Ach hij deed niemand kwaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat Quinsy werd opgepakt is meer dan terecht, hij negeerde voorwaarden die aan zijn demonstratie werden gesteld.
Als ze al aanslagen hebben gepleegd moeten ze hier worden berecht. Zou zomaar kunnen dat ze in die landen niet eens worden veroordeeld dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat het zou werken, maar heb er mijn twijfels bij. Temeer omdat deze figuren als waren opgepakt.
Ik denk dat je terroristen misschien moet uitzetten, als je weet dat ze echt aanslagen hebben gepleegd en dergelijke.
Maar goed, Algerije zit ook niet op terroristen te wachten. Erg lastig dus.
Dat is waar ook!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel mensen bij elkaar...
Als alle jihadisten nou even een maand lang dit soort acties continu uitvoeren, het Franse leger even flink huishoudt, dan zijn we weer ook van deze kutzooi af jaquote:
Paspoort innemen is een goede tweede. Algerije weet bovendien wel beter raad met dat soort figuren dan wij. En als ze in Syrië zitten en niet terugkunnen naar hier, blijven ze allicht daar en sterven ze. Opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat het zou werken, maar heb er mijn twijfels bij. Temeer omdat deze figuren als waren opgepakt.
Ik denk dat je terroristen misschien moet uitzetten, als je weet dat ze echt aanslagen hebben gepleegd en dergelijke.
Maar goed, Algerije zit ook niet op terroristen te wachten. Erg lastig dus.
Heeft dit met de aanslagen eerder te maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nu evacuatie Hotel Disneyland. Overal politie, op zoek naar schutter.
[ afbeelding ]
ja als dat laatste bewezen kan worden, maar alleen afreizen is natuurlijk geen valide argument en welke landen wil je op de lijst zetten, overal waar een (burger)oorlog bezig is of waar er een gedachtengoed is die niet in je straatje past?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voor degenen die al gegaan zijn is oplossing 1 te laat. Bovendien kan je niet van iedereen van tevoren weten dat ze gaan. Oplossing twee komt min of meer overeen met de mijne, met het verschil dat ik stel dat deelname aan terroristische activiteiten en aanwezig zijn bij zulke clubs in het buitenland sowieso al strafbaar moet zijn.
Lage uitkeringenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Hoe kan het dat in Spanje procentueel zo weinig moslims zijn?
Bedoel in Disneyland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Mogen ze nog een keertje terug komen, slim
Waarom zou een veiligere maatschappij (door deze preventieve actie) dan geen maatschappij zijn waarbinnen men meer vrijheid ervaart?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welke vrijheid levert het dan precies op?
Als? Tja....als de as breekt.....wie zegt dat dat tot meer geweld leidt? Maar je kunt ook niets doen. Ook goed.quote:En hoe zit het met de vrijheid op de lange termijn als je iedereen met diezelfde denkwijzen opsluit als dat uiteindelijk alleen maar tot meer geweld leidt?
Over die groep heb ik het niet. Die mogen wat mij betreft roepen wat ze willen.quote:En hoe zit het met mensen die nooit bereid waren naar Syrië te reizen maar door behandeld te worden als e.o.a. staatsgevaarlijke terrorist omdat ze iets op internet hebben geroepen uiteindelijk verharden, wat is dat dan voor veiligheid die je biedt?
Spanje was veel minder rijk en had nog een Fascistisch regime ten tijde van de migratie. Denk je trouwens echt dat Ali Somali in Spanje wil leven? De uitkeringen in Nederland zijn veel hoger.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
En een verblijfsvergunning krijgen is er een stuk moeilijker. En zonder zo'n ding heb je nergens recht op.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Spanje was veel minder rijk en had nog een Fascistisch regime ten tijde van de migratie. Denk je trouwens echt dat Ali Somali in Spanje wil leven? De uitkeringen in Nederland zijn veel hoger.
En de werkeloosheid ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Spanje was veel minder rijk en had nog een Fascistisch regime ten tijde van de migratie. Denk je trouwens echt dat Ali Somali in Spanje wil leven? De uitkeringen in Nederland zijn veel hoger.
Spanjaarden hadden tot nu toe niet zulke goede ervaringen met Moren?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Maar weinig te vinden op Twitter er over, zie iig alleen Nederlandse tweetstwitter:lammert twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:19:36Volgens getuigen is er grote groep gewapende militairen op het park, en is gewapend politieteam t ontruimde hotel ingegaan #DisneylandParis reageer retweet
nee nee, er is natuurlijk een onderliggend probleem, een uitkering in Nederland zorgt voor terrorisme...quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef Studiotje het volgende:
D'r is blijkbaar nu iets aan de hand in Disneyland..Maar weinig te vinden op Twitter er over, zie iig alleen Nederlandse tweetstwitter:lammert twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:19:36Volgens getuigen is er grote groep gewapende militairen op het park, en is gewapend politieteam t ontruimde hotel ingegaan #DisneylandParis reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |