Ik weet niet zo goed wat het inhoudtquote:
Met een lage DPI wordt alles kleiner en heb je dus meer ruimte op je scherm.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat het inhoudtweet ook niet hoe ik moet rooten of wat ik er mee kan doen.
Kan er wel mee levenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb 'm er zelf ook op nu, maar ik vind de zijkant er wel vreemd uit zien. De achterkant is ontzettend mooi maar van de zijkant hadden ze 'm wat mij betreft zwart mogen laten
Dat is wel lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
Net in de trein zat er nog een andere Oneplus One gebruiker naast mij, want plots vroeg hij wat het merk van mijn telefoon was.
Wat bleek hij had ook een Oneplus One, maar mijne is niet zo herkenbaar met dat tpu hoesje erom.
als ik op de link klik krijg ik 502 bad gateway dus denk server over belast xDquote:Op zondag 18 januari 2015 14:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
EDIT
Net kreeg ik trouwens een "invitation" (haha) voor een survey.
[ afbeelding ]
Denk het ook iddquote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef hiddit het volgende:
[..]
als ik op de link klik krijg ik 502 bad gateway dus denk server over belast xD
Nee, met Vodafone heb ik in Midden-Limburg doorgaans goede tot zeer goede ontvangst. Welke provider heb je, en op welke locatie?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:29 schreef Manke het volgende:
Jullie ook altijd een belachelijk laag gsm signaal?
Hahaha, ik ben dus niet de enige.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef hiddit het volgende:
[..]
als ik op de link klik krijg ik 502 bad gateway dus denk server over belast xD
Ik zie het plaatje nietquote:Op zondag 18 januari 2015 19:43 schreef Catch22- het volgende:
Er staat ook een plaatje van een back cover bij. De bamboeversie trekt me nog steeds wel
linksbovenquote:
Die zou ik ook nog steeds graag hebben. Ik zet de datum sws ff in mn agenda. Mochten er meer mensen zijn die hem dan kopen, weet ik niet of t loont om gezamenlijk te orderen?quote:
t-mobile, die switcht naar het lte netwerk, hspa werkt perfect. (in te stellen via *#*#4636#*#*)quote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Denk het ook idd
[..]
Nee, met Vodafone heb ik in Midden-Limburg doorgaans goede tot zeer goede ontvangst. Welke provider heb je, en op welke locatie?
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
20 januari wordt er weer een verkoop gestart zonder invite.
Tussen 19-21u GMT zal de verkoop in Europa zijn.
(dus, volgens mij, 17-19u).
quote:
Ik heb de JBL E10 Synchros oordopjes. Volgens mij zijn die van OPO hetzelfde, behalve qua uiterlijk en dat je bij OPO er nog volumeknopjes bijkrijgt. Ik vind die oordopjes in ieder geval heel erg fijn, zowel qua geluid als stevigheid/gevoel. Al ben ik ook niet heel erg verwend op oordopgebied.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:36 schreef Catch22- het volgende:
Via tweakers een invite voor de bamboo cover gekregen en gebruikt. Gelijk maar even de OnePlus oordopjes meebesteld. Zal wel niets zijn, maar wel leuk om te hebben.
Ja ik heb die skirre genomen. Niet die duurdere featuring JBLquote:Op maandag 19 januari 2015 14:27 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik heb de JBL E10 Synchros oordopjes. Volgens mij zijn die van OPO hetzelfde, behalve qua uiterlijk en dat je bij OPO er nog volumeknopjes bijkrijgt. Ik vind die oordopjes in ieder geval heel erg fijn, zowel qua geluid als stevigheid/gevoel. Al ben ik ook niet heel erg verwend op oordopgebied.
edit: o wacht. Bedoel je die Bullet-oordopjes? Daar weet ik niks van. Ik heb het over die JBL's dus.
Ze zien er wel mooi uit, die cheape. Verder moet je er idd niet te veel van verwachten nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja ik heb die skirre genomen. Niet die duurdere featuring JBL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |