abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6608670
Hoe staat CMG er voor? Zit er toekomst in het bedrijf?
Ik heb het een en ander op hun site gelezen qua arbeidsvoorwaarden e.d., ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet.

Kan iemand mijn reeds verzamelde info aanvullen m.b.t. dit bedrijf?

pi_6608683
Nemen ze nog mensen aan dan ?
pi_6608700
Als je het niet erg vind om een uitzendkracht te zijn.

Gedetacheerde IT-ers zijn uitzendkrachten

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6608763
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Als je het niet erg vind om een uitzendkracht te zijn.

Gedetacheerde IT-ers zijn uitzendkrachten

Thanks, ik weet genoeg denk ik...

Toch maar naar een accountantskantoor of bank denk ik dan.
Ik wil graag een baan in de EDP-auditing

pi_6608771
Oh... je wilt graag dag in, dag uit in pak rondlopen en niet bij naam, maar met je nummer geroepen worden?!?!
Je kan heel veel weten... maar er is altijd iemand die het beter weet!
pi_6608797
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:18 schreef Bucket het volgende:
Oh... je wilt graag dag in, dag uit in pak rondlopen en niet bij naam, maar met je nummer geroepen worden?!?!
Op welke werkgever doel je nu? CMG??
pi_6608834
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

ben je nooit dan een cmg'er tegengekomen? da's allemaal pakje dasje (ook al is het niet meer verplicht vanaf bovenaf)
pi_6608838
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

yep!
pi_6608844
CMG neemt op dit moment geen mensen aan.
pief paf poef
pi_6608857
Veel opgeblazen lucht bij CMG.

Maar de meeste klanten zijn daar nu wel achter...

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6608883
quote:
[..]

ben je nooit dan een cmg'er tegengekomen? da's allemaal pakje dasje (ook al is het niet meer verplicht vanaf bovenaf)

Ik draag nu ook en pak en een stropdas, 4 dagen per week (leve parttime werken )
pi_6608930
Tjezus, wat een negatieve reacties op CMG. Daar ga ik niet eens aan beginnen om hier CMG te gaan verdedigen.
pief paf poef
pi_6608932
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:22 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik draag nu ook en pak en een stropdas, 4 dagen per week (leve parttime werken )

Heb ik ook gedaan (Inter Access), maar nu lekker in gewone kloffie (spijkerbroekie e.d.). Pak en stropdas is ook niet zo'n groot probleem, alleen wil ik graag dat mijn manager weet hoe ik heet... en me niet bij salarisnummer beoordeeld.
pi_6608997
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:24 schreef Solid_Snake het volgende:
Tjezus, wat een negatieve reacties op CMG. Daar ga ik niet eens aan beginnen om hier CMG te gaan verdedigen.
ach, CMG is best een goed bedrijf. Maar ik heb het niet op van die blabla bedrijven die een halve sekte zijn (ooit wel eens op tv de CMG bijeenkomst gezien, heel ahoy vol met allemaal dezelfde pakken en hoofden, zag er uit als een sekte )
pi_6609003
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:24 schreef Bucket het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan (Inter Access), maar nu lekker in gewone kloffie (spijkerbroekie e.d.). Pak en stropdas is ook niet zo'n groot probleem, alleen wil ik graag dat mijn manager weet hoe ik heet... en me niet bij salarisnummer beoordeeld.

Tja ik werk nu bij een middelgroot accountantskantoor en moet wel pak met das dragen ivm de vele klantencontacten...

En mijn kantoordirecteur kent me goed bij naam, hij is zelf al aantal keer mijn maat geweest bij het klaverjassen

pi_6609006
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:24 schreef Bucket het volgende:

Tjonge jonge. Dus omdat je manager van Inter Access niet wist hoe je heet, roep je maar dat dat bij CMG ook zo gaat?! Als je nog meer van dit soort mooie uitspraken hebt, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je manager je graag wilde vergeten.
pief paf poef
pi_6609030
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:24 schreef Solid_Snake het volgende:
Maar het feit dat ze geen mensen meer aannemen, is voor mij wel reden genoeg om mijn heil ergens anders te zoeken
pi_6609058
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:26 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Tjonge jonge. Dus omdat je manager van Inter Access niet wist hoe je heet, roep je maar dat dat bij CMG ook zo gaat?! Als je nog meer van dit soort mooie uitspraken hebt, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je manager je graag wilde vergeten.

Ga fijn ff in ander topic lopen zeiken zeg
pi_6609168
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:26 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een echte CMG-er... je begint in ieder geval al te bleren, voordat je het stuk goed gelezen hebt.

Stukje over Inter Access ging niet over mijn (ex-)manager icm nummertje, maar over het stropdassen/pakken-feit...

[Dit bericht is gewijzigd door Bucket op 03-11-2002 22:37]

pi_6609406
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:31 schreef Bucket het volgende:

Stukje over Inter Access ging niet over mijn (ex-)manager icm nummertje, maar over het stropdassen/pakken-feit...

Leer dan eens duidelijk schrijven in het vervolg.
pief paf poef
  zondag 3 november 2002 @ 23:02:07 #21
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_6610090
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:20 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

Pakje dasje is correct, maar waar haal je dat verhaal vandaan dat de werknemers bij nummer worden genoemd?
pi_6610245
quote:
Op zondag 3 november 2002 23:02 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Pakje dasje is correct, maar waar haal je dat verhaal vandaan dat de werknemers bij nummer worden genoemd?

Dat is meer een gezegde....Het komt bij enkele grote bedrijven voor dat de sfeer wat onpersoonlijker is... dat het allemaal wat informeel is.
Vandaar dat men wel een spreekt over een nummertje
  zondag 3 november 2002 @ 23:58:30 #23
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_6611328
quote:
Op zondag 3 november 2002 23:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat is meer een gezegde....Het komt bij enkele grote bedrijven voor dat de sfeer wat onpersoonlijker is... dat het allemaal wat informeel is.
Vandaar dat men wel een spreekt over een nummertje

Dat men met dat nummertjeverhaal bedoelt dat het onpersoonlijk is snap ik ook nog wel, maar ik vraag me af waar mensen dat op baseren. Zijn ze er zelf geweest? Hebben ze er gewerkt? Kennen ze mensen die er werken? Enz.
pi_6616934
quote:
Op zondag 3 november 2002 23:58 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Dat men met dat nummertjeverhaal bedoelt dat het onpersoonlijk is snap ik ook nog wel, maar ik vraag me af waar mensen dat op baseren. Zijn ze er zelf geweest? Hebben ze er gewerkt? Kennen ze mensen die er werken? Enz.

Enkele collega's van mij hebben dat zelf ervaren... bij oa KPN en een bij KPMG.
Het is allemaal persoonlijk, de een heeft er meer last van dan de ander.
pi_6617108
Gezien de manieren die CMG aanwendt om onder de ontslagwetgeving uit te komen zou ik principieel al niets met ze te maken willen hebben.

Kort samengevat:
Juist mensen die een vaste aanstelling (contract onbepaalde tijd) hebben, en al enige jaren geld hebben verdiend voor de tent, proberen ze (nu ze op de bank zitten) hardhandig te lozen. In eerste instantie is ze dat nu gelukt en willen ze dit kunststukje (gezien het ontslagrecht) prolongeren.

Kijk naar de verschillende "bekende" IT websites voor meer info.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')