SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
haha ja volgens mij ook..Zag een keer een filmpje van hem bij Celeb Big Brother waarin hij straalbezopen door het huis reed op zijn karretje terwijl hij intussen het hele huis vol aan het pissen wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van wat ik ervan heb meegekregen is het wel echt een lul eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals de wijze Shaggy zou zeggen: "It wasn't me."quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie heeft mijn top song uit de op gehaald en dat plaatje er in gezet???![]()
Toch 4 dode gijzelaars in die supermarkt in Parijs, mogelijk nieuwe (ongerelateerde?) gijzeling in Montpellier.quote:twitter:BNR twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:35:35Gijzeling na overval #Montpellier. Het zou niet gaan om een terreurdaad, maar om een fout gelopen overval http://t.co/K7aU4iU4T6 reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch 4 dode gijzelaars in die supermarkt in Parijs, mogelijk nieuwe (ongerelateerde?) gijzeling in Montpellier.twitter:BNR twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:35:35Gijzeling na overval #Montpellier. Het zou niet gaan om een terreurdaad, maar om een fout gelopen overval http://t.co/K7aU4iU4T6 reageer retweet
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grootste deel van TOTY al in te vullen op basis van de spelers die naar het gala gaan: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2991243.page
Robben gaat in ieder geval
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar 1 van BarcaMaar dit is niet het TOTY dat EA zal gebruiken, toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |