SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
4 PSV spelersquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Thulani Serero: 93% passnauwkeurigheid, 11 intercepties![]()
![]()
4 Ajaciedenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Thulani Serero: 93% passnauwkeurigheid, 11 intercepties![]()
![]()
11 intercepties is toch gewoon fucking weinig voor een nummer 6 ofnie dan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Per wedstrijd lijkt me dat danquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
11 intercepties is toch gewoon fucking weinig voor een nummer 6 ofnie dan![]()
Dat verandert de zaakquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tuurlijk. Toen ik het allemaal nog kon belopen en op die positie stond, had ik er minstens een stuk of 20. De bankzitters hebben dat een keer bij mij geturfd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
11 intercepties is toch gewoon fucking weinig voor een nummer 6 ofnie danNAC Breda
Rèsbaarge![]()
BoulahrougeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:1320 - Het aantal ballen die POTS kon onderscheppen voordat hij moddervet werd. reageer retweet
![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:25:330 - Het aantal goede grappen dat Tobi-wan vandaag heeft gemaakt. reageer retweet
![]()
![]()
Minstensquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:1320 - Het aantal ballen die POTS kon onderscheppen voordat hij moddervet werd. reageer retweet
En even voor de goede orde: ik ben natuurlijk niet zo moddervet als Kami. Maar mijn elftal speelt ieder weekend tegen ventjes van 20 die 2/3 keer in de week trainen. En wij dus niet, als we donderdagavond met een man of 10 staan, is dat al veel. Ik heb op mijn 32e de moed opgegeven om die nog steeds eruit te rennen. Zet mij maar gewoon lekker laatste man
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je mist steeds een woordje aan het eindequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:25:330 - Het aantal goede grappen dat Tobi-wan vandaag heeft gemaakt. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:32:1320 - Het aantal ballen die POTS kon onderscheppen voordat hij moddervet werd. Prodigy reageer retweet
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:25:330 - Het aantal goede grappen dat Tobi-wan vandaag heeft gemaakt. Offday reageer retweet
Haha ik zit weer eens niet op te letten, laatste woordje maakt het juist leuk. Ben weer veel te druk bezig met mijn kut scriptie...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:28 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Je mist steeds een woordje aan het eindeHaha ja ik mis mijn conditie ook wel... Zelf heb ik gehockeyed en technisch was ik echt niet sterk maar als je 70 minuten kan rennen en altijd op de goede plek staat pak je vanzelf wel je doelpuntjes mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Minstens. En even voor de goede orde: ik ben natuurlijk niet moddervet. Maar mijn elftal speelt ieder weekend tegen ventjes van 20 die 2/3 in de week trainen. Ik heb op mijn 32e de moed opgegeven om die nog steeds eruit te rennen. Zet mij maar gewoon lekker laatste manHaha bedanktquote:![]()
![]()
Neuh. gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die andere Opta-accountje (jeweetwel) van jou wasRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het wel triest dat die jongen zo op de hak werd genomen. Hij heeft het al zo moeilijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En leuk dat we dat vonden
En toen werd de reeks gesloten. Dat vonden we minder leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En leuk dat we dat vonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |