nl1?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
om 3 uur begint geeft de nos nieuw martiaal vrij . Ben benieuwd ...
Nou dat wordt een complete oorlog daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:56 schreef Ali_boo het volgende:
BREAKING: FRANCE - REPORTS OF AN EXPLOSION IN THE CITY OF SARCELLES OUTSIDE A SYNAGOGUE - A CAR EXPLODED aldus iemand op twitter
yep, al valt het wat tegenquote:
Juist , obama heeft zojuist gemeld dat die mee zal helpen in de strijd tegen terrorisme . Wat mij heel achterdochtig maaktquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat wordt een complete oorlog daar.
Ik ga het maar niet kijken, denk dat ik woedend en misselijk wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_parijs_schiete.html
BAH.. niet klikken als je er niet tegen kan , agent word gewoon ge-executeerd!
Shit man ...
Doe inderdaad maar niet!..quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet kijken, denk dat ik woedend en misselijk wordt.
Vuile schoften.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar niet!..
kerel word gewoon door zijn hoofd geschoten terwijl hij probeert weg te kruipen
de VS loopt al jaren voorop in de strijd tegen terrorisme.. en nu maakt het je opeens achterdochtig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist , obama heeft zojuist gemeld dat die mee zal helpen in de strijd tegen terrorisme . Wat mij heel achterdochtig maakt
Is niet normaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar niet!..
kerel word gewoon door zijn hoofd geschoten terwijl hij probeert weg te kruipen
Al Qaida Jemen om precies te zijn..quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Ali_boo het volgende:
check dit dan :
Terroristen lid Al Qaida'
De terroristen riepen volgens verschillende getuigen dat ze lid waren van terreurbeweging Al Qaida, meldt de Franse krant le Parisien.
Cheersquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:
Heb er een topic over gemaakt, dus... Hier gewoon .. andere dingen dacht ik zo.
[..]
Al Qaida Jemen om precies te zijn..
Althans dat riepen ze naar oogetuigen!
Dat soort topics kom ik eigenlijk niet, dan raak je in discussies verzeilt waar ik weinig trek in heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:
Heb er een topic over gemaakt, dus... Hier gewoon .. andere dingen dacht ik zo.
[..]
Al Qaida Jemen om precies te zijn..
Althans dat riepen ze naar oogetuigen!
Klopt laat dat maar aan mij overquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat soort topics kom ik eigenlijk niet, dan raak je in discussies verzeilt waar ik weinig trek in heb.
Dat is helemaal een drama dat NWSquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt laat dat maar aan mij over![]()
OP NWS is er wel een normaal topic over, nou jah normaal, je weet wel zo'n stormloop topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |