Kan iedereen, geen humor, enzquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:53 schreef Heufd het volgende:
Gaaf dit. Musical genius Chilly Gonzales legt uit waarom hedendaagse popliedjes zo catchy zijn.
Wat zijn je tips voor Eurosonic volgende week?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik was toevallig net bezig om de boel wat leven in te blazen.
Vorig jaar deden ze al een paar optredens met 'm, maar nu is het ook officieel een band: de 'harde kern' van Efterklang en de Finse percussionist Tatu Rönkkö vormen samen Liima. Hier kun je alvast wat luisteren. Wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt veelbelovend.
Fantastisch kijkvoer. Thanks voor het delen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:53 schreef Heufd het volgende:
Gaaf dit. Musical genius Chilly Gonzales legt uit waarom hedendaagse popliedjes zo catchy zijn.
Ah, goed nieuw . Efterklang volg ik al sinds hun tweede album en talloze keren gezien. Jammer dat ze gestopt zijn, al vielen er wel steeds meer leden af.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik was toevallig net bezig om de boel wat leven in te blazen.
Vorig jaar deden ze al een paar optredens met 'm, maar nu is het ook officieel een band: de 'harde kern' van Efterklang en de Finse percussionist Tatu Rönkkö vormen samen Liima. Hier kun je alvast wat luisteren. Wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt veelbelovend.
Net gedeeltelijk gekeken. Ik vind dit vermoeiend en ver gezocht allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:57 schreef Tchock het volgende:
Ik vond deze trouwens heel sterk van de Snijtafel, veel beter dan die andere DWDD-bespreking.
Ik kan goed begrijpen dat je er niets aan zou vinden. Ik vind het interessant en (vooral) komisch.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Net gedeeltelijk gekeken. Ik vind dit vermoeiend en ver gezocht allemaal.
Je moet de context pakken van een mening of meerdere zinnen en daar iets mee doen. Zinnen of zelfs woorden letterlijk ontleden slaat toch nergens op? In dat opzicht praat iedereen poep.
In dit verhaal mist ook iets belangrijkst; Waarom geeft die kunstenaar niet zelf aan dat het museum zijn tafelkleed niet heeft geweigerd? Er wordt meerdere malen over gesproken en die vent knikt alleen maar dom.
Komisch is het wel, maar ik vraag me af of ze zichzelf echt serieus nemen of het als satire bedoelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat je er niets aan zou vinden. Ik vind het interessant en (vooral) komisch.
Dat ze niet aanstippen dat die kunstenaar zelf niet op zijn strepen durft te gaan staan vond ik inderdaad ook een gemis.
Waarom?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Komisch is het wel, maar ik vraag me af of ze zichzelf echt serieus nemen of het als satire bedoelen.
Ik vrees het eerste namelijk
Waarom je dat vreest. En eigenlijk (maar ik snap dat je dat er niet uithaalt) waarom je je dat überhaupt afvraagt.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Waarom ik vrees dat ze zichzelf serieus nemen? Of waarom ik denk dat het satire zou kunnen zijn?
Jouw "waarom" is lastig
Ik ken die lui niet, dus ik kan het nog niet goed plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom je dat vreest. En eigenlijk (maar ik snap dat je dat er niet uithaalt) waarom je je dat überhaupt afvraagt.
Ah, zo. Ik heb een interview met ze gezien een keer waarin ze (geparafraseerd) zeggen dat ze weten dat het soms mierenneuken is. Maar het zijn wel taalliefhebbers (toneelschrijvers geloof ik) dus wat die liedteksten betreft is het wel gedeeltelijk serieus. Al doen ze het volgens mij vooral omdat ze het leuk vinden, inderdaad dom lullen dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken die lui niet, dus ik kan het nog niet goed plaatsen
Ze gaan heel gedetailleerd te werk en maken ze op sommige vlakken goede punten. In afgeslankte, meer milde vorm (rekening houdend met het feit dat het mensen zijn die praten), is de analyse vaak vrij zinnig.
Juist doordat ze elk detail tot in den treure uitlichten, komt het als satire over. Gewoon lekker dom lullen over dingen, dat gevoel....
Ik zou zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zijn je tips voor Eurosonic volgende week?
Acid Arabquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thanks. Worden weer lastige keuzes. Zelf had ik Oscar & The Wolf, Intergalactic Lovers, Junius Meyvant, Samaris, Melanie De Biasio, Kiasmos, All We Are, Low Roar, Shura en Lapsley al op m'n lijstje staan.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Acid Arab
Birth of Joy
Cairo Liberation Front
Emil Landman
Gengahr
Jacco Gardner
Kate Tempest
Kiasmos
Mammut
Mister and Missisippi
Paceshifters
PAUW
Sofie Winterson
Soley
Solstafir
The Black Cult
zZz
Lekkere lineup wel hoor.
Nederlands zijn zZz en PAUW toch wel de meest relevante acts (zZz draait al jaren mee met interessante elektronica en PAUW is het betere antwoord op het inzakkende DeWolff, Paceshifters en The Black Cult zijn ook zeker relevant.
Buitenlands de namen die hierboven (vorige post) genoemd zijn + Kate Tempest als belangrijksten)
Alleen even de IJslandse acts, dan in deze volgorde:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |