Hey Pharkus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie allemaal je e-pener langs de meetlat gelegd en heeft iedereen zijn plekje hier kunnen vinden?
Ik heb iedereen geïntegreerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie allemaal je e-pener langs de meetlat gelegd en heeft iedereen zijn plekje hier kunnen vinden?
ja, chloro heeft de langstequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Pharkus het volgende:
Jaquote:
Vind hem wel aardigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hetzalallemaal is soms een beetje een flikkertje die biggie doet.
In de jaren 20 was het een plankenfiguur, van die jongensachtige vrouwen. Volgens mij was er toen een epidemie van verkapte homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Chai het volgende:
Ik weet het allemaal niet, maar 15 jaar geleden waren slanke dijen en billen echt het ideaal?
Jij bent ook wel de moeder van de SC gewordenquote:
Mmmm lekker, goed om te weten.quote:
Whehehehehe zo lang er knaapjes zijn die happen zal ik niet stoppenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jullie doen beiden gewoon irritant biggie. Twee handen op 1 buik gvd.
Gevat hoinkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jullie doen beiden gewoon irritant biggie. Twee handen op 1 buik gvd.
Juist wel, onder invloed ben je vaak eerlijker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uitspraken gedaan onder invloed tellen toch niet mee?
is chai een teenmom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de moeder van de SC geworden
[..]
Mmmm lekker, goed om te weten.
Ik ben vooral dommer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist wel, onder invloed ben je vaak eerlijker.
oh, nou fuck hoink dan jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist wel, onder invloed ben je vaak eerlijker.
Het is wel verbazingwekkend hoe een volwassen vent zo'n irritant 14-jarig ettertje met gebrek aan logica kan worden. Maar werken doet het wel. Dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
Whehehehehe zo lang er knaapjes zijn die happen zal ik niet stoppen
Oh en
hypocrietje
in wat je zegt, of neem je dan vaak domme beslissingen?quote:
WOwquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, nou fuck hoink dan ja
In vergelijking met...?quote:
Het kost niet eens heel veel moeitequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel verbazingwekkend hoe een volwassen vent zo'n irritant 14-jarig ettertje met gebrek aan logica kan worden. Maar werken doet het wel. Dat moet ik toegeven.
De jaren 20quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In de jaren 20 was het een plankenfiguur, van die jongensachtige vrouwen. Volgens mij was er toen een epidemie van verkapte homoseksualiteit.
In wat ik zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat je zegt, of neem je dan vaak domme beslissingen?
Mijn intellectuele scherpe gevatte zelf.quote:
bek houwe jungquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
'K zal oewe moeke eens goed vatten gij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |