SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha ja volgens mij ook..Zag een keer een filmpje van hem bij Celeb Big Brother waarin hij straalbezopen door het huis reed op zijn karretje terwijl hij intussen het hele huis vol aan het pissen wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van wat ik ervan heb meegekregen is het wel echt een lul eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals de wijze Shaggy zou zeggen: "It wasn't me."quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie heeft mijn top song uit de op gehaald en dat plaatje er in gezet???![]()
Toch 4 dode gijzelaars in die supermarkt in Parijs, mogelijk nieuwe (ongerelateerde?) gijzeling in Montpellier.quote:twitter:BNR twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:35:35Gijzeling na overval #Montpellier. Het zou niet gaan om een terreurdaad, maar om een fout gelopen overval http://t.co/K7aU4iU4T6 reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch 4 dode gijzelaars in die supermarkt in Parijs, mogelijk nieuwe (ongerelateerde?) gijzeling in Montpellier.twitter:BNR twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:35:35Gijzeling na overval #Montpellier. Het zou niet gaan om een terreurdaad, maar om een fout gelopen overval http://t.co/K7aU4iU4T6 reageer retweet
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grootste deel van TOTY al in te vullen op basis van de spelers die naar het gala gaan: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2991243.page
Robben gaat in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar 1 van BarcaMaar dit is niet het TOTY dat EA zal gebruiken, toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit zijn de votes van het publiek. Staat er ook bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef Reemi het volgende:
Maar 1 van BarcaMaar dit is niet het TOTY dat EA zal gebruiken, toch?
![]()
http://www.reebok.nl/crossfit
Hier staan schoenen voor 12 euro ipv 120.
Hoe groot is de kans dat je ze dan krijgt?Rossoneri siamo noi.![]()
1%quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe groot is de kans dat je ze dan krijgt?
Maar waarom vraag je dat hier?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[--------------------]quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe groot is de kans dat je ze dan krijgt?![]()
ik denk 0% omdat het te goed is om waar te zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit is het enige topic waar ik in zit waar ik snel antwoord krijg.![]()
![]()
Zulke shops dekken zich wel in tegen dit soort fouten ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk 0% omdat het te goed is om waar te zijn![]()
neemt niet weg dat je het wel gewoon kan proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zulke shops dekken zich wel in tegen dit soort fouten ja.![]()
![]()
Uiteraard. Met die laptop bij Bol.com kregen we toen een kortingscode geloof ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je het wel gewoon kan proberen natuurlijk![]()
Had niet veel gescheeld of Arda zat er ook in.quote:Die zat bij 39% (voornamelijk Turken dus) in de team.
![]()
dat was wel onzin geweest dus gelukkig is het niet gelukt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:33 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of Arda zat er ook in.Die zat bij 39% (voornamelijk Turken dus) in de team.
![]()
Vrij klein, maar ik heb er toch gewoon 2 besteld. Zie wel, geld krijg je sowieso wel weer terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoe groot is de kans dat je ze dan krijgt?![]()
![]()
Ja heb ook een paartje besteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vrij klein, maar ik heb er toch gewoon 2 besteld. Zie wel, geld krijg je sowieso wel weer terug.Rossoneri siamo noi.![]()
was dit maar het uiteindelijke toty. Robbenquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heerenveen speelde een oefenpot tegen Standard Luik en kreeg net de 2e dubieuze pingel tegen. Die werd gestopt en moest toen worden overgenomen. Nu zijn ze van het veld gestapt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
was dit maar het uiteindelijke toty. Robbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Grootste deel van TOTY al in te vullen op basis van de spelers die naar het gala gaan: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2991243.page
Robben gaat in ieder gevalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Zhano het volgende:
Heerenveen speelde een oefenpot tegen Standard Luik en kreeg net de 2e dubieuze pingel tegen. Die werd gestopt en moest toen worden overgenomen. Nu zijn ze van het veld gestapt
Vitesse 5-0 verloren van een half B team van Anderlecht
edit: volgens flashscore is het 0-2 geworden door 2 pingels bij Heerenveen..wel verder gegaan nog?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh nicequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Na die pingel in de 84e ging Hveen van het veld dus wss hebben ze het daarbij gelaten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Vitesse 5-0 verloren van een half B team van Anderlecht
edit: volgens flashscore is het 0-2 geworden door 2 pingels bij Heerenveen..wel verder gegaan nog?![]()
Nissaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Zhano het volgende:
Heerenveen speelde een oefenpot tegen Standard Luik en kreeg net de 2e dubieuze pingel tegen. Die werd gestopt en moest toen worden overgenomen. Nu zijn ze van het veld gestapt
Heerenveen![]()
![]()
Zhano's road to glory.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben een beetje aan het 'optraden' met dit. Steeds 1 speler vervangen voor een betere/duurdere
Doe dit sinds een weekje ook op mijn Amerikaanse account.![]()
![]()
gr grquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:59 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Zhano's road to glory.
Doe dit sinds een weekje ook op mijn Amerikaanse account.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet je dAn niet tegen Vies veEl van die sneue staRtersteams? Ik heb daar echt Schijt aan. En diE lui zijN zo pauper slecht ook. daT zijn van die engelse Rukkertjes die het er echt Om doen om je te zieken. meestal skiLL ik die er lekker uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat ga ik ook doen.
Zal ik dan beginnen met een brons team?
Zaterdag toch vrij dus dan ga ik wel beginnen![]()
![]()
Waarom doe je na iedere zin een enter, leest best kut zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O dat ga ik ook doen.
Zal ik dan beginnen met een brons team?
Zaterdag toch vrij dus dan ga ik wel beginnen
Zullen we anders samen een team maken?
IJsland brons bohhhh
Nieuw-Zeeland kan ook.
Komen we gewoon zaterdag online
Lekker spelen
Omdat we toch vrij zijn
Of gewoon omdat het chill is.
Naja laat maar weten![]()
misschien is het een haikuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:08 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Waarom doe je na iedere zin een enter, leest best kut zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ook nietquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hide en seektwitter:lyonanglais twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:37:13French TV reports #Dommartin 'hostage' was in fact hiding inside a box whole time, with the #KouachiBrothers unaware. reageer retweet
Que?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:19 schreef SunGym het volgende:
Domme lullo's, met je kut topictitelallemaal bontkraagjes zeker?!
Waar de fuck heb je het over man?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef SunGym het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof je neus bloedt. Zo gaat het altijd in dit land
Beetje huilen met de vijand hier.. Godverdomme 4 onschuldige dood man!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over man?![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:29 schreef SunGym het volgende:
[..]
Beetje huilen met de vijand hier.. Godverdomme 4 onschuldige dood man!![]()
![]()
Goeien troll dudequote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:29 schreef SunGym het volgende:
[..]
Beetje huilen met de vijand hier.. Godverdomme 4 onschuldige dood man!
en het is heulen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:29 schreef SunGym het volgende:
[..]
Beetje huilen met de vijand hier.. Godverdomme 4 onschuldige dood man!![]()
![]()
Ik heb via geenstijl ook even gekeken op die Kouachi hashtag. Ik stuitte tijdens het scrollen op soldaten die in tweëen gehakt waren. Jawel, in 2 stukken. Waarschijnlijk een Isis executiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://twitter.com/hashtag/JeSuisKouachi?src=hash
[ afbeelding ]____!
![]()
Echt
Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb via geenstijl ook even gekeken op die Kouachi hashtag. Ik stuitte tijdens het scrollen op soldaten die in tweëen gehakt waren. Jawel, in 2 stukken. Waarschijnlijk een Isis executie![]()
Echt![]()
Ernstige zaak vind ik. no pun intended
Hallo lief mongooltje, wat is er allemaal aan de hand?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:19 schreef SunGym het volgende:
Domme lullo's, met je kut topictitelallemaal bontkraagjes zeker?!
Ik denk dat zijn verzorgers hem achter hebben gelaten en het busje met jam op de ramen al terug gegaan is.
Kan je daar goed op wintersport?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef SunGym het volgende:
Ga lekker naar Syrië ofzo met je trollface![]()
huilen met de vijand
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt kijk maar in de OP voor ons logo. Een grote vuist.quote:
Taken 2 begint net op RTL5..voor de liefhbberAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je maar geen lelijke tekeningen over ons gaat maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef SunGym het volgende:
Allemaal vuistdiep in de aars van ISIS ziet ik wel. Man man man.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Iets met de pot verwijt de keutel..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je maar geen lelijke tekeningen over ons gaat maken.![]()
Pleurt op, rooie dakduivelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er is zo maar een karikatuur ons topic binnengewandeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef Zhano het volgende:
Fatsoenlijke shiny BPL LW die goedkoper is dan Shirley?
Young?![]()
Astronautovicquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef Zhano het volgende:
Fatsoenlijke shiny BPL LW die goedkoper is dan Shirley?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
what's up met die negatieve stemmen bij Jarvisquote:
Of horen die bij Young?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker nooit de peuterspeelzaal afgemaakt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee. Heulen. Ben je blind ofzo?![]()
![]()
Geld voor nieuwe foto's is ook op bij Powned geloof ik(http://www.powned.tv/nieu(...)_staakt_oefendu.html)
![]()
Puiterspeelzaal*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:01 schreef SunGym het volgende:
[..]
Zeker nooit de peuterspeelzaal afgemaakt?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Trieste kinderen. Beetje stoer doen met je magic kaartjes maar als het op een volwassen gesprek aankomt geven jullie je niet thuis![]()
![]()
Geven we ons niet thuis nee?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:05 schreef SunGym het volgende:
Trieste kinderen. Beetje stoer doen met je magic kaartjes maar als het op een volwassen gesprek aankomt geven jullie je niet thuisMaar diep van binnen lach ik.![]()
Anno 2015 nog Magic spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:05 schreef SunGym het volgende:
Trieste kinderen. Beetje stoer doen met je magic kaartjes maar als het op een volwassen gesprek aankomt geven jullie je niet thuis![]()
![]()
Lijkt op Archer, maar het is hem niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Kiid het volgende:
Is er een boy die comedy central kijkt? Die gozer heeft zo'n bekende stem, maar weet niet waarvan
edit: wel van Archer, maar niet Archer zelf. Toevallig
Eugene Mirman - IMDbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, dat is het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt op Archer, maar het is hem niet.![]()
![]()
Jaaaaa! Bobs Burgers, eindelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt op Archer, maar het is hem niet.
edit: wel van Archer, maar niet Archer zelf. Toevallig
Eugene Mirman - IMDb. Thx Tim
![]()
dat is Gene toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jaaaaa! Bobs Burgers, eindelijk. Thx Tim
![]()
![]()
IS?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi is dat als je de stem achter een cartoon zietMaar diep van binnen lach ik.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Geven we ons niet thuis nee?![]()
Hij lijkt er ook nog wel een beetje opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi is dat als je de stem achter een cartoon ziet. Zat al de hele tijd van: 'ik ken die stem, maar waarvan in godsnaam'
![]()
![]()
en hij heet Eugene. Je zou bijna denken dat Gene erop gebaseerd isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook nog wel een beetje op. Zat al de hele tijd van: 'ik ken die stem, maar waarvan in godsnaam'
![]()
![]()
Jammer dat ik je niet in NWS heb gezien vandaag voor een serieus gesprek.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
De Slimste Mens spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nou denkt dat ik dat brabbeltaaltje van hier snap dan zit je er goed naast vriend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet in NWS heb gezien vandaag voor een serieus gesprek.![]()
Nu kan ik nooit meer BB kijken zonder hem voor mij te zien als Gene praatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hij heet Eugene. Je zou bijna denken dat Gene erop gebaseerd is![]()
![]()
Wat is jouw visie op wat de afgelopen dagen gespeeld heeft, en hoe zie je de toekomst?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:20 schreef SunGym het volgende:
[..]
Als je nou denkt dat ik dat brabbeltaaltje van hier snap dan zit je er goed naast vriend.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Roep je begeleider er eens bij zodat hij/zij het voor jou in jip-en-janneke taal kan uitleggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:20 schreef SunGym het volgende:
[..]
Als je nou denkt dat ik dat brabbeltaaltje van hier snap dan zit je er goed naast vriend.![]()
Dit is wel een aparte wending in het topic trouwens.. de laatste keer dat er zo'n aparte wending was werd het topic gesloten.![]()
muppetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is wel een aparte wending in het topic trouwens.. de laatste keer dat er zo'n aparte wending was werd het topic gesloten.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens spoiler:Alsof iemand dat kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSN: DePresident_![]()
nee dat is een voetballerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef SunGym het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt niet weiser he?![]()
Wat voor drinken? Meeste kan echt geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een flesje drinken en ik keek niet naar de datum. Het was houdbaar tot 29 november 2014. #ILENOAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom ga je niet in op mijn poging een volwassen gesprek te voeren?quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Monster natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat voor drinken? Meeste kan echt geen kwaad.![]()
Echt te dom voor woorden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een flesje drinken en ik keek niet naar de datum. Het was houdbaar tot 29 november 2014. #ILENOJij bent een vieze oude man!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op mijn poging een volwassen gesprek te voeren?![]()
Slecht van de super.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een flesje drinken en ik keek niet naar de datum. Het was houdbaar tot 29 november 2014. #ILENO
PSN: DePresident_![]()
ik heb vanmiddag soep gegeten die tot oktober vorig jaar goed wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een flesje drinken en ik keek niet naar de datum. Het was houdbaar tot 29 november 2014. #ILENO![]()
Gatorade, gekocht bij de Actionquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat voor drinken? Meeste kan echt geen kwaad.Maar ik drink het toch op.
![]()
Ah, je weet dat ik opa ben.. Wiens kloon ben je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef SunGym het volgende:
[..]
Echt te dom voor woorden.
[..]
Jij bent een vieze oude man!
SBquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ah, je weet dat ik opa ben.. Wiens kloon ben je?![]()
Ach, daar zit genoeg troep in om het 100 jaar houdbaar te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gatorade, gekocht bij de ActionMaar ik drink het toch op.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben jij het echt?quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Vandaag wel 3-0 verloren van de nummer laatst in België.quote:
Maar een prima eerste seizoenshelft, alleen jammer van de onrust door dat gezeik rond Pastoor..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb het helemaal niet meer gevolgd, omdat ik in de ban was van de toestanden in Parijs. Het zet het wel allemaal in perspectief in elk geval. Een 3-0 nederlaag lijkt in elk geval opeens een stuk onbelangrijkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vandaag wel 3-0 verloren van de nummer laatst in België.
Maar een prima eerste seizoenshelft, alleen jammer van de onrust door dat gezeik rond Pastoor...Maar diep van binnen lach ik.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die scheids fluit ook nooit meer op hoog niveauquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Zhano
http://www.standard.be/home.htm?lng=nl&splash=1
Op 19:44:00 die 2e pingel..wat een fix
wat duidelijk matchfixing![]()
![]()
wowquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Zhano
Op 19:44:00 die 2e pingel..wat een fix![]()
![]()
de pingel daarvoor slaat ook nergens op (1-0 viel ook uit pingel, Heerenveen had daarna ook een pingel)![]()
Is die scheids Mehmet Yildiraz?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Zhano
Op 19:44:00 die 2e pingel..wat een fix![]()
Had laatst een documentaire op youtube gezien over matchfixing, waar de president van de FA van Ghana hieraan medewerking verleent. Scheidsrechters, kleine toernooitjes en onterechte strafschoppen is inderdaad een veel gebruikte methode.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die scheids fluit ook nooit meer op hoog niveau
wat duidelijk matchfixingMaar diep van binnen lach ik.![]()
Te vaak gewonnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef DannyDeko het volgende:
Hoezo kan ik geen gold pack meer winnen bij de goldcup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben de hele dag zilverpacks aan het openen alles verkopen en dan weer openen.
Helaas nog geen IF gezien.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik ook, had wel die 93 pace Amerikaanse RB. 68 rated en 16k waardquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:27 schreef Wilskracht het volgende:
Ben de hele dag zilverpacks aan het openen alles verkopen en dan weer openen.
Helaas nog geen IF gezien.![]()
![]()
Het beste wat ik heb gehad is de Sounders third kit.. maar ik heb alleen vanavond wat packs geopend. Ik krijg de contracten bijna niet eens verkocht.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Kiid het volgende:
En met dat bericht doe ik de lichten hier uit, tot later vandaag!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef Kiid het volgende:
En met dat bericht doe ik de lichten hier uit, tot later vandaag!![]()
Wacht maar tot hij zijn transfer krijgtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook, had wel die 93 pace Amerikaanse RB. 68 rated en 16k waardDie wordt helemaal duur.
![]()
NoobiesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
opnieuw of over. Niet overnieuw. Dat weet ik dronken zelfsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
die penalty![]()
![]()
en dan ook nog overnieuw laten nemen, kan het niet wat overduidelijker
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is aan. IF Rooney in 2 dagen tijd 100k omlaag.
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 10-01-2015 08:30:50 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goed verhaal. Lekker slapen. Doei!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is aan. IF Rooney in 3 dagen tijd 100k omlaag.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou doei.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
goed verhaal. Lekker slapen. Doei!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
energydrankquote:ben nog niet moe maar wel al 25 uur wakker
Laat DS2 het maar niet horen, die wordt jaloers.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
energydrankben nog niet moe maar wel al 25 uur wakker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ds2 jaloers maken is niet echt een uitdagingquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat DS2 het maar niet horen, die wordt jaloers.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:20 schreef Lastpost het volgende:
NICE, Reebok geeft op Twitter aan dat ze gewoon uitleveren
Nog bedankt voor de link.![]()
watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Nog bedankt voor de link.Feyenoord Rotterdam![]()
https://mobile.twitter.com/Reebok/status/553746539051753474
Dat dus. Iemand postte hier gisteren link voor 12 euro ipv 120.![]()
Bohhh prijzen zakken eindelijkDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Boh haha. Nieuwe schoentjes voor 16¤quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Nog bedankt voor de link.Gaan denk ik MP op hier.
![]()
trapz houdinisickquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boh haha. Nieuwe schoentjes voor 16¤Gaan denk ik MP op hier.
ik probeerde er 2 te kopen maar beide uitverkocht ofzo, toen maar weggeklikt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lelijke is dat ik wss niet thuis ben als het pakje komt. #fwpquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:39 schreef poker4lifee het volgende:
trapz houdini
[..]
sickik probeerde er 2 te kopen maar beide uitverkocht ofzo, toen maar weggeklikt
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lelijke is dat ik wss niet thuis ben als het pakje komt. #fwp
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:“We zijn beiden erg gestructureerd. Als ons iets te binnenschiet, dan komen we direct in actie. Dat is onze strategie en filosofie. Ik heb bijvoorbeeld nu al een zeswekenplan voor Bochum in elkaar getimmerd”, zegt Verbeek in een interview met BILD. “Maar ik ben knapper. En jonger. En ik heb geen Truus!”, glimlacht hij.![]()
Ja, helemaal mee eens. En in een oefenwedstrijd, maar als dit een competitiewedstrijd onder "normale omstandigheden" zou zijn, dan had ik wel kunnen janken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet meer gevolgd, omdat ik in de ban was van de toestanden in Parijs. Het zet het wel allemaal in perspectief in elk geval. Een 3-0 nederlaag lijkt in elk geval opeens een stuk onbelangrijker
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Geweldige vent toch?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Janken? Keihard brullen, schreeuwen, willekeurige oude vrouwtjes neerslaan uit frustratie. Net als in Noord Korea, kijk deze bazenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. En in een oefenwedstrijd, maar als dit een competitiewedstrijd onder "normale omstandigheden" zou zijn, dan had ik wel kunnen janken.
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo geweldig en beangstigend tegelijkertijd als je als dictatuur kan bereiken dat mensen massaal op deze manier toneel voor je gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Janken? Keihard brullen, schreeuwen, willekeurige oude vrouwtjes neerslaan uit frustratie. Net als in Noord Korea, kijk deze bazen
Welke had je gedronken? gr grquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
energydrankben nog niet moe maar wel al 25 uur wakker
![]()
Doe mij maar high class cokequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een lijntje pep pakken![]()
Straks middagdienstquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meer nachtdiensten draaien! Gogogo
http://tweakers.net/geek/(...)rd-vol-sensoren.html
Bohhh
Meh, 1500+ dollar en de batterij gaat maar een uur mee.![]()
Je hebt er ook al voor 800 euro. Toevallig laatst naar gezocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:48 schreef Zhano het volgende:
http://tweakers.net/geek/(...)rd-vol-sensoren.html
Bohhh
Meh, 1500+ dollar en de batterij gaat maar een uur mee.![]()
Hoor deze kennerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een lijntje pep pakken![]()
Blindquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alles shinyWat zal ik nu eens upgraden? (per paar k)
![]()
Vertonghenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar geen Blind is gr gr![]()
![]()
Is ook maar een grapje johquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je woont er 50km vanaf speknek.![]()
![]()
Le Roy Fer en Kaahil (voor Arteta en random CB. Vind je CB's allemaal maar matig). En Hart ipv Willy. En Moreno ipv Santon. Ramsey ipv Gylfi wellicht nog?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alles shinyWat zal ik nu eens upgraden? (per paar k)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was toch geen omhaal joh..gewoon een hele mooie (half) volley, maar wel een normaal schotquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:14 schreef StijnDa het volgende:
Markovic holy shit. Op de kruising helaasSoort bicycle kick buiten de 16.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat er meer om dat de spelers steeds een treetje duurder worden dan om hoe het zou spelen hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Le Roy Fer en Kaahil (voor Arteta en random CB. Vind je CB's allemaal maar matig). En Hart ipv Willy. En Moreno ipv Santon. Ramsey ipv Gylfi wellicht nog?Al zou ik geen Terry er in zetten ofzo. Cahill is idd een goede, die ga ik zo halen. Fer past niet helemaal in dat plaatje. Verder goede tips, thx
![]()
![]()
Eh ja, dat is de verkeerde term inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was toch geen omhaal joh..gewoon een hele mooie (half) volley, maar wel een normaal schot
Maar goed, mooie actie. Ik had er even geen woorden voor.![]()
Mangala mag er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat de spelers steeds een treetje duurder worden dan om hoe het zou spelen heAl zou ik geen Terry er in zetten ofzo. Cahill is idd een goede, die ga ik zo halen. Fer past niet helemaal in dat plaatje. Verder goede tips, thx
En straks Walker tot je uiteindelijk op een standaard BPL team uitkomt. Waarom niet 1 team met een andere league erbij? Duitsland ofzo? BBVA en Ligue 1 lijkt me minder geschikt met een paar toppers en veel poepspelers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Van Aanholt als directe tegenstander lijkt Markovic best goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja zat er ook al aan te denken idd. BPL is wel het best verdeeld denk ik qua kleinere stapjes omhoog. BuLi moet ook wel kunnen. Prop maar gewoon mn beste/duurste spelers in 1 BPL team denk ik en dan kijken hoeveel ik kan uitgeven aan BuLi.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala mag er ook nog wel bij
En straks Walker tot je uiteindelijk op een standaard BPL team uitkomt. Waarom niet 1 team met een andere league erbij? Duitsland ofzo? BBVA en Ligue 1 lijkt me minder geschikt met een paar toppers en veel poepspelers.![]()
Helaas wel een gebrek aan goede betaalbare spitsen in de BLquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zat er ook al aan te denken idd. BPL is wel het best verdeeld denk ik qua kleinere stapjes omhoog. BuLi moet ook wel kunnen. Prop maar gewoon mn beste/duurste spelers in 1 BPL team denk ik en dan kijken hoeveel ik kan uitgeven aan BuLi.Lewandowski is sterk, maar ja...
![]()
BouLi?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zat er ook al aan te denken idd. BPL is wel het best verdeeld denk ik qua kleinere stapjes omhoog. BuLi moet ook wel kunnen. Prop maar gewoon mn beste/duurste spelers in 1 BPL team denk ik en dan kijken hoeveel ik kan uitgeven aan BuLi.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wel relatief weinig opties ja. Serie A is ook wel aardig voor zoiets, maar ook daar zijn de spitsen niet echt top ofzo qua diversiteit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helaas wel een gebrek aan goede betaalbare spitsen in de BLLewandowski is sterk, maar ja...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mignolet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te vaak gewonnenHet staat er blijkbaar gewoon niet bij, maar je krijgt m welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu 6 packs klaar staan voor het TOTY![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel relatief weinig opties ja. Serie A is ook wel aardig voor zoiets, maar ook daar zijn de spitsen niet echt top ofzo qua diversiteit.Higuain wel prima voor een budget team. Of Balotelli erin hybridden
![]()
Serie A defence en midfield daarentegen![]()
![]()
And now we wait
Blind en Mirallas
Diouf
Astronautovic
[ Bericht 25% gewijzigd door Zhano op 10-01-2015 15:16:00 ]![]()
Iemand met Ben Arfa gespeeld dit jaar? Speelt hij nog een beetje fijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met Ben Arfa gespeeld dit jaar? Speelt hij nog een beetje fijn?![]()
![]()
lekker chelsea warmup kijken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kut FOX Sportsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat wij naar dezelfde stream kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yupquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh doen ze dat soort grappen daar ook?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Taarabt in de basis
En Cech
En Zouma
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ajax - Schalke nu live op kanaal 12 van Ziggo (en 15 UPC)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RIP de hamstring van Veltman. Hoerenzooi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lkkr boeiend . vd hoornquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:44 schreef Tim86 het volgende:
RIP de hamstring van Veltman. Hoerenzooi![]()
![]()
En de rest kan kijken naar deze geiten.
Best toffe beesten eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft dit iets te maken met het sponsorschap van Ziggo? (En dus UPC)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Ajax - Schalke nu live op kanaal 12 van Ziggo (en 15 UPC)![]()
Het is de eerste wedstrijd dat ze met Ziggo op de borst spelen, dus denk het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft dit iets te maken met het sponsorschap van Ziggo? (En dus UPC)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lichte verrekking zeggen ze nu, hoop dat het meevaltquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:44 schreef Tim86 het volgende:
RIP de hamstring van Veltman. Hoerenzooi![]()
![]()
Dadelijk is die gescheurd, had Denswil makkelijk hem kunnen vervangenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lichte verrekking zeggen ze nu, hoop dat het meevalt![]()
![]()
Bohh JamesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh Bale
Belachelijk zieke vrije trap
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
idd wtf, al zou hij direct erin gaan, hoe de fuck ga je dat ooit tegenhoudenquote:
quote:Captain?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd wtf, al zou hij direct erin gaan, hoe de fuck ga je dat ooit tegenhouden![]()
MilikgodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deed hij wel netjesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tim je wat toch een beetje negatief over de prijzen, de meeste dure ifs zijn al 100k goedkoper geworden vandaagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het moest wel een keer crashen, maar prijzen zijn nu nog steeds veel hoger dan rond nieuwjaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim je wat toch een beetje negatief over de prijzen, de meeste dure ifs zijn al 100k goedkoper geworden vandaag
Geniale goal Lucas net trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft zn best gedaan. Niet echt belachelijk mooi. Een 7.5 op de schaal van Ernst.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wel weer duidelijk dat jij er de ballen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hij heeft zn best gedaan. Niet echt belachelijk mooi. Een 7.5 op de schaal van Ernst.![]()
Ik heb even overleg gehad, maar ik kan er niet meer van maken. Echt niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:18 schreef SunGym het volgende:
[..]
Wel weer duidelijk dat jij er de ballen verstand van hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
El Ghazi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De prijzen zijn inderdaad wel aan het dalen.. want ineens kan ik Messi betalen en dat kon gisteren nog niet.![]()
Verkapte "kijk mij eens 2.5 miljoen hebben" postquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn inderdaad wel aan het dalen.. want ineens kan ik Messi betalen en dat kon gisteren nog niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een vieze showoff jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens 2.5 miljoen hebben" post![]()
![]()
![]()
!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel iets meer dan datquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens 2.5 miljoen hebben" postMaar ik ga nu wat aan silver packs uitgeven.
![]()
Jammer dat ik hem mijn PS4 coins niet kan gevenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je bent echt een vieze arrogante patser.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel iets meer dan datMaar ik ga nu wat aan silver packs uitgeven.
Kwal van een vent
Dat je bent.
YO YO MC KAMI OUT![]()
Vanavond clubs? Heb tijd voor je vrijgemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent echt een vieze arrogante patser.
Kwal van een vent
Dat je bent.
YO YO MC KAMI OUT
Hoe was je date?![]()
Ben ik bij !quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vanavond clubs? Heb tijd voor je vrijgemaakt
Hoe was je date?
Ja was wel leuk. Het vogeltje heeft gevlogen zoals we dat dan noemen.![]()
IF FernandinhoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
POWERFUL FORWARD FROM THE AJAX YOUTH ACADEMYquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Zeefuik twee keer gescoord voor HeartsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Fifa coins gaan gewoon dezelfde kant op als de Bitcoins, gewoon over een tijdje een legaal betaalmiddelquote:
Die hadden ze nooit weg moeten doen bij Groningen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Zeefuik twee keer gescoord voor Hearts![]()
Als er nu minder aardbevingen zijn dan komt dat omdat Zeefuik weg is haha snap je m? Omdat ie zo zwaar isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die hadden ze nooit weg moeten doen bij Groningen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf bedacht?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er nu minder aardbevingen zijn dan komt dat omdat Zeefuik weg is haha snap je m? Omdat ie zo zwaar is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best aardige silver pack pulls vandaag.. maar niks spectaculairs, ik hoef niet beslist een IF maar een speler van boven de 10k zou wel een keer leuk zijn.![]()
Liever verbitterd dan een ambtenaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ben jij verbitterd zeg![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: