Hey iedereen voor veel van jullie boeit dit geen drol. Maar wil gewoon ff mijn verhaal kwijt.
Heb hier paar maand geleden ooit iets gepost over mn irritante ( toen nog vriendin) ex. Dit is het gevolg. Heb 9 maand in noorwegen gewoond, gewerkt , en beheers de taal. heb heel veel dingen geleerd in relaties en ook wel een goeie tijd gehad. maar nu komt het.
Na een relatie met heel veel ups and downs, ben ik weer terug in NL, en ik wil ik graag mijn ervaring delen want moet ergens ff mijn hartje luchten. Ik heb 9 maand lang over mij heen laten lopen en fungeerde als half slaaf voor mijn ex, in bed was zij een zoutzak terwijl ik haar afragde, maar er is meer. mevrouw wou nog een ventje in ons seks leven toevoegen en ze zou geil op mij worden als ze met een ander zoent. nou dikke vinger dat ik daarin meega, ook een hele rare logica. Ik heb alles gedaan voor haar wat ik kon, maar t was niet genoeg,want op het laatst in onze "relatie" wou ze meer aandacht dus is ze gaan skypen en cammen met andere ventjes. ( ze heeft daar niks sexueels gedaan of iets). Maar ze liet mij dom hele dagen in de woonkamer zitten terwijl zij lekker haar ding deed tot 4 uur midden in de nacht, en na haar leuke skype sessies was ik ineens weer in haar leven en verwacht dood leuk dat ik overal mee akkoord ga. helaas ben ik een scheiterd en er zijn veel meer dingen gebeurt maar daar kan ik het misschien later nog over hebben als mensen een leuke mensenleed story willen lezen. in ieder geval, ik heb de knoop doorgehakt en ben weer in nederland en eet frikandellen voor het leven want die dingen mis je na zo'n tijd weg. ik neem vanaf nu waar ik naartoe ga standaard een doos frikandellen een pot mayo en een bus curry mee. Sorry als dit een irriterende post is voor jullie. Als het niet zo irritand is en willen meer in depth van wat er is gebeurd, moet je wachten tot morgen naar m'n werk. groeten
(edit: wat wil ik hier mee bereiken? niks. zoals tevoren gezegd, ik wil mn hart luchten)
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 09:09:28 ]