Een nog erg jonge Ellen Page (Inception o.a.)quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Deze staat op de watchlist![]()
Trailer bekeken, meisje komt me erg bekend voor.
Idd, ik ken haar van Inception (noem ik nota bene in de OP)quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een nog erg jonge Ellen Page (Inception o.a.)
Geweldige rol in deze film, haast eng goed. Een kat-en-muis spel waarin de jager ineens de prooi wordt.
De onderste vier sowieso, Twelve Monkeys twijfel ik over (titel zo vaak voorbij zien komen, maar geen idee of ik hem gezien heb), Gone Girl lees ik veel goede dingen over, The Game komt me heel erg bekend voor, kan zijn dat ik die op TV heb gezien. De rest waarschijnlijk niet (titels zijn niet zo mijn ding, vandaar ook dit topicquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:59 schreef Cikx het volgende:
Prisoners
Shutter Island
Twelve Monkeys
The Game
Gone Girl
No Country for Old Men
Basic Instinct
Fight Club
The Silence of The Lambs
The Usual Suspects
Ik ga ervan uit dat je er vast wel wat van gezien hebt, maar je weet maar nooit natuurlijk.
Thanks! Beiden komen me bekend voor. Ik heb zo'n lading aan films gezien waar ik pas jaren later weer de titel van wist. Maar het is geen ramp om een film nog een keer te zien. Ze komen uit de jaren '90, dus het kan goed zijn dat ik ze tussen release en 2005 gezien heb.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef Cikx het volgende:
Twelve Monkeys is met Bruce Willis die vanuit de toekomst, waarin het grootste deel van de mensheid is uitgeroeid door een virus, terug in de tijd gaat om de virusuitbraak voortijdig te kunnen stoppen. Hij belandt echter in een gesticht en komt daar wacko Brad Pitt tegen.
The Game is met Michael Douglas die een bankier speelt. Hij krijgt van zijn broer een visitekaartje om mee te doen aan een nieuw soort spel. Hierna verandert zijn leven helemaal, wordt die achterna gezeten etc. Heel erge mystery film waar je net als Douglas geen idee hebt wat er nou precies gaande is.
Ik zou gewoon een trailertje kijken ofzo en kijken wat je het meest aanspreekt.
Onderste twee sowieso gezien! Bovenste twee zeggen me weinig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:06 schreef spijkerbroek het volgende:
The Island
Arlington Road
The talented Mr. Ripley
Devil's Advocate
Arlington Road is een pareltje dat te weinig publiciteit heeft gekregen. Aanrader.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:20 schreef PicoMMP het volgende:
Onderste twee sowieso gezien! Bovenste twee zeggen me weinig.
Even opgezocht: The Island nog niet gezien, maar Scarlett Johansson...dus die gaat op de watchlist.
Misschien heb je de grote twist al gelezen over The Island nu, dan is het al te laat. Maar je moet eigenlijk zo min mogelijk erover weten. Gewoon downloaden en kijken. Zelfs de trailer verpest al te veelquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:20 schreef PicoMMP het volgende:
Even opgezocht: The Island nog niet gezien, maar Scarlett Johansson... dus die gaat op de watchlist.
Hoop dat Netflix/Videoland hem heeft, anders even via de andere bekende kanalen zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Arlington Road is een pareltje dat te weinig publiciteit heeft gekregen. Aanrader.
Nee, ik heb enkel dit gelezen op wikiquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien heb je de grote twist al gelezen over The Island nu, dan is het al te laat. Maar je moet eigenlijk zo min mogelijk erover weten. Gewoon downloaden en kijken. Zelfs de trailer verpest al te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik heb enkel dit gelezen op wikiDa's mooi. Vooral niet meer opzoeken en niet de trailer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's mooi. Vooral niet meer opzoeken en niet de trailer kijken.
Heb deze gisteravond gezien. Boeiende en goede film! Goed in elkaar gezet. Omdat er eigenlijk maar twee personages zijn, kun je met beiden enorm meeleven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |