Haha, Sushi is ook ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja! Dat dus! Als ik deze foto zie ga ik alsnog kwijlen of automatisch'jes tikken.
 sinds kort hebben we hier ook een sushi restaurant in de stad, dus als mijn vriend, om wat voor reden ook, niet thuis eet, dan bestel ik vaak sushi voor mezelf
 sinds kort hebben we hier ook een sushi restaurant in de stad, dus als mijn vriend, om wat voor reden ook, niet thuis eet, dan bestel ik vaak sushi voor mezelf  hij is er niet heel gek op helaas
 hij is er niet heel gek op helaas  

Ik word best zen van Shades.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dag 27 [ afbeelding ]
Leuk, ik heb shades gedownload!

Dat is inderdaad nooit een goed idee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word best zen van Shades.
Ik wil ook kunnen naaien. Maar dan wordt mijn blog nóg verstrooider en ik wil gelijk my big fat gypsy wedding-achtige gewaden maken. Dat is vast te hoog gegrepen.

Veel meer vind ik 'm ook niet waard. In tegenstelling tot sommige anderen http://www.bol.com/nl/p/de-asielzoeker/1001004002133511/quote:

Nu bezig met Duolingo, ik denk dat ie er vanavond wel op staat.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ja, die zal het wel halen.
* _Arual_ tikt af en toe op f5

Klopt. Zo'n apparaatje zou ik niet kopen. Teveel pasjes, te duurquote:Op maandag 26 januari 2015 16:53 schreef _Arual_ het volgende:
Dag 23
[ afbeelding ]
Ik vind de reviews toch het leukst. Maar daar gaat wel veel tijd in zitten.

Ik vind hem na vier jaar nog steedsquote:Op maandag 26 januari 2015 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klopt. Zo'n apparaatje zou ik niet kopen. Teveel pasjes, te duur
 Maar ik wil zo graag de roze versie, die was er toen niet. Ding wil echter maar niet stuk
 Maar ik wil zo graag de roze versie, die was er toen niet. Ding wil echter maar niet stuk   
 |  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |