abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6610506
(ti voglio ancora bene)

Waarom is dit nou nog geen hit?

Gigi d'Agostino staat alweer een tijdje droog (op Ago - Put on your red shoes na dan, maar die scoort niet zo heel geweldig)... dus het lijkt mij tijd voor een nieuwe italo hit! Moet kunnen toch
(CJ heeft het er ook al regelmatig over gehad..)

Cheesy genoeg, fijne vocalen..
Heerlijke italodance plaat dit... Natuurlijk is het een beetje foute muziek, maar zo lekker joh

Ik ken twee mixen, de piangeridi mix en de amici miei mix.. de laatste is naar mijn mening de beste... De plaat is al een maand of wat uit, maar dat lijkt eigenlijk nooit uit te maken of het nog een hit wordt of niet (met Gigi zelf als een erg goed voorbeeld)

Okee tot zover het promo-gedeelte..
Andere topics voor meer info enzo:

Ago - Put On Your Red Shoes (italo dance)
Italiaanse dance muziek
Fok Dance Top 10 (week 2)

pi_6612919
Molella gaat wel goed in het buitenland. Alleen in Nederland lijkt het niet echt te lukken.

De Pulsedriver remix van "Love Lasts Forever" is trouwens ook best lekker.

Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 4 november 2002 @ 08:59:56 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6613610
volgende italo probeersel is er ook al hoor:

DJ Ross - Dreamland

pi_6613913
quote:
Op maandag 4 november 2002 08:59 schreef Cybart het volgende:
volgende italo probeersel is er ook al hoor:

DJ Ross - Dreamland

Maar die is toch al een tijdje uit hier in Nederland? Ik zag 'm een tijd geleden in The Box playlist staan en de Starsplash remix deed het hier volgens mij wel goed in de clubs. De opvolger van deze track is er trouwens ook al, alleen is de titel me even ontschoten (wie helpt me?)...

Ik blijf TVAB toch een van de betere Italo platen van het moment vinden, alhoewel ik een eenvoudig nummer als "We Wanna Party" van The Soundlovers ook heel erg leuk vind.

maandag 4 november 2002 @ 13:35:05 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_6617188
ik vind het ook een super mooi liedje.. maarja.. de rest niet volgens mij
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_6619431
quote:
Op maandag 4 november 2002 13:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vind het ook een super mooi liedje.. maarja.. de rest niet volgens mij
Ach, het is afgelopen week toch danceplaat van de week geworden op Fok! Fok Dance Top 10 (week 3) Dat kunnen ze Molella's "T.V.A.B." niet meer afnemen.

Edit: nog een andere italo-tip: Prezioso ft Marvin - Somebody. En dan niet de albumversie, maar de singlemix, want daar hebben ze de beat nog meer aangezet en klinkt het allemaal wat voller en harder.

maandag 4 november 2002 @ 15:39:23 #7
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6619478
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:37 schreef CJ het volgende:

[..]

Ach, het is afgelopen week toch danceplaat van de week geworden op Fok! Fok Dance Top 10 (week 3) Dat kunnen ze Molella's "T.V.A.B." niet meer afnemen.

same with DJ Spud, maar geen hond die er naar omkijkt in NL
pi_6626668
Gek eigenlijk he?
Ben een beetje wat nieuwe italo gaan luisteren onlangs, en er zitten echt hele leuke nummers bij..

Dit is gewoon een goeie plaat, maar waarom Gigi dan zo scoort en deze niet, geen idee... DJ Ross - Dreamland heb ik nog wel gezien op TMF enzo, maar dat is ook weer weggedrukt door andere tracks..

Hangt toch af van de promotie denk ik he, en blijkbaar zien weinig mensen brood in meer italo in Nederland?

Wel leuk dat ie Danceplaat van de week is, zeer eervol!

maandag 4 november 2002 @ 22:22:47 #9
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6626722
De huidige platen van Molella zijn toch heel anders dan 'Finale', hoewel de B-kant van die plaat wel erg cheesy was.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')