quote:
Person Pitch vind ik het enige dat ik van hem echt goed vind. Tomboy vind ik saai, maar Person Pitch is geniaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:24 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Person Pitch verre van chaotisch, eigenlijk. Maar goed.
Echt wel, die samenkomst van bijna-lelijke lawaaiigheid en onweerstaanbare melodie werkt zo fijn, op een vergelijkbare manier met veel nummers op Merriweather Post Pavillion. Ik vind het ook heel gaaf hoe hij aan elektronische muziek zo'n organisch gevoel weet mee te geven.quote:
Lekker aan zwaar water?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:49 schreef DO2 het volgende:
Kijk, met naamdrager wil ik wel 'n biertje gaan drinken.
Goed albumquote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef DO2 het volgende:
Zie ik nu zowaar enthousiasme voor Panda Bear? Hier? In dit topic?
. . .
Hoezo saaiquote:Op maandag 12 januari 2015 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Person Pitch vind ik het enige dat ik van hem echt goed vind. Tomboy vind ik saai, maar Person Pitch is geniaal.
top 3 wel ja. heeft lang bij mij op 1 gestaan maar ze hebben wel concurentie gekregen, oa van AC Berkheimer.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bettie
Denk dat ik Palomine wel het beste album vind uit NL
Ik zag hetquote:Op maandag 12 januari 2015 18:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Goed album
Nieuwe Mark Ronson-album staat ook op Spotify. Drie nummers met Kevin Parker!
Vind de plaat een beetje te poppy.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zag hetzal best wel eens heel leuk kunnen zijn!
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:53 schreef Moody het volgende:
Heeft het nieuwe album van Belle & Sebastian dezelfde producer als The Pet Shop Boys?
Enter Sylvia Plath is naast een ode aan die mevrouw ook een ode aan PSB
Fraai. Die laatste is zeker het mooist.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:22 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Asaf Avidan kan jullie gestolen worden? Tsss
etc.
Vooral die laatste
Ik vind het wel weer een sterk album. Maar goed, je moet wel wat met de stem hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |