SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe ik wist dat je zoiets zou posten. Maar er worden nou eenmaal veel eisen gesteld aan het vrouw-zijn, zarGon.quote:
Waar en wat ga je eten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
in hongerstaking zodat ik vanavond drie gangen kan nemen
Same lulz.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Wanneer ik weer eens oude foto's bekijk, zijn de foto's van rond mijn puberteit ook de foto's waar ik het snelst doorheen blader. Wat een grafkop had ik toen. Nu nog steeds, maar in ieder geval wat beter.
Een vriendin heeft nog nooit bij de Bazar gegeten. Dus ontgroeningquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:05 schreef Landysh het volgende:
Smaken verschillen tho. Vond het eten daar echt 10x niks.
Oh wellquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:05 schreef Landysh het volgende:
Smaken verschillen tho. Vond het eten daar echt 10x niks.
Jij bent dan wel goed opgedroogd ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Same lulz.
Ik was best een schattige baby en kleuter, na groep 5/6 is het ergens misgegaan maar daarna weer redelijk opgedroogd.![]()
Maar leuke aan die tijd was dat uiterlijk mij totaaal niet boeide. Ik was lelijk maar gelukkig.
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een vriendin heeft nog nooit bij de Bazar gegeten. Dus ontgroening.
Ik ga sarma eten, en dan rijst met wedges en kip, en dan chocolatetaart.
Ben ik de enige die hier van tevoren over nadenkt?
Ditquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Wanneer ik weer eens oude foto's bekijk, zijn de foto's van rond mijn puberteit ook de foto's waar ik het snelst doorheen blader. Wat een grafkop had ik toen. Nu nog steeds, maar in ieder geval wat beter.
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een vriendin heeft nog nooit bij de Bazar gegeten. Dus ontgroening.
Ik ga sarma eten, en dan rijst met wedges en kip, en dan chocolatetaart.
Ben ik de enige die hier van tevoren over nadenkt?
Stiekem wel dit jaquote:
Hebben jullie al geneukt of wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij bent dan wel goed opgedroogd ja.![]()
Dan moet het toch juist niet... laat maarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt of wat?
We zijn al hubby en wifey, hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |