Op de achterkant leek het op AAF. Voorkant zag ik net ook AAI. Dus zal wel verkeerd gezien hebbenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
Vrouwen die de weg uitleggen, dat gaat per definitie fout
Aaf doet niet mee, dat weet je he ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Aaf is niet de mol, zo'n duidelijke hints geven ze toch niet
Nummerbord is AAF, Martine is de Aaf van dit seizoenquote:
Die laptop / tablet met de uitslag was ook duidelijk van Windows. Sponsordealtjes mogen toch niet?quote:
quote:
Iedereen weet dat de Mol niet per se mee hoeft te doenquote:
Goedkoop inkopen wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laptop / tablet met de uitslag was ook duidelijk van Windows. Sponsordealtjes mogen toch niet?
Nummerbord was AAI of AA1, niet AAFquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nummerbord is AAF, Martine is de Aaf van dit seizoen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu stil moet zijn voordat ik weer domme dingen ga zeggen
Beter kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nummerbord was AAI of AA1, niet AAF.
Nee, is toch echt AAFquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nummerbord was AAI of AA1, niet AAF.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Chris kiest zijn woorden zorgvuldig. Die zit straks namelijk weer naast Margriet, moet wel gezellig blijven.
Naast Margriet zal het nooit gezellig worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Chris kiest zijn woorden zorgvuldig. Die zit straks namelijk weer naast Margriet, moet wel gezellig blijven.
Erik is de molquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu stil moet zijn voordat ik weer domme dingen ga zeggen
Vandaar ook, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is wel leuker als de mod ook affiniteit heeft voor WIDM
vreselijk volk daar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaar ook, jaGert is druk met UTO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |