Waarom is dit nou nog geen hit?
Gigi d'Agostino staat alweer een tijdje droog (op Ago - Put on your red shoes na dan, maar die scoort niet zo heel geweldig)... dus het lijkt mij tijd voor een nieuwe italo hit! Moet kunnen toch
(CJ heeft het er ook al regelmatig over gehad..)
Cheesy genoeg, fijne vocalen..
Heerlijke italodance plaat dit... Natuurlijk is het een beetje foute muziek, maar zo lekker joh
Ik ken twee mixen, de piangeridi mix en de amici miei mix.. de laatste is naar mijn mening de beste... De plaat is al een maand of wat uit, maar dat lijkt eigenlijk nooit uit te maken of het nog een hit wordt of niet (met Gigi zelf als een erg goed voorbeeld)
Okee tot zover het promo-gedeelte..
Andere topics voor meer info enzo:
Ago - Put On Your Red Shoes (italo dance)
Italiaanse dance muziek
Fok Dance Top 10 (week 2)
De Pulsedriver remix van "Love Lasts Forever" is trouwens ook best lekker.
quote:Maar die is toch al een tijdje uit hier in Nederland? Ik zag 'm een tijd geleden in The Box playlist staan en de Starsplash remix deed het hier volgens mij wel goed in de clubs. De opvolger van deze track is er trouwens ook al, alleen is de titel me even ontschoten (wie helpt me?)...
Op maandag 4 november 2002 08:59 schreef Cybart het volgende:
volgende italo probeersel is er ook al hoor:DJ Ross - Dreamland
Ik blijf TVAB toch een van de betere Italo platen van het moment vinden, alhoewel ik een eenvoudig nummer als "We Wanna Party" van The Soundlovers ook heel erg leuk vind.
quote:Ach, het is afgelopen week toch danceplaat van de week geworden op Fok! Fok Dance Top 10 (week 3)
Op maandag 4 november 2002 13:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vind het ook een super mooi liedje.. maarja.. de rest niet volgens mij
Edit: nog een andere italo-tip: Prezioso ft Marvin - Somebody. En dan niet de albumversie, maar de singlemix, want daar hebben ze de beat nog meer aangezet en klinkt het allemaal wat voller en harder.
quote:same with DJ Spud, maar geen hond die er naar omkijkt in NL
Op maandag 4 november 2002 15:37 schreef CJ het volgende:[..]
Ach, het is afgelopen week toch danceplaat van de week geworden op Fok! Fok Dance Top 10 (week 3)
Dat kunnen ze Molella's "T.V.A.B." niet meer afnemen.
Dit is gewoon een goeie plaat, maar waarom Gigi dan zo scoort en deze niet, geen idee... DJ Ross - Dreamland heb ik nog wel gezien op TMF enzo, maar dat is ook weer weggedrukt door andere tracks..
Hangt toch af van de promotie denk ik he, en blijkbaar zien weinig mensen brood in meer italo in Nederland?
Wel leuk dat ie Danceplaat van de week is, zeer eervol!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |