 09:08 schreef SeLang het volgende:
Website is weer terug, met een teller die stilstaat op nul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |