En dan is het nog niet eens de versie die ik bedoelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:19 schreef Uccie het volgende:
Ik neig te zeggen, beter dan het origineel, dit.
Dat is 1 suggestie die wellicht vrijwel zeker wel gedraaid zal worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat ik toch niet kan luisteren, maar omdat ik jullie goede muziek gun vraag ik DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky aan.
Of Hardcore Vibes, ook schitterend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is 1 suggestie die wellicht vrijwel zeker wel gedraaid zal worden.
Ook die zal niet ontbreken, vandaar ook dat ik het op de late zaterdagavond doe, dan kan de XTC even goed tot me komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Hardcore Vibes, ook schitterend.
Ik heb me ook tot een uitspatting laten verleiden, ik heb een fles spa rood, voor bij de limonade siroop.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook die zal niet ontbreken, vandaar ook dat ik het op de late zaterdagavond doe, dan kan de XTC even goed tot me komen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb me ook tot een uitspatting laten verleiden, ik heb een fles spa rood, voor bij de limonade siroop.
Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
Pas op we hebben hier met een slechterik te maken.
Niemand...maar dan ook niemand, mag Dries Roelvink in zijn/haar collectie hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Dries Roelvink - De Hele Wereld Mag Het Weten
Negentienvijfennegentig.
Uccieeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |