Dat dus. Veer erop (niet te strak) en je bent van de klepperende bus af.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:44 schreef danny081 het volgende:
Veer erop, fuck de postbode had hij maar een vak moeten leren.
toen ik postbode was tijdens mijn studie als bijbaantje waren dit de ergste brievenbussen. Ik heb een keer mijn hand eraan opengehaald waardoor al het overige post vol bloed zatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Je kan natuurlijk ook een brievenbusklep nemen met de klep naar binnen, met vering. Dan kan de postbode de post zonder teveel moeite naar binnen drukken, en heb jij geen last meer van een klepperende klep.
[ afbeelding ]
Toen ik post bezorgen als bijbaantje had, liet ik bij dat soort adressen de post voor de helft uitsteken. Werd het mooi nat als het regende. Die groene postbussen, die waren ideaal, klep open en de post deponeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
toen ik postbode was tijdens mijn studie als bijbaantje waren dit de ergste brievenbussen. Ik heb een keer mijn hand eraan opengehaald waardoor al het overige post vol bloed zat
Dat mocht niet in de tijd dat ik post bezorgde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Toen ik post bezorgen als bijbaantje had, liet ik bij dat soort adressen de post voor de helft uitsteken. Werd het mooi nat als het regende. Die groene postbussen, die waren ideaal, klep open en de post deponeren.
In mijn tijd ook niet, maar ik deed het wel. Brievenbussen die laag in de deur zaten en die niet voldeden aan de maatvoering gingen retour afzender.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat mocht niet in de tijd dat ik post bezorgde.
ik had dat toen ook mogen doen, maar vanwege de concurrentie die er toen net kwam werd dat ernstig afgeraden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:34 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
In mijn tijd ook niet, maar ik deed het wel. Brievenbussen die laag in de deur zaten en die niet voldeden aan de maatvoering gingen retour afzender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |