Ja, dat zou je denken inderdaad. Ik geloof dat ik las dat er 3000 politieagenten mee bezig zijn nu en het leger is ook ingezet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ze hadden die auto wel gevonden, maar in een hoofdstad als Parijs hangt toch op elke straathoek een camera, op alle snelwegen, bij de metro overal. Dus dan moet je ze toch zo hebben gevonden.
100% eens!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een van de onderscheidende kenmerken van de westerse wereld is Vrijheid.
Als je daar niet mee kan omgaan is er een clash.
Ik wil het helemaal niet hebben over cultuurverschillen, geloofsverschillen, en andere dingen.
Het is een strijd tussen vrijheidshaters en het westen waar vrijheidshaters gewoon NIET thuishoren. Zij mogen het grootste deel van de wereld hebben van mij. Het enige wat ik wil is een kleine plek op aarde waar mensen zichzelf kunnen zijn en uiten en hun mening kunnen geven, zo hard mogelijk. Dat moeten ze ons maar gunnen, die plek heet Europa.
Die post is niet verwijderd hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo te zien willen nog meer mensen het niet inzien aangezien mijn post is verwijderd.
De vraag is niet dat iedere moslim hier achter staat. De vraag is waar komen deze extreme gedachten goeden vandaan? Zit er her en der in een moske foute imams? Die aanslagen en extremisme prediken of zit hem het probleem elders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo, misschien is het nu in ieder geval ook alvast duidelijk voor het PVVee en hun internationale vriendjes dat dit dus geen actie is die door de gehele islamitische bevolking toegejuicht wordt.
Maar ik ben bang van niet.
CIA / Interpol , iedereen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken inderdaad. Ik geloof dat ik las dat er 3000 politieagenten mee bezig zijn nu en het leger is ook ingezet.
De post daarvoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die post is niet verwijderd hoor.
Voor nu is dat natuurlijk gissen. Maar het konden zo maar 2 ISIS strijders zijn die zijn teruggekeerd, foute moskee, vanuit opvoeding of gewoon internet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De vraag is niet dat iedere moslim hier achter staat. De vraag is waar komen deze extreme gedachten goeden vandaan? Zit er her en der in een moske foute imams? Die aanslagen en extremisme prediken of zit hem het probleem elders.
Er is een probleem zoveel staat duidelijk, alleen moet je nu gaan kijken waar het probleem ligt en dan een passende oplossing zoeken. Alle moslims eruit is geen goed plan, maar er is wel een probleem van extremisme en waar komt dat vandaan en hoe handel je daartegen?
Volgens mij radicaliseert dit soort volk meestal buiten de moskeeën, mede door internet en zo, maar er zullen ook zeker wat extremistische imams tussen zitten ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
De vraag is niet dat iedere moslim hier achter staat. De vraag is waar komen deze extreme gedachten goeden vandaan? Zit er her en der in een moske foute imams? Die aanslagen en extremisme prediken of zit hem het probleem elders.
Dat weet ik ook niet.quote:Er is een probleem zoveel staat duidelijk, alleen moet je nu gaan kijken waar het probleem ligt en dan een passende oplossing zoeken. Alle moslims eruit is geen goed plan, maar er is wel een probleem van extremisme en waar komt dat vandaan en hoe handel je daartegen?
Oh.quote:
Dat is zo ja? Maar je draait er om heen nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot 50 jaar geleden zeker wel. Veel waarden en normen zijn grotendeels overgenomen uit het christelijke gedachtengoed.
Volgens de PVDA helpt het om karatelessen te sponsoren, en thee te drinken in het lokale buurthuis. Misschien moeten ze dat in Frankrijk ook eens proberen.quote:
Dat is nog steeds het merendeel, gelukkig, dat moet je niet vergeten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Stratman het volgende:
er zullen vást wel individuen zijn die vriendelijk zijn en respect hebben naar andere toe, en die wel normen en waarden hebben,
Blablabla.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Volgens de PVDA helpt het om karatelessen te sponsoren, en thee te drinken in het lokale buurthuis. Misschien moeten ze dat in Frankrijk ook eens proberen.
GroenLinks.quote:
Helemaal niet.quote:
Klopt inderdaad. Het is totaal niet omdat men laagopgeleiden hierheen heeft gehaald zonder ze fatsoenlijk in te burgeren waardoor een cultuurclash zo goed als onvermijdelijk was. Het gebrek aan cultureel, wat bijna vanzelfsprekend is onder laagopgeleiden, heeft ook geen bijdrage geleverd, hoogopgeleiden met perspectief misdragen zich namelijk eerder dan kansarmen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef Roces18 het volgende:
Maar je hebt inderdaad een punt, maar dat er hier vrijheidshaters zijn (zo'n beetje allemaal moslim..) is te wijten aan het slappe immigratiebeleid vind ik van de afgelopen eeuw en de slechte opvoeding door deze ouders.
Doet het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |