Haal het na het eten uit de koelkast om het weg te gooien, loop ff naar beneden om andere vuilnisbakken te legen, kom hoogstens 10 minuten later weer boven, hoor een klap en fles vruchtensap is ontploft hele plafond, muur en vloer onder
Is toch niet normaal dat zoeits zo snel al ontploft of wel?
Man op gruwelijke wijze verminkt door ontploffing van sinaasappelsap-fles.
quote:Jij hebt zin om te witten?
Op zondag 3 november 2002 22:31 schreef DJKoster het volgende:
*gaat morgen ook zo'n fles kopen*Welk merk
quote:Nee, ik heb een balkon, dus dat is geen probleem...
Op zondag 3 november 2002 22:32 schreef Funnie het volgende:[..]
Jij hebt zin om te witten?
quote:Al Qaeda plannen?
Op zondag 3 november 2002 22:32 schreef Youssef het volgende:
Dus als je 5 flessen ergens neerlegt en afwacht ontploffen ze vanzelf wel?? Vertel vertel vertel nou!!! Precies welk merk, smaak en deciBelwaarde bij ontploffing
quote:en zeker ook vervelende buren
Op zondag 3 november 2002 22:33 schreef DJKoster het volgende:[..]
Nee, ik heb een balkon, dus dat is geen probleem...
quote:Verse sap van Albert Heijn
Op zondag 3 november 2002 22:32 schreef Youssef het volgende:
Dus als je 5 flessen ergens neerlegt en afwacht ontploffen ze vanzelf wel?? Vertel vertel vertel nou!!! Precies welk merk, smaak en deciBelwaarde bij ontploffing
quote:Jah die jah.....
Op zondag 3 november 2002 22:37 schreef Vibromass het volgende:
Zijn dat van die versgeperste sapjes in heldere glazen flessen? Dan heb ik daar ook nog een sinaasappel/bananendrankje van staan. Ik zal de EOD maar alarmeren dan.
quote:Bierflesje boven in de vrieskist leggen om "ff" te koelen ....... en om daarna weer "ff" te vergeten is ook niet fijn
Op zondag 3 november 2002 22:40 schreef scollon het volgende:
Bij ons was er op vakantie een bierflesje ontploft. Maar die lag gelukkig buiten.
quote:mijn vriend had een fles bier in zijn handen en die ontploftte spontaan in zijn handen, hij heeft toen naar Heineken gebeld en die zouden de kapotte fles op komen halen, om het te onderzoeken waarschijnlijk
Op zondag 3 november 2002 23:39 schreef moussy het volgende:[..]
Bierflesje boven in de vrieskist leggen om "ff" te koelen ....... en om daarna weer "ff" te vergeten is ook niet fijn
(weet eik nie of het al gebeurd is ondertussen )
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 07:45 schreef maple-leaf het volgende:
mijn vriend had een fles bier in zijn handen en die ontploftte spontaan in zijn handen, hij heeft toen naar Heineken gebeld en die zouden de kapotte fles op komen halen, om het te onderzoeken waarschijnlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |