ja dat snap ik allemaal wel maar het lijkt wel of die mensenlevens minder belangrijk zijn. Niemand heeft het erover.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt ook hoor, maar dit word hier breder uitgemeten aangezien het om een buurland gaat en misschien wel heeft tot Nederland.
Plus veel meer beeld materiaal, camera ploegen zijn snel ter plekke..
Nou ja hoe dan ook we weten nu wie de echte daders zijn:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt ook hoor, maar dit word hier breder uitgemeten aangezien het om een buurland gaat en misschien wel heeft tot Nederland.
Plus veel meer beeld materiaal, camera ploegen zijn snel ter plekke..
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja hoe dan ook we weten nu wie de echte daders zijn:
'Mossad viel Charlie Hebdo aan'
![]()
Straks gaan ze ook nog beweren dat de joden achter de dood van Jezus zitten.
ow sorry. Hier wat om het goed te maken. IDFquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:46 schreef theguyver het volgende:
[..]ow lol die poste ik net het topic er over, schijnbaar hebben ze al een BNWer bij de FP dus... weinig nut dat ik er dus aan de bak kom
Top filmpje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier Django Unchained gezien? Wil ik vanavond gaan kijken.
DOEN!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier Django Unchained gezien? Wil ik vanavond gaan kijken.
MOoi! Mooi vooruitzicht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
DOEN!!!!!!!!!![]()
It's a goddamn nigger on a horse !!![]()
kzou er een topic en poll van maken!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:31 schreef theguyver het volgende:
Nr 1 = de synthercell theorie![]()
En lambiekje denk ik?
al gedaan BNW / de lijst met 25 populairste conspiracy'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kzou er een topic en poll van maken!
joh?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
al gedaan http://list25.com/top-25-most-popular-conspiracy-theories/
nee kut dat was de site doe eens refresh..quote:
haha. khad hem allang gezien dus daarom zei ik het maar kwam niet helemaal over.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee kut dat was de site doe eens refresh..
Ging een en ander mis
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. khad hem allang gezien dus daarom zei ik het maar kwam niet helemaal over.
ook niet een reisje naar de holle aarde of the darkside of the moon?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef theguyver het volgende:
[..]stem comment en win.... helemaal niks
Linkje naar de donkere kant van het interent, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ook niet een reisje naar de holle aarde of the darkside of the moon?
prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Linkje naar de donkere kant van het interent, is dat ook goed?
ik ga er van tussen verjaardag
Vast een bewerkte foto.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:18 schreef Fogel het volgende:
Waait het bij jullie ook hard?
Deze foto komt uit Zuid-Noorwegen:
[ afbeelding ]
En ja, da's een stuk boom die door een buitenwand naar binnen is gekomen.
Das balen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Word je wakker.. gaat je iPhone niet meer aan
Goedemorgen..
Het stuk hout heeft in ieder geval een wand bewerktquote:
haha scherp.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het stuk hout heeft in ieder geval een wand bewerkt
Zit je weer aan een *kuch* sigaretje?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
Zou toch zweren dat ik net in het korte nieuws tussen het schaatsen door hollande in een omhelzing met le pen zag op een foto.
Of je vrouw mee laten spelen. Quatre mains. Eventueel op één buik.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef Fogel het volgende:
Wijsheid van de dag (zojuist proefondervindelijk vastgesteld) : Een wals die voor 4 handen [op de piano] geschreven is, is niet te spelen met slechts twee handen.
Waar kan ik armprotheses kopen?
Slaap lekker Scrumquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Slaap lekker alvast allemaal! En hoi tjack. En welterusten tjack.
Was met mijn dochter aan het oefenen, die speelt binnenkort een concert en had een extra set handen nodig. Maar toen ze even weg was wilde ik proberen of het ook alleen konquote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je vrouw mee laten spelen. Quatre mains. Eventueel op één buik.
Gaat hem niet wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was met mijn dochter aan het oefenen, die speelt binnenkort een concert en had een extra set handen nodig. Maar toen ze even weg was wilde ik proberen of het ook alleen kon
Ik dacht dat je dochter viool speelde. Of speelt ze viool én piano?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was met mijn dochter aan het oefenen, die speelt binnenkort een concert en had een extra set handen nodig. Maar toen ze even weg was wilde ik proberen of het ook alleen kon
Ik heb twee dochtersquote:Op zondag 11 januari 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dochter viool speelde. Of speelt ze viool én piano?
Muzikale kinderen dus. Jij en je vrouw bespelen ook een instrument? Ja, jij piano begrijp ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb twee dochters
De ene speelt piano, de ander viool. Al bleek gister dat de jongste ook piano kan spelen, dat wist ik niet eens, maar dat had ze blijkbaar van haar zus geleerd.
Blijkbaar, van mij hebben ze het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muzikale kinderen dus. Jij en je vrouw bespelen ook een instrument? Ja, jij piano begrijp ik.
Hoi Lav. Het gaat, geen griep meer maar nog wel snotterig.quote:
Blij dat je weer wat opknapt. Dat snotterige gaat wel weer over.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi Lav. Het gaat, geen griep meer maar nog wel snotterig.
Maar dat is chronisch
Hoe gaat het met jouu?
Iedereen heeft wel eens een dipje jaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blij dat je weer wat opknapt. Dat snotterige gaat wel weer over.
Ja, het gaat wel. Even een dipje, maar dat hebben we allemaal weleens. Toch?
Wel goed eten he, want zo'n griep hakt er in . Luister naar tante Lav.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een dipje jakomt altijd wel weer goed
![]()
Heb toch liever een lekker chippie met een dipje
Ben bang dat dat snotterige altijd blijft, heb heel 2014 lopen te snotterenaf en toen een poosje niet, en dan weer lopen met die neus. Bah
![]()
Doe ikquote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel goed eten he, want zo'n griep hakt er in . Luister naar tante Lav.
Dat valt zeker mee! Goed!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe ikben maar 2 kilo kwijt. Valt mee
Even een tijdje hamburgers als ontbijt en het is weer goedquote:
Ajax <3quote:Op maandag 12 januari 2015 10:36 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps, Bob Marley, lekker om mee wakker te worden met een
22 februari dat weekendquote:Op maandag 12 januari 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He goos, zeker zeker.
Met jou dan? Wanneer ging je ook alweer naar duitsland?
Mooi man, duurt nog ff maar je zal er al wel zin in hebben al haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
22 februari dat weekend
Ja gaat prima
Rotweer hequote:Op maandag 12 januari 2015 14:20 schreef Divje het volgende:
ScrumGodus
Even naar de winkelhopelijk wind mee.
Die wind is echt hatelijkquote:Op maandag 12 januari 2015 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rotweer he.
Moet vanavond nog hardlopen, man man.. die wind
Success!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Die wind is echt hatelijkzeker bij het hardlopen.
Maar moet er toch door heen. Zo terug
3070 gramquote:Op maandag 12 januari 2015 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
Vertel! Hoe zwaar, hoe heet ze en is alles goed met je moeder?
Dat is snel! Je bent zeker niet bij de wieg weg te slaan? Zo schattigquote:Op maandag 12 januari 2015 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3070 gram
en alles goed is alweer thuis
en dm
zekerquote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is snel! Je bent zeker niet bij de wieg weg te slaan? Zo schattig
Ja, je zal wel doodmoe zijn. Lekker tukkie en je kan er weer tegen. Denk dat je nu wél kan slapen, dat is dan weer een voordeel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker
maar vooral moe op moment
gister in 5 uur van deur naar deur gereden/gevlogen.
beetje erg gebroken nacht
zo even een dutje doen.
beetje gek om weer in nederland te zijn ook
Voelt vooral heel onwenning nogquote:Op maandag 12 januari 2015 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je zal wel doodmoe zijn. Lekker tukkie en je kan er weer tegen. Denk dat je nu wél kan slapen, dat is dan weer een voordeel.
Hoe voelt dat nou, een zusje? Lijkt me zo tof. Een soort kadootje op jouw leeftijd. Je bent écht haar grote broer.
Wel leuk dat je weer in Nederland bent. Ga je meeten met je maatjes van GRTD? Of blijf je daar niet lang genoeg voor?
Nou, geniet dan maar van elk uur dat je hier bentquote:Op maandag 12 januari 2015 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voelt vooral heel onwenning nog
Maar nee, de komende dagen beetje in huis helpen met visite enzo, veel familie enzo ook uit buitenland.
en woensdagavond weer terug, werk/school enzo blijft ook doorgaan
Ja. Trustenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, geniet dan maar van elk uur dat je hier bent. En nu eerst tukkie doen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt scrum
rotterdamse ook nog eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |