Haha, Sushi is ook ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja! Dat dus! Als ik deze foto zie ga ik alsnog kwijlen of automatisch'jes tikken.
Ik word best zen van Shades.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dag 27 [ afbeelding ]
Leuk, ik heb shades gedownload!
Dat is inderdaad nooit een goed idee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word best zen van Shades.
Ik wil ook kunnen naaien. Maar dan wordt mijn blog nóg verstrooider en ik wil gelijk my big fat gypsy wedding-achtige gewaden maken. Dat is vast te hoog gegrepen.
Veel meer vind ik 'm ook niet waard. In tegenstelling tot sommige anderen http://www.bol.com/nl/p/de-asielzoeker/1001004002133511/quote:
Nu bezig met Duolingo, ik denk dat ie er vanavond wel op staat.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ja, die zal het wel halen.
* _Arual_ tikt af en toe op f5
Klopt. Zo'n apparaatje zou ik niet kopen. Teveel pasjes, te duurquote:Op maandag 26 januari 2015 16:53 schreef _Arual_ het volgende:
Dag 23
[ afbeelding ]
Ik vind de reviews toch het leukst. Maar daar gaat wel veel tijd in zitten.
Ik vind hem na vier jaar nog steedsquote:Op maandag 26 januari 2015 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klopt. Zo'n apparaatje zou ik niet kopen. Teveel pasjes, te duur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |