8 gb geheugen max.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:28 schreef Manke het volgende:
popcorntime is geen streaming, dus je tv zou een grote hdd nodig hebben als het ervoor zou zijn.
kan op goedkopere alternatieven ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik daar popcorn time op kan zetten vind ik het de 100 wel waard
Ik zeg al vanaf het begin dat ik niet wil streamen. Maargoed, als jij je er beter door voelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh nu moet het ineens persé native op je TV en is een android-stick uberhaupt geen optie meer? Of is dat alleen omdat dat wel convenient is zodat je vol kunt blijven houden dat je geen luie donder bent die zelf nog geen millimeter gezocht had.__
Succes nog he
Welke goedkopere alternatieven?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
kan op goedkopere alternatieven ook.
Ps waarom popcorn time
aangezien Popcorntime niet legaal is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zeg al vanaf het begin dat ik niet wil streamen. Maargoed, als jij je er beter door voelt.
[..]
Welke goedkopere alternatieven?
Popcorntime omdat het interface lekker simpel is en er mooi uit ziet. Netflix is betaald en verder ken ik geen alternatieven met een even groot aanbod die gratis zijn
Ja maar downloaden is natuurlijk ook niet legaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
aangezien Popcorntime niet legaal is.
kan je ook gewoon downloaden en XBMC gebruiken
heb zelf net deze besteld in china. http://m.gearbest.com/tv-box/pp_137996.html 75€ met coupon PX7CNquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar downloaden is natuurlijk ook niet legaal.
Wat is dat XBMC precies? Waarin verschilt dat van popcorntime?
Denk dat ik gewoon een klein laptopje met HDMI koop
xbmc is een media center programma.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar downloaden is natuurlijk ook niet legaal.
Wat is dat XBMC precies? Waarin verschilt dat van popcorntime?
Denk dat ik gewoon een klein laptopje met HDMI koop
Nice, kan ik daar popcorntime op installeren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef wootahH het volgende:
[..]
heb zelf net deze besteld in china. http://m.gearbest.com/tv-box/pp_137996.html 75€ met coupon PX7CN
als dat ook op Windows draait wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nice, kan ik daar popcorntime op installeren?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nice, kan ik daar popcorntime op installeren?
weet je waar dit op draait? Android of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef wootahH het volgende:
[..]
heb zelf net deze besteld in china. http://m.gearbest.com/tv-box/pp_137996.html 75€ met coupon PX7CN
nee, Windows 8. Maar of dat mmc kaartje dat leuk gaat vinden, is een tweede.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef Manke het volgende:
[..]
weet je waar dit op draait? Android of iets dergelijks.
ow ja, staat er gewoon. Als je er een externe usb schijf aan hangt, moet popcorn time geen probleem zijn denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, Windows 8. Maar of dat mmc kaartje dat leuk gaat vinden, is een tweede.
Tis een programma dat je op een windows laptop kan installeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:08 schreef wootahH het volgende:
[..]
als dat ook op Windows draait wel ja.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
zou daar graag popcorn time op gebruiken.
Deze twee uitspraken conflicteren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik zeg al vanaf het begin dat ik niet wil streamen.
netflix, xbmc, apps/basic games.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tis een programma dat je op een windows laptop kan installeren.
Dus kan ik er dan ook popcorntime op zetten? Waar ga jij het voor gebruiken?
Ook besteld, ben benieuwd!quote:
zit wel een us powerplug aan he. Dus je hebt een us naar eu adaptertje nodigquote:
Thanks voor de tip, heb die dingen nog wel ergens liggen bij mijn ouders!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:10 schreef wootahH het volgende:
[..]
zit wel een us powerplug aan he. Dus je hebt een us naar eu adaptertje nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop