Ze zijn dood.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Dat de boeien om de polsen van die broers maar lekker strak zitten.
Mag wat mij betreft best rode striemen zichtbaar van zijn als ze straks verhoord worden.
Ze gaan nu naar binnen trouwensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
Als alle gijzelaars eruit zijn kan ik me dat voorstellen; bomgevaar.
Die was al gepakt geloof ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef Mattt het volgende:
Alleen vriendin van die Afrikaan is nog op de vlucht?
ripquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:26 schreef Oliver23 het volgende:
Koulibaly zou dood zijn, volgens de NOS
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk zou je alle Syriegangers preventief moeten ruimen. Beter voor iedereen.
Fylax snapt het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat er grote verwarring bestaat tussen de woorden gijzelaars en gijzelnemers.
Ja, dat zou echt heel knap zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:27 schreef TheVulture het volgende:
Als alle gijzelaars hier levend uitkomen en de gijzelnemers niet is het toch een erg puik staaltje vakwerk
ergens wel logisch tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat er grote verwarring bestaat tussen de woorden gijzelaars en gijzelnemers.
Laten we gewoon besluiten overal smurfen voor te gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:28 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |