twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Artistiek en qua humor een misbaksel, maar om er nou iemand om dood te schieten getuigd van nog minder relativeringsvermogen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:16 schreef VarkensHart het volgende:
Hier, een cartoon van Mohammed in je islamitische bakkes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef Toto69 het volgende:
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Domme snol iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]Echt groenlinks
Net zo dom als die pvda'er
En nooit meer terug laten komen ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]dit soort mensen zou je toch maar graag wat op verplichte ISIS (of IS wat is het nou?) meeloopstage willen sturen?
Worden wel meegesleurd in dit geweld, op een moment moet je je gaan afvragen. Of het niet tijd wordt dat geloof gereguleerd wordt, en je priesters van welke religie dan ook moet laten controleren door de staat voordat ze hun beroep praktiseren. Want dat lijkt mij de enige oplossing. Dat voordat je priester gaat worden je eerst wordt getest psychisch of zo. Voor een betere veiligheid en minder indoctrinatie in extremisme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Copthorne het volgende:
Gewone moslims hebben niks met deze onzin te maken.
Wat een ophitsende retoriek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:08 schreef Gewas het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:54:05Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog. http://t.co/yMKEudYr8v reageer retweet
Ja, want de reden waarom je iets roept moet wel gelijk zijn aan de reden waarom je een terroristische aanslag pleegt idd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze riepen zeker Allahu Akhbar omdat ze dit niet opgestoken hadden uit gewelddadige islamitische verzen. Ze riepen allahu akhbar omdat.... euhm.... sociale status?
Doe ff niet zo dom. Ik kan toch ook een aanslag plegen en zeggen dat ik dit uit naam van Jezus doe?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze riepen zeker Allahu Akhbar omdat ze dit niet opgestoken hadden uit gewelddadige islamitische verzen. Ze riepen allahu akhbar omdat.... euhm.... sociale status?
Wat verwacht je dan van Wilders, dit is juist weer reclame voor zijn populistische propaganda.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:29 schreef remi1986 het volgende:
beetje eigen schuld dikke bult. Moet je voor de grap eens naar dat magazin googlen
De JIDF is zeer zeker ook aanwezig op FOK!, allemaal mensen tegen Moslims opzetten enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:31 schreef Twiitch het volgende:
Alle false flag roepende kakkerlakken zijn alweer bezig zie ik.
[..]
De gebeurtenissen van vandaag geven nog maar eens aan dat ze daar helemaal geen JIDF (wat is het eigenlijk?) voor nodig hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De JIDF is zeer zeker ook aanwezig op FOK!, allemaal mensen tegen Moslims opzetten enzo.
Jewish Internet Defense Force.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van vandaag geven nog maar eens aan dat ze daar helemaal geen JIDF (wat is het eigenlijk?) voor nodig hebben.
Zijn vast stoere boys.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jewish Internet Defense Force.
Ja, dat bestaat echt.
Zijn achterban vindt het denk ik juist prachtig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dit niet echt slim van Wilders.
wel als het jodendom daar toe oproept.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:18 schreef haan33 het volgende:
Als ik namens het jodendom aanslagen pleeg is het jodendam dan ook geweldadig?
Want "de islam" roept op tot aanslagen inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:36 schreef Tomansss het volgende:
[..]
wel als het jodendom daar toe oproept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |