quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, we beginnen bij het begin.
Je flikkert een stofje bij een ander stofje en dan krijg je wéér je een ander stofje. Soms krijg je dan ook nog kleurtjes, explosies of andere leuke dingen.
'scheikunde', dat zegt ie toooooch!quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'scheikunde', dat zegt ie toooooch!
Nee, da's natuurkunde en biologie. Scheikunde kwam daarvoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:39 schreef Snowballed het volgende:
Ik liet net een scheet en een boer tegelijk.. dat is ook een stukje scheikunde..
nee da is schijtkundequote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:39 schreef Snowballed het volgende:
Ik liet net een scheet en een boer tegelijk.. dat is ook een stukje scheikunde..
Over welke onderwerpen gaat je proefwerk?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:26 schreef Bestelbus het volgende:
Hallo allen, ik heb maandag een zeer belangrijk scheikunde proefwerk.
Het probleem is dat ik er niks van af weet. NG is het enige profiel dat ik kon kiezen toen ik naar de havo ging, dus inb4 "waarom kies je het vak dan".
Dus, zijn er hier mensen die wellicht een paar sites kennen waar alles heel simpel in het Nederlands wordt uitgelegd zodat zelfs een 10 jarige het kan begrijpen? Bedankt alvast he.
Stoffen en Reactiesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Over welke onderwerpen gaat je proefwerk?
Thx, heb ik veel aanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Scuidward het volgende:
http://www.scholieren.com/samenvatting/77782
Welk scheikundeboek gebruik je, welke hoofdstukken moet je leren, wat zijn de namen van die hoofdstukken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Stoffen en Reacties
Moleculaire stoffen
Chemie Overal 4 Havoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welk scheikundeboek gebruik je, welke hoofdstukken moet je leren, wat zijn de namen van die hoofdstukken?
Zelfs met een 6 trek ik de champagne open, het gaat erom dat mijn gemiddelde omhoog gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef DrNick het volgende:
Filmpjes van Sieger Kooi kijken. Verder ben je gedoemd. Morgen veel leren, wordt het misschien nog een 6.
Wat is het nu dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:28 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Zelfs met een 6 trek ik de champagne open, het gaat erom dat mijn gemiddelde omhoog gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |