SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je klinkt normaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Hier de mijne...
http://vocaroo.com/i/s07e47JQv2Es
Moest wel zachtjes omdat er mensen in de kamer hiernaast zitten.
Bij jou is het Limburgs accentje duidelijk te horen, weet ik nog ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toch heel anders dan de mijne. Heb jij een zachte g eigenlijk?
Hoe bedoel je, geen accent? Dit fragmentje is daar te kort voor, maar anders kun je soms gewoon wel horen dat ik allochtoon ben hoor.quote:
Het alarm gaat af hier, iemand wilde aan mijn prive komen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe je accent is opnemen, Amsterdammer.
Klink ik brabo ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga ga, snel terug naar Brabant, jij.
Je klinkt beetje Brabants.quote:
Ik hoor geen accent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, geen accent? Dit fragmentje is daar te kort voor, maar anders kun je soms gewoon wel horen dat ik allochtoon ben hoor.
Klinkt niet Limburgs, maar ook niet Hollands, vandaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Klink ik brabo ja?TM is ook Brabo. Maar wij klinken helemaal niet hetzelfde.
Laatst op het werk vroeg een collega (uit Gelderland) waar ik vandaan kom, omdat ik volgens hem niet Limburgs klink.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:57 schreef Landysh het volgende:
Maar ik zeg altijd al dat ik geen sterk accent heb. Heb alleen zachte g maar voor de rest echt geen acccent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch maar gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch maar gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me eindelijk thuis. Je hoort beetje je randstad accent erdoor
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Toch maar gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Landysh op 07-01-2015 01:09:33 ]
Nu hoor ik wel accent, maar is wel schattigquote:
Niet heel sterk nee, maar wel merkbaar Limburgs imo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:57 schreef Landysh het volgende:
Maar ik zeg altijd al dat ik geen sterk accent heb. Heb alleen zachte g maar voor de rest echt geen acccent.
Ik ben ook vet schattig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu hoor ik wel accent, maar is wel schattig
Maar 1/3 van de tijd hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |