Ja het scherm lijkt valschade te hebben inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef megamandy het volgende:
Waarom ziet het er steeds uit alsof die laptop gevallen is
Weet ikquote:
Nou, gaan we het zienquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Martialis het volgende:
Volgens een willekeurige theorie op het internet moet Evelien eruit, maar ik moet het nog maar zien.
Windows laptop hequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wat een raar scherm. Is ie kapot ofzo?
Idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Martialis het volgende:
Volgens een willekeurige theorie op het internet moet Evelien eruit, maar ik moet het nog maar zien.
verrekquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Martialis het volgende:
Nu wil ik weten waar die staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef Martialis het volgende:
Nee nieuwe vormgeving.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:30 schreef marcodej het volgende:
Wat een raar scherm. Is ie kapot ofzo?
quote:
Ze moeten die oude weer terug doen. Dit is lelijkquote:
wie denk je nu dat de mol is? zet ik die vast in mijn prono als afvaller voor volgende weekquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Meter Taxi met de eerste e rood
Evelien gaat er uit en of is de mol
Inclusief Comic Sans letters.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten die oude weer terug doen. Dit is lelijk
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:33 schreef Yaku het volgende:
Zouden ze deze muziek aan hebben tijdens de executie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |