Nou nou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar... wel een grote mond voor iemand met een angststoornis.
man man man.. wat een stad. Nu 9 dagen hier en ik ben echt overal geweestquote:
Meloewa is nogal makkelijk in alles en is uitgebuit als camhoerquote:
Daar moet wel een rar-tje van zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Meloewa is nogal makkelijk in alles en is uitgebuit als camhoer
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet niet zoveel sletjes kijken man. Is slecht voor je libido.
niet vrijwillig?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meloewa is nogal makkelijk in alles en is uitgebuit als camhoer
Zij snapt het concept 'vrijwillig' niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet vrijwillig?
ik ken het verhaal niet echt
ze snapt wel meer dingen nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij snapt het concept 'vrijwillig' niet.
Goed punt.quote:
De enige die hier ''butthurt'' is, ben jij met je ongezonde obsessie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:35 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben namelijk reuze benieuwd waardoor de relatie tussen deze twee Fok!kers zo verschrikkelijk mis is gegaan. chroetsjov is soms net iets te butthurt om de dumper te zijn in dit verhaal. Zo spannend.
Die ken ik niet.quote:
Je bent Braddie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De enige die hier ''butthurt'' is, ben jij met je ongezonde obsessie.
Ik kan bijna geen post plaatsen of ik krijg alweer een ''Quote Alert'' van jou.
ja dat geloof ik direct. Daarmee vergeleken, is het prima wonen in de Bijlmerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
man man man.. wat een stad. Nu 9 dagen hier en ik ben echt overal geweestBehalve de ghetto want those nigga's you ain't want fuck with. Allemaal MMG's x 10. Verder moet je hier echt een keertje geweest zijn in je leven.
Hehe jep! Donderdag ochtend aanwezig! En ohja. NFL is hier zo vet om te kijken!! Die shit leeft hiet, dat is niet normaal. (logisch)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
ja dat geloof ik direct. Daarmee vergeleken, is het prima wonen in de Bijlmer![]()
Maar nice! Donderdag ben je weer terug in NL?
Typ het eens op 2Nutz. Ik heb nu het idee achter de feiten aan te lopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
niet vrijwillig?
ik ken het verhaal niet echt
Typ zelf op!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Typ het eens op 2Nutz. Ik heb nu het idee achter de feiten aan te lopen.
ja dat lijkt me echt bruut. Ja en dat het leeft, praat me er niet van. Daar krijgt zelfs de hond een shirt aan tijdens wedstrijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehe jep! Donderdag ochtend aanwezig! En ohja. NFL is hier zo vet om te kijken!! Die shit leeft hiet, dat is niet normaal. (logisch)
Je dicht jezelf te veel eer toe met het gebruik van het woord "Obsessie". Ik zou liever over onverdeelde aandacht spreken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:52 schreef chroestjov het volgende:
De enige die hier ''butthurt'' is, ben jij met je ongezonde obsessie.
Ik kan bijna geen post plaatsen of ik krijg alweer een ''Quote Alert'' van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |