abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_426761
zo de ed affaire zit er op.
Tot zover het enige spraakmakende gedeelte van BB2.
Zou bart er eerst nog inkomen, nu is er besloten dat de bewoners genoeg hebben meegemaakt. Je vraagt je af of er nog wat leuks gaat gebeuren nu. Ferdie en Georgie zijn wel okee, maar iets te kalm vind ik. Pusher Robin is uit zijn rol aan het vallen, en de dames zijn niet echt fantastisch aanwezig..

Jammer dat ED weg moest. Acteur of niet maakt mij eigenlijk niets uit. Hij bracht wel wat teweeg onder de groep.

Ik ben bang dat als er niet snel iets gebeurt ik binnenkort het voorbeeld van koos volg en met een boek op me buik in slaap sukkel bij de gebeurtenissen in BB2.

Ik hoop alleen maar dat Hieke eruit stapt (jammer maar goed) en dat ze er weer een figuur instoppen dat wel iets losmaakt.

Op de Voorlees record poging zit behalve BOL ook verder niemand te wachten..

nahja..
misschien hebben jullie een idee???

}:0

zondag 29 oktober 2000 @ 17:55:18 #2
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_426804
ja saai worden zal het zeker,...valt eigenlijk ook niks meer te kijken nu! net wat jij zegt,.. maar hen dat er weer iemand vrijwillig vertrekt zodat er weer een nieuwe inkan (ala Ed ofzo) alhoewel ik het betwijfel als er iemand is die Ed kan evenaren whahhahaha LOL
  † In Memoriam † zondag 29 oktober 2000 @ 18:16:06 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_426835
Was hier al niet een topic voor? Iets met 'Hoe nu verder?'. Ik weet het niet precies meer, daarvoor is het al te ver gezakt. O.a. door topics als deze...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 29 oktober 2000 @ 18:26:02 #4
909 Num
Núm dus!
pi_426848
http://www.fokforum.nl/showtopic/21766

P.S. Laat je niet ontmoedigen door dit soort reacties ga lekker door met posten en zo, maar let de volgende keer even een beetje op. Soms wordt er ook wel te snel gezegd dat er ergens een slotje op moet maar deze keer is het wel duidelijk lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 29-10-2000 18:28]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')