je moet het nu ook weer niet gaan forceren. Het blijft gewoon zwak als je vrouwen slaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die opmerking slaat als een onbekende Fok!ker op Meloentje.
Was de h vergeten achter de p van Typ.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die opmerking slaat als een onbekende Fok!ker op Meloentje.
mooi scrabblewoordquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:59 schreef Chai het volgende:
Is het nu een keer klaar met die kasthomoparingsdans?
behalve als het sm isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je moet het nu ook weer niet gaan forceren. Het blijft gewoon zwak als je vrouwen slaat.
"Het slaat als een tang op een varken."quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:59 schreef remi1986 het volgende:
je moet het nu ook weer niet gaan forceren. Het blijft gewoon zwak als je vrouwen slaat.
Moet er even bij.quote:
Dit is om te kijken wie er alpha is. Maar kun jij de hele situatie met Meloewa uit de doeken doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:59 schreef Chai het volgende:
Is het nu een keer klaar met die kasthomoparingsdans?
quote:Op zondag 4 januari 2015 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje groot hoofd nog, denk dat dit Teun is.
Vervelend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:02 schreef hoink581 het volgende:
Ik probeer godverdomme al 4 pagina's erachter te komen wat er allemaal voor een soap is voorgevallen met die hypersensitieve mbo-er maar niemand vertelt het hele verhaal.
ib4 dwc.quote:
Ik ook niet, als je dat soms dacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja en jij kan er geen duidelijkheid in verschaffen.
Ik heb dan ook geen idee op welk verhaal en welke mbo'er je doelt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Apart dat dit niet eerder in de mode is gekomen, gezien goede dijen een evolutionair teken is van een gezonde vrouw die kan baren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef Chai het volgende:
Geen idee hoeverre de natuur zoiets kan ontwikkelen.
Maar wel echt een zieke operatie.Dan zijn borstimplantaten hartstikke onschuldig.
ik vind er niks aan..quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2NutZ is sowieso een stuk leuker dan hoink
Flikker eens op joh kneus.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef Pharkus het volgende:
Hebben jullie allemaal je e-pener langs de meetlat gelegd en heeft iedereen zijn plekje hier kunnen vinden?
Ik weet het allemaal niet, maar 15 jaar geleden waren slanke dijen en billen echt het ideaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Apart dat dit niet eerder in de mode is gekomen, gezien goede dijen een evolutionair teken is van een gezonde vrouw die kan baren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |