ja dat snap ik allemaal wel maar het lijkt wel of die mensenlevens minder belangrijk zijn. Niemand heeft het erover.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt ook hoor, maar dit word hier breder uitgemeten aangezien het om een buurland gaat en misschien wel heeft tot Nederland.
Plus veel meer beeld materiaal, camera ploegen zijn snel ter plekke..
Nou ja hoe dan ook we weten nu wie de echte daders zijn:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt ook hoor, maar dit word hier breder uitgemeten aangezien het om een buurland gaat en misschien wel heeft tot Nederland.
Plus veel meer beeld materiaal, camera ploegen zijn snel ter plekke..
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook we weten nu wie de echte daders zijn:
'Mossad viel Charlie Hebdo aan'
![]()
Straks gaan ze ook nog beweren dat de joden achter de dood van Jezus zitten.
ow sorry. Hier wat om het goed te maken. IDFquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]ow lol die poste ik net het topic er over, schijnbaar hebben ze al een BNWer bij de FP dus... weinig nut dat ik er dus aan de bak kom
Top filmpje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier Django Unchained gezien? Wil ik vanavond gaan kijken.
DOEN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier Django Unchained gezien? Wil ik vanavond gaan kijken.
MOoi! Mooi vooruitzicht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
DOEN!!!!!!!!!![]()
It's a goddamn nigger on a horse !!![]()
kzou er een topic en poll van maken!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:31 schreef theguyver het volgende:
Nr 1 = de synthercell theorie![]()
En lambiekje denk ik?
al gedaan BNW / de lijst met 25 populairste conspiracy'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kzou er een topic en poll van maken!
joh?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
al gedaan http://list25.com/top-25-most-popular-conspiracy-theories/
nee kut dat was de site doe eens refresh..quote:
haha. khad hem allang gezien dus daarom zei ik het maar kwam niet helemaal over.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee kut dat was de site doe eens refresh..
Ging een en ander mis
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. khad hem allang gezien dus daarom zei ik het maar kwam niet helemaal over.
ook niet een reisje naar de holle aarde of the darkside of the moon?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef theguyver het volgende:
[..]stem comment en win.... helemaal niks
Linkje naar de donkere kant van het interent, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ook niet een reisje naar de holle aarde of the darkside of the moon?
prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Linkje naar de donkere kant van het interent, is dat ook goed?
ik ga er van tussen verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |