Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken hequote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
Pfff lijkt wel een discussie met mijn vrouw, die kakelt ook altijd wartaal tijdens een discussie er doorheen.
Lijkt mij een lastige combi, BJ en gamen gaat nog wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Karina is me "back-up"girl.... Lekker samen naakt gamen en sexen tegelijk!![]()
![]()
Weinig, we zitten hier niet op het LibelleForum he?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken heVolgens mij heb je er nog nooit iets positiefs over gezegd.
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken heVolgens mij heb je er nog nooit iets positiefs over gezegd.
Je zit te veel in de PC modus en te weinig in de WII modus...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige combi, BJ en gamen gaat nog wel.
Magrietje en de Tina erbijquote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?
Ik heb wel een Playstation.... Mag dat ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zit te veel in de PC modus en te weinig in de WII modus...
Nee, wel de Opzij.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?
Moet je daar ook bij staan en als een mongool bewegen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb wel een Playstation.... Mag dat ook?
Ligt altijd bij de voordeur, mocht ik onverhoopt met een stijfje naar de deur lopen is dat me redding!quote:
Geloof mij, zoals ik game wel, ik ga er nogal in op en denk soms dat mijn controller zo'n wii ding is.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je daar ook bij staan en als een mongool bewegen?
mequote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ligt altijd bij de voordeur, mocht ik onverhoopt met een stijfje naar de deur lopen is dat me redding!
Maar!!! Dan alleen bij de kapper want betalen ervoor dat doen we natuurlijk niet. Dus afspreken om 13 uur en al aankomen rond 10 uur.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt wat voor de typische Hollandse viesdikke huismoeder
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef waxmask het volgende:
Wanneer gaat NPO het licht zien en Clairy weer in ere herstellen!
Met Ria met dr 1000 euro schuld bij Sjon Williamsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, met wie? De sponsoren?NPO? Met ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |