Nee in een stekkerdoos dat aangesloten is op een stopcontact. Zal dit het kunnen zijn dan. De speakers hebben ook een externe adapter trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef Snowballed het volgende:
Zit je pc stekker in een geaard stopcontact?
Zolang het maar een geaarde verbinding is... (dus mag best een geaarde stekkerdoos tussen)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee in een stekkerdoos. Zal dit het kunnen zijn dan.
Dat is het wel. Tenzij het rechtstreeks aansluiten beter is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zolang het maar een geaarde verbinding is... (dus mag best een geaarde stekkerdoos tussen)
Edit: en datzelfde voor de speakers..
Rechtstreeks is altijd beter... maar dat maakt in dit geval niet zo veel uit...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is het wel. Tenzij het rechtstreeks aansluiten beter is.
Als ik de volume op de speakers aanpas wel. Wanneer ik de volume op de pc verhoog niet. Het geluid komt uit de speakers. Zal iets met de kabels te maken hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Rechtstreeks is altijd beter... maar dat maakt in dit geval niet zo veel uit...
Zolang de geaarde doos ook maar in een geaard stopcontact gaat..
Hoor je het geluid alleen op het moment dat je het volume aanpast of continue?
Goedkope kabels idd... of de aansluiting op je pc.. (je zou het plugje iets kunnen verdraaien, maar ik vrees dat de afscherming gewoon ruk is...)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als ik de volume op de speakers aanpas wel. Wanneer ik de volume op de pc verhoog niet. Het geluid komt uit de speakers. Zal iets met de kabels te maken hebben.
Wat bedoel je precies met de aansluiting op de pc. De pc zelf is splinternieuw dus dat is het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Goedkope kabels idd... of de aansluiting op je pc.. (je zou het plugje iets kunnen verdraaien, maar ik vrees dat de afscherming gewoon ruk is...)
Je kan ook het restje kabel regens anders langs leiden.. maar dat is dweilen met de kraan open
Ja dat zeg ik verkeerd idd... ik bedoel de mini jack van de speakers naar je pc...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de aansluiting op de pc. De pc zelf is splinternieuw dus aan de hardware ligt het niet.
Ik ga denk even een hoofdtelefoon lenen bij een huisgenoot en aansluiten op de front ingang.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik verkeerd idd... ik bedoel de mini jack van de speakers naar je pc...
Heb je een 2e aansluiting op het frontje bijv. dan kun je even kijken of er verschil in zit..
Dat kan ook... je kan ook je speakersetje er op aansluiten (front is verder weg van de voeding)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ga denk even een koptelefoon lenen bij een huisgenoot en aansluiten op de front ingang.
Niet geheel waar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan ook... je kan ook je speakersetje er op aansluiten (front is verder weg van de voeding)
Maar als dat perfect werkt dan kun je concluderen dat het 100% aan de bedrading van de speakers ligt of niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan ook... je kan ook je speakersetje er op aansluiten (front is verder weg van de voeding)
Ja de stekkerdoos ligt gewoon naast de speakers, waar de adapter op aangesloten is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef DeLepelaar het volgende:
Of ligt er misschien een adapter vlak bij één van de boxen?
Jup...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar als dat perfect werkt dan kun je concluderen dat het 100% aan de bedrading van de speakers ligt of niet.
Plaats de boxen dan even verder weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja de stekkerdoos ligt gewoon naast de speakers, waar de adapter op aangesloten is.
Wat is niet geheel waar..?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet geheel waar.
Daarnaast moet je door veel meer kabel voor je daar bent.
Die stekkerdoos moet op de grond.. of iig verder weg... (op de kop onder aan het tafelblad wil ook al helpen)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo ziet het er nu uit.
[ link | afbeelding ]
Staat ook in mijn edit vermeld dat de foto's eerder genomen waren. Enkel om een beeldvorming te creëren heb ik deze afbeelding hier geplaatst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die stekkerdoos moet op de grond.. of iig verder weg... (op de kop onder aan het tafelblad wil ook al helpen)
Maarre ik zie geen speakers op de foto... spuit elf..
Ik kan me haast niet voorstellen dat de transformator de oorzaak is, er zijn genoeg setjes waar de trafo ingebouwd is zonder ook maar enige vorm van shielding, dit is ook geen probleem. Het zou een aardingsprobleem kunnen zijn, echter hebben de meeste setjes speakers geen geaarde stekker en maakt het niet uit dat of het stopcontact geaard is of niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die stekkerdoos moet op de grond.. of iig verder weg... (op de kop onder aan het tafelblad wil ook al helpen)
Maarre ik zie geen speakers op de foto... spuit elf..
Speakers tegen een adapter aan of in de buurt kan voor een hinderlijke brom zorgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo ziet het er nu uit. Speakers staan niet op die afbeelding. Maar naast de stekkerdoos.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |