quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:16 schreef SeLang het volgende:
Die van Arcee is al zo'n 15 jaar oud maar ik blijf hem leuk vinden:
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is bij mij getekent door Vork na een topic om een mooi icoontje te maken. Kan dat zelf niet.
Het is trouwens FOK!Voordat je door internethooligans wordt aangevallen.
Goed punt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:08 schreef zarGon het volgende:
Of een UI mooi is boeit niet zo. Een UI moet effectief zijn, je moet aan de hand van de UI al weten wie de post heeft gemaakt. Dat zijn goede UI's.
Dit inderdaad. Daarom ben ik overgestapt op een identicon (die vrijwel uniek is).quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:08 schreef zarGon het volgende:
Of een UI mooi is boeit niet zo. Een UI moet effectief zijn, je moet aan de hand van de UI al weten wie de post heeft gemaakt. Dat zijn goede UI's.
Die was mooi idd. Niet meer te herstellen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:24 schreef SeLang het volgende:
Mijn eigen mars-etende meisje was ook leuk trouwens, maar die is verloren gegaan tijdens één van de Fok!crashes
Als iemand die nog weleens wisselt: oneens. Variatie is belangrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:08 schreef zarGon het volgende:
Thnxquote:Op zondag 11 januari 2015 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
Als initiatiefnemer van de FOK! UI-politie vind ik dit een prima idee.
Ik nomineer Chai (momenteel geband, maar dat mag de pret niet drukken)
[ afbeelding ]
en... IkStampOpTacos
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |