abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148453758
Hoi, morgen is de deadline van mijn scriptie maar ik heb het niet af en krijg het denk ik ook niet af. Toch inleveren? Of wat moet ik doen?
  donderdag 8 januari 2015 @ 00:53:48 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_148453876
Als er op deze korte termijn geen mogelijkheid meer is om volgens de spelregels van je opleiding/studie uitstel aan te vragen zou ik gewoon mijn uiterste best doen om het af te krijgen en als het nodig is minder belangrijke zaken te 'verwaarlozen' maar wel zorgen dat de kernpunten (discussie en conclusie denk ik dan met name aan) in orde zijn.

Verder is het natuurlijk een lastige vraag.
pi_148454065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:53 schreef Scuidward het volgende:
Als er op deze korte termijn geen mogelijkheid meer is om volgens de spelregels van je opleiding/studie uitstel aan te vragen zou ik gewoon mijn uiterste best doen om het af te krijgen en als het nodig is minder belangrijke zaken te 'verwaarlozen' maar wel zorgen dat de kernpunten (discussie en conclusie denk ik dan met name aan) in orde zijn.

Verder is het natuurlijk een lastige vraag.
Heb al eens uitstel gehad, maar ik weet niet wat de regels zijn daarin. Ik durf het niet meer aan te vragen. Opzich heb ik wel veel maar heb het gewoon niet allemaal kunnen verwerken tot een goed stuk.
  donderdag 8 januari 2015 @ 01:06:40 #4
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148454288
Je krijgt hem toch niet af, zorg er dan voor dat je zo vee mogelijk inlevert waar je weer feedback op kunt krijgen
  donderdag 8 januari 2015 @ 01:09:28 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_148454344
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:59 schreef Mazu het volgende:

[..]

Heb al eens uitstel gehad, maar ik weet niet wat de regels zijn daarin. Ik durf het niet meer aan te vragen. Opzich heb ik wel veel maar heb het gewoon niet allemaal kunnen verwerken tot een goed stuk.
Laat ik vooropstellen dat ik ook niet weet wat de specifieke regels zijn voor jou, maar je hebt een paar opties:

- Uitstel aanvragen en langer de tijd krijgen.
- Geen uitstel vragen, zoveel mogelijk doen om het presentabel te krijgen, inleveren en er niet meer aan denken.

Mij kennende zou ik voor de 2e optie gaan. Hangt wellicht van het onderwerp af en of het literatuur of praktijk is, maar ik ben altijd geneigd om te denken dat een 6 er wel in zit en als je zelf al aangeeft dat je al wel veel hebt, zou ik mij geen zorgen maken als het een matig i.p.v. goed stuk is.
pi_148454363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 01:06 schreef Heeinz het volgende:
Je krijgt hem toch niet af, zorg er dan voor dat je zo vee mogelijk inlevert waar je weer feedback op kunt krijgen
Oké dat ga ik denk ik doen. Gewoon verder gaan morgen en dan zien hoe ver ik kom. Vind wel kut want moet nu op stage gaan zeggen dat ik gefaald heb :')
pi_148457075
Minder seksappjes sturen ;)

Maar.... Hoe kun je nou je scriptie niet af hebben de dag vooraf zonder dat iemand dat weet? Dat zie je toch al aankomen en dan overleg je de opties?

Meteen begeleider contacten (stage en studie), eerlijk zijn en kijken wat je kunt redden...
Ja doei.
pi_148457390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Minder seksappjes sturen ;)

Maar.... Hoe kun je nou je scriptie niet af hebben de dag vooraf zonder dat iemand dat weet? Dat zie je toch al aankomen en dan overleg je de opties?

Meteen begeleider contacten (stage en studie), eerlijk zijn en kijken wat je kunt redden...
Ik had de kerstvakantie de tijd maar heb niks gedaan want ik was gewoon geblokkeerd. Dus in die zin zat ik het steeds vooruit te schuiven.
pi_148460652
Bel je begeleider en leg de situatie uit. Vraag aan hem of haar wat je het beste kan doen. Niets vervelender dan een halfbakken stuk door moeten nemen als begeleider.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148461198
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:23 schreef Voxs het volgende:
Bel je begeleider en leg de situatie uit. Vraag aan hem of haar wat je het beste kan doen. Niets vervelender dan een halfbakken stuk door moeten nemen als begeleider.
Ik heb het zojuist gedaan. Ze zegt dat het bij de decaan bekend moest zijn als je in een situatie zit hetzij psychische klachten of andere handicap. Dit is wel het geval. Heb haar teruggekoppeld maar ze heeft nog niet geantwoord.

Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik het moet inleveren, want het kan zijn dat er niet eens her in zit maar ik weet niet hoe streng ze beoordelen.

Ik schaam me wel hey
pi_148461540
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Mazu het volgende:

[..]

Ik heb het zojuist gedaan. Ze zegt dat het bij de decaan bekend moest zijn als je in een situatie zit hetzij psychische klachten of andere handicap. Dit is wel het geval. Heb haar teruggekoppeld maar ze heeft nog niet geantwoord.

Ik zit nu toch weer te twijfelen of ik het moet inleveren, want het kan zijn dat er niet eens her in zit maar ik weet niet hoe streng ze beoordelen.

Ik schaam me wel hey
Heel goed dat je hebt gebeld. Jammer dat jouw begeleider je over het inleveren niet heeft geadviseerd. Ze moet toch zicht hebben op welk materiaal je al hebt? Of iig weten of het zin heeft een niet afgerond stuk in te leveren. Mail of bel haar anders nog eens: geef aan dat je vergeten bent te vragen hoe je nu verder moet ( zoiets)

Het beste wat je daarna kan doen is: diep ademhalen :P Je schaamde even opzij zetten en gewoon doorwerken aan je scriptie.
Als je vanmiddag om 15.00 nog niets gehoord hebt van de decaan dan bel je haar/hem.

Over je schaamte: begrijpelijk. Je weet dat je het anders had moeten aanpakken. Maar daar valt nu verder geheel niets aan te doen. Dus is het zinloos om er in te blijven hangen. Pak je scriptie erbij, schenk koffie of thee in en ga aan de slag.

Sterkte en succes!
pi_148468128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef Voxs het volgende:

[..]

Heel goed dat je hebt gebeld. Jammer dat jouw begeleider je over het inleveren niet heeft geadviseerd. Ze moet toch zicht hebben op welk materiaal je al hebt? Of iig weten of het zin heeft een niet afgerond stuk in te leveren. Mail of bel haar anders nog eens: geef aan dat je vergeten bent te vragen hoe je nu verder moet ( zoiets)

Het beste wat je daarna kan doen is: diep ademhalen :P Je schaamde even opzij zetten en gewoon doorwerken aan je scriptie.
Als je vanmiddag om 15.00 nog niets gehoord hebt van de decaan dan bel je haar/hem.

Over je schaamte: begrijpelijk. Je weet dat je het anders had moeten aanpakken. Maar daar valt nu verder geheel niets aan te doen. Dus is het zinloos om er in te blijven hangen. Pak je scriptie erbij, schenk koffie of thee in en ga aan de slag.

Sterkte en succes!
Thanks! Ja heb nu zes weken uitstel gekregenm en ze was er niet blij mee, want ze.deed behoorlijk kortaf. Maargoed heb ff rust nu. En gewoon lekker aan de bak. :)
  donderdag 8 januari 2015 @ 14:51:18 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_148468242
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:48 schreef Mazu het volgende:

[..]

Thanks! Ja heb nu zes weken uitstel gekregenm en ze was er niet blij mee, want ze.deed behoorlijk kortaf. Maargoed heb ff rust nu. En gewoon lekker aan de bak. :)
Dan zien we je over zes weken weer :W
pi_148471336
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:48 schreef Mazu het volgende:

[..]

Zes weken is een goede periode. Natuurlijk was ze niet blij. Ze heeft ook haar eigen planningen..
Maar ff geen rust nu he? :+
Plan maken en aan de bak!
Succes!
pi_148472670
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef Mazu het volgende:
Hoi, morgen is de deadline van mijn scriptie maar ik heb het niet af en krijg het denk ik ook niet af. Toch inleveren? Of wat moet ik doen?
Nachtje doorhalen

coke doet wonderen maja das hier net afgepakt door de Douane
pi_148472904
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef Voxs het volgende:

[..]

Zes weken is een goede periode. Natuurlijk was ze niet blij. Ze heeft ook haar eigen planningen..
Maar ff geen rust nu he? :+
Plan maken en aan de bak!
Succes!
Haha ja komt goed :D ben gewoon verder aan het gaan alsof ik het morgen moet inleveren maar dan zonder die maagpijn :r thanks again ;)
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:21:04 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_148474407
Woo, lekker makkelijk doen ze bij jou. Bij mij had je een deadline , en daar heb je je aan te houden. Een herkansing kreeg je als die niet goed was en als je zakte kon je opnieuw beginnen met een ander onderwerp. :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_148474620
Zes weken? Daar kan ik twee scripties in schrijven.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:33:34 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_148474809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:27 schreef friekin_ het volgende:
Zes weken? Daar kan ik twee scripties in schrijven.
Studies verschillen hé.
Een scriptie bij mij deed je zo 6/7 maanden over á 40/50 uur per week.
Twee scripties in een week noem ik eerder verslagen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roces18 op 08-01-2015 17:38:46 ]
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_148475296
Welke opleiding doen jullie dan?
pi_148475331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:34 schreef hoechst het volgende:

[..]

Nachtje doorhalen

coke doet wonderen maja das hier net afgepakt door de Douane
Was er wel toe in staat ja :')
pi_148702184
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 00:49 schreef Mazu het volgende:
is het nog goed afgelopen??
pi_148730841
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:05 schreef hoechst het volgende:

[..]

is het nog goed afgelopen??
Uitstel gekregen en ben lekker op weg :)
pi_148732201
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef Mazu het volgende:

[..]

Uitstel gekregen en ben lekker op weg :)
oke gelukkig!!

om uitstel te krijgen moet je toch een waterdicht excuus hebben?
pi_148732396
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:05 schreef Mazu het volgende:

[..]

Ik had de kerstvakantie de tijd maar heb niks gedaan want ik was gewoon geblokkeerd. Dus in die zin zat ik het steeds vooruit te schuiven.
Procrastination.. tsja. Nu beetje laat om nog iets te regelen. Dus inleveren en dan zul je wel een onvoldoende krijgen en dus moeten verbeteren... zo soft zijn ze meestal nog wel.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')