abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:05:34 #1
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148419564
Ik had de universiteit an sich best aangekund.
Echter becijferen ze daar louter discipline; Studenten die dagen studeren worden beloond.
En terecht, hard werken moeten we immers stimuleren.

Ik vraag me alleen af waarom er zeker in de eerste twee jaar (Wanneer je al helemaal geen discipline hebt) zo weinig contacturen hebt bij de alfa studies. Ik deed economie en zat gewoon 3 dagen per week thuis. Van studeren kwam niks terecht, zat hele dag een beetje te fifa'en, zuipen en te roken/blowen met mn vrienden. Zouden er werkelijk studenten zijn die vrijwillig drie dagen per week de hele dag in hun eentje op hun zolderkamer studeren om in de avond wel een borreltje te doen? Kan me bijna niet voorstellen. En dus zou het hervormd moeten worden,
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148419582
Fifa en blowen. Klinkt lekker studentikoos ja. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148419587
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
haha
wat kijk jij
pi_148419655
Terechte klacht.

Kinderen zijn veel te jong om zich met serieuze zaken bezig te houden.
Ik stel voor dat we (=de samenleving) iedereen tot z'n 30ste met rust laten. Je mag doen wat je wil, blowen, sporten, kinderen maken.
Als je 30 wordt krijg je 5 jaar studiefinanciering, en daarna moet je werken tot je er dood bij neervalt.
pi_148419672
becijferd :')
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:12:14 #6
376238 jantjevertonghen
pi_148419738
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:06 schreef Skv het volgende:
Fifa en blowen. Klinkt lekker studentikoos ja. :')
S'avonds wel maximaal pilsen op de toko overigens.
Maar het gaat in deser topic voornamelijk om overdag.
pi_148419766
De hele dag, nee.. Met een uurtje of vier per dag red je het prima. Of je moet bingestuderen aan het einde van de periode, je moet iig ergens de uren maken.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:15:53 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148419856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

S'avonds wel maximaal pilsen op de toko overigens.
Maar het gaat in deser topic voornamelijk om overdag.
'Vo goos!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148419888
quote:

Dit zeggen alle mensen die falen. Stop daarmee :r
pi_148419910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.

Ik stel voor dat we (=de samenleving) iedereen tot z'n 30ste met rust laten. Je mag doen wat je wil, blowen, sporten, kinderen maken.
Als je 30 wordt krijg je 5 jaar studiefinanciering, en daarna moet je werken tot je er dood bij neervalt.
Ik stem voor.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148419933
quote:
13s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef Metalfrost het volgende:
becijferd :')
pi_148420486
quote:

Nee dus.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148420544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef WJMW het volgende: Of je moet bingestuderen aan het einde van de periode, je moet iig ergens de uren maken.
Dit _O_

:') *O*
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_148420556
haha je bent gewoon nen luie mongol jonguh!
pi_148420649
quote:
Terechte klacht.

Dit
pi_148420721
Ik heb deze periode per week wel 5 contacturen op school, waar ik schoolgeld voor betaal is me echt een raadsel.. Je wordt dan ook niet echt gestimuleerd thuis iets voor school te gaan doen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:44:08 #17
376238 jantjevertonghen
pi_148420792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb deze periode per week wel 5 contacturen op school, waar ik schoolgeld voor betaal is me echt een raadsel.. Je wordt dan ook niet echt gestimuleerd thuis iets voor school te gaan doen.
DIT DUS
pi_148420851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:44 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

DIT DUS
Ik snap je punt wel hoor, heb een halfjaar vertraging opgelopen. In dat halfjaartje heb ik gewoon 4 dagen per week gewerkt. Er konden namelijk geen vakken naar voren toegeschoven worden om 1 of andere reden.. Waarschijnlijk was m'n coördinator gewoon te lui iets te doen.
pi_148420866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef HulkHeld het volgende:
Studeren doe je voor jezelf, niet voor de goedkeuring van je docent of school. En staat los van hoeveel contacturen je krijgt.
Als je het niet kan opbrengen serieus te werken aan je toekomst ( je hebt denk ik niet voor niets gekozen voor je studie? ) dan kan je beter stoppen met naar school gaan en op de bank neerploffen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_148420955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Studeren doe je voor jezelf, niet voor de goedkeuring van je docent of school. En staat los van hoeveel contacturen je krijgt.
Als je het niet kan opbrengen serieus te werken aan je toekomst ( je hebt denk ik niet voor niets gekozen voor je studie? ) dan kan je beter stoppen met naar school gaan en op de bank neerploffen.
Als ik studeer voor mezelf en haast geen gebruik maak van school mogen ze dat schoolgeld ook wel wat naar beneden gooien. Volgens mij is het de bedoeling van een school lessen aan te bieden en waar nodig begeleiding, dat is iets wat niet tot weinig gebeurd. Verder studeer ik in september af, dus wees maar niet bang dat ik geen motivatie heb ;)

Wat betreft de keuze van m'n studie: deze studie heb ik voornamelijk gekozen omdat de anderen me totaal niet interesseerde.
  Forum Admin woensdag 7 januari 2015 @ 11:50:19 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_148420968
Op zich belonen ze het vergaren van kennis. Iemand met weinig intellectuele capaciteiten kan nog zo gemotiveerd en gedisciplineerd aan de slag gaan zonder dat daar gegarandeerd een beloning tegenover staat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_148421014
quote:

Van studeren kwam niks terecht, zat hele dag een beetje te fifa'en, zuipen en te roken/blowen met mn vrienden.

Zouden er werkelijk studenten zijn die vrijwillig drie dagen per week de hele dag in hun eentje op hun zolderkamer studeren om in de avond wel een borreltje te doen?

En dus zou het hervormd moeten worden,
Gast, asjeblieft zeg.

Omdat jij een grote faalhaas bent, die niets kan moet het hervormd worden? _O- :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_148421062
quote:
Zouden er werkelijk studenten zijn die vrijwillig drie dagen per week de hele dag in hun eentje op hun zolderkamer studeren om in de avond wel een borreltje te doen? Kan me bijna niet voorstellen. En dus zou het hervormd moeten worden,
Zus beschouwde de uni als werk. Was minimaal 40 uur per werk met studeren bezig, en daarnaast werken om dat te kunnen betalen. Dus ja ze zijn er.

En om iets aan te kunnen, heb je ook zelfdiscipline nodig. Dus je kon de UNI niet aan. Van UNI-afsgestudeerden wordt in het werkveld ook verwacht dat je jezelf kan redden zonder dat iemand je handje vasthoud... Daar hebben we MBO'ers voor.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:55:10 #24
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148421105
quote:
Nee. Dat kon je niet, anders had je het wel laten zien.

quote:
Echter becijferen ze daar louter discipline; Studenten die dagen studeren worden beloond.
En terecht, hard werken moeten we immers stimuleren.
Goh, gek he. Met studeren hebben ze namelijk kennis vergaard die nodig is om de studie te kunnen halen. Die kennis ontbreekt bij mensen die de uni 'an sich' wel aan kunnen.

quote:
Ik vraag me alleen af waarom er zeker in de eerste twee jaar (Wanneer je al helemaal geen discipline hebt) zo weinig contacturen hebt bij de alfa studies. Ik deed economie en zat gewoon 3 dagen per week thuis. Van studeren kwam niks terecht, zat hele dag een beetje te fifa'en, zuipen en te roken/blowen met mn vrienden. Zouden er werkelijk studenten zijn die vrijwillig drie dagen per week de hele dag in hun eentje op hun zolderkamer studeren om in de avond wel een borreltje te doen? Kan me bijna niet voorstellen. En dus zou het hervormd moeten worden,
Omdat je het voor een groot deel zelf moet doen. Het is geen middelbare school meer...
Als je zelf nog te kinds bent om te studeren, verdien je die titel dus ook niet.

Wat jouw klacht eigenlijk is:
'Ik wil graag een titel halen zonder zelf iets te hoeven doen'.

Dat vind ik een onterechte klacht.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:55:24 #25
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_148421116
quote:
Terechte klacht.

Deze gast wordt de volgende MP, let op mijn woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')