Vast een bewerkte foto.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:18 schreef Fogel het volgende:
Waait het bij jullie ook hard?
Deze foto komt uit Zuid-Noorwegen:
[ afbeelding ]
En ja, da's een stuk boom die door een buitenwand naar binnen is gekomen.
Das balen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Word je wakker.. gaat je iPhone niet meer aan
Goedemorgen..
Het stuk hout heeft in ieder geval een wand bewerktquote:
haha scherp.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het stuk hout heeft in ieder geval een wand bewerkt
Zit je weer aan een *kuch* sigaretje?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
Zou toch zweren dat ik net in het korte nieuws tussen het schaatsen door hollande in een omhelzing met le pen zag op een foto.
Of je vrouw mee laten spelen. Quatre mains. Eventueel op één buik.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Fogel het volgende:
Wijsheid van de dag (zojuist proefondervindelijk vastgesteld) : Een wals die voor 4 handen [op de piano] geschreven is, is niet te spelen met slechts twee handen.
Waar kan ik armprotheses kopen?
Slaap lekker Scrumquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Slaap lekker alvast allemaal! En hoi tjack. En welterusten tjack.
Was met mijn dochter aan het oefenen, die speelt binnenkort een concert en had een extra set handen nodig. Maar toen ze even weg was wilde ik proberen of het ook alleen konquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je vrouw mee laten spelen. Quatre mains. Eventueel op één buik.
Gaat hem niet wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was met mijn dochter aan het oefenen, die speelt binnenkort een concert en had een extra set handen nodig. Maar toen ze even weg was wilde ik proberen of het ook alleen kon
Ik dacht dat je dochter viool speelde. Of speelt ze viool én piano?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was met mijn dochter aan het oefenen, die speelt binnenkort een concert en had een extra set handen nodig. Maar toen ze even weg was wilde ik proberen of het ook alleen kon
Ik heb twee dochtersquote:Op zondag 11 januari 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dochter viool speelde. Of speelt ze viool én piano?
Muzikale kinderen dus. Jij en je vrouw bespelen ook een instrument? Ja, jij piano begrijp ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb twee dochters
De ene speelt piano, de ander viool. Al bleek gister dat de jongste ook piano kan spelen, dat wist ik niet eens, maar dat had ze blijkbaar van haar zus geleerd.
Blijkbaar, van mij hebben ze het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muzikale kinderen dus. Jij en je vrouw bespelen ook een instrument? Ja, jij piano begrijp ik.
Hoi Lav. Het gaat, geen griep meer maar nog wel snotterig.quote:
Blij dat je weer wat opknapt. Dat snotterige gaat wel weer over.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi Lav. Het gaat, geen griep meer maar nog wel snotterig.
Maar dat is chronisch
Hoe gaat het met jouu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |