Bedankt Hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
Sjoerdsma heten en dan je kind Sjoerd noemen
Dat lijkt me dan wel weer lekker, ik denk dat ze piept.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik mag hopen voor haar vriend(in) dat ze niet kreunt in bed
Taeke Taekema.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
Sjoerdsma heten en dan je kind Sjoerd noemen
Totdat alles in duigen viel na zijn vuile onthullingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft goedkoop scoren een nieuwe dimensie gegeven.
Hij is helemaal geen Fries. Voorouders ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moet jij weer met een Fries voorbeeld komen.
Opstelten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef borisz het volgende:
Sjoerd is een goed kamerlid en ook een prima vent waar je een biertje mee kan drinken
Hij staat op de wachtlijst van het verzorgingstehuis maar er is nog geen plek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ivo Opstelten
Weg met die seniele gek.
Ze zit toch gewoon in een warme studio en rijdt straks in haar auto naar huis toe. En al zou ze het koud krijgen, moet ze toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat normaal dan zo'n rokje in de winter?
Gek camerastandpunt ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ivo Opstelten
Weg met die seniele gek.
Ik dacht op de wachtlijst voor euthanasie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij staat op de wachtlijst van het verzorgingstehuis maar er is nog geen plek.
Die laten ze als een baksteen vallen, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch zonde dat Baksteen niet is uitgenodigd.
Misschien mag hij mee naar de boot van Eva.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef borisz het volgende:
Sjoerd is een goed kamerlid en ook een prima vent waar je een biertje mee kan drinken
Terecht, zijn analyse na de MH17 was echt expert onwaardig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten ze als een baksteen vallen, jammer genoeg.
Ik weet niet hoor, misschien ben ik naïef, maar dat leidt toch af voor de kijker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zit toch gewoon in een warme studio en rijdt straks in haar auto naar huis toe. En al zou ze het koud krijgen, moet ze toch lekker zelf weten?
Er is waarschijnlijk zo gedacht, mensen kijken liever naar Eva dan bijv. Pauw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, misschien ben ik naïef, maar dat leidt toch af voor de kijker.
Is toch een stukje product placing.
En nee je gaat met dat soort rokjes niet de winter in, krijg je een koutje op je blaas.
Ja, Pauw is een man van middelbare leeftijd, kijkers kijken niet graag naar een Sharon Stone'tje van een man van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk zo gedacht, mensen kijken liever naar Eva dan bijv. Pauw.
Die paar shots dat haar benen in beeld zijn ben jij meteen afgeleid? Wauwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, misschien ben ik naïef, maar dat leidt toch af voor de kijker.
Is toch een stukje product placing.
En nee je gaat met dat soort rokjes niet de winter in, krijg je een koutje op je blaas.
Klopt de echte experts zitten op fok!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, zijn analyse na de MH17 was echt expert onwaardig.
Ja, ik draag ook rokjes, en die van Jinek zijn gewoon te kort, gaat nergens over in de winter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die paar shots dat haar benen in beeld zijn ben jij meteen afgeleid? Wauw
Wat weet jij daar nou van, draag je zelf rokjes?
Toen je aan het knikkeren was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
Stront aan de knikker, die uitdrukking heb ik vandaag ook nog gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |