SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je pleit in mijn perceptie voor vermindering van de vrijheid van meningsuiting. En dat ben ik gewoon niet met je eens![]()
Touché.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?
Alleen pro Isis demonstraties mogen ook. Want: vrijheid van meningsuiting. Vrijheid is geweldig. Alleen is omgaan met vrijheid ook een kunst.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij doelde meer op het goed praten van die moordactie. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat deed ze niet en zei ze nog letterlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelde meer op het goed praten van die moordactie. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?![]()
Ze wil het niet goedpraten, maar dat doet ze toch. Daarmee praat ze dus een terreuractie goed, tegen de vrijheid van meningsuiting. Dan zou het pas hypocriet zijn als ze zich vervolgens wel beroept op die vrijhedenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zei je nog dat ze die vrouw moesten afknallen omdat ze zei dat ze die aanslag over zichzelf hebben afgeroepen, is dat geen vrijheid van meningsuiting dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze zei letterlijk dat ze het niet deed, om het vervolgens alsnog te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat deed ze niet en zei ze nog letterlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk dat ze het niet deed, om het vervolgens alsnog te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Wilders ook te ver gaan, dat betekent nog niet dat ik hem een kogel door zijn hoofd gun![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]Wilders gaat inderdaad ook geregeld over de schreef, maar niet zo ver als deze dame. Ze beweert dat de tekenaars er gewoon zelf om hebben gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Wilders ook te ver gaan, dat betekent nog niet dat ik hem een kogel door zijn hoofd gun
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
"Ze hebben het opgezocht"quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wilders gaat inderdaad ook geregeld over de schreef, maar niet zo ver als deze dame. Ze beweert dat de tekenaars er gewoon zelf om hebben gevraagd__!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sneeuw?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ondertussen zijn wij ook niet veilig. Morgen en overmorgen code geel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Thuiswerken dan maarquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ondertussen zijn wij ook niet veilig. Morgen en overmorgen code geel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Agh misschien gaan de terminals plat ook wel chill.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Storm vooral. Lekker als je zaterdag naar de Maasvlakte moet
Hey, dat is een serieus voordeel bij een nadeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh misschien gaan de terminals plat ook wel chill.Tablet mee, Popcorn Time kijken
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Boven windkracht 8 moeten ze dicht dus ga maar duimen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hey, dat is een serieus voordeel bij een nadeelTablet mee, Popcorn Time kijken
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet morgen vliegen naar Madrid, wel veilig?![]()
Je moet over Frankrijk heen en ze hebben een rocketlauncher. Mag ik jouw zwarte boekje hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet morgen vliegen naar Madrid, wel veilig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, je gaat dood. Mag ik je coins?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet morgen vliegen naar Madrid, wel veilig?Maar diep van binnen lach ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: