Ik stuur deze post ff door naar m'n moeder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
Als ik Fylax' moeder was zou ik elke avond na half 10 de router uitschakelen en zijn telefoon afpakken.
Ja, als je hier nu toch bent.. ben je nou een meisje of jongen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:43 schreef Fylax het volgende:
Mijn kleine duifjes vertelde mij dat hier over mij gepraat werd.
Jongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, als je hier nu toch bent.. ben je nou een meisje of jongen?
Ah okquote:
pics van je moederquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik stuur deze post ff door naar m'n moeder.
Mooi gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
Mijn eerste paint op FOK!
[ afbeelding ]
schattuuugg
toto kan dit beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
schattuuugg
Goeien bil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
schattuuugg
Gvdquote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Getemd? Haha jouw bolle klaplongkop is nog triester dan Meloewa die haar benen voor de zoveelste FOK!ker spreidt. Sterker nog, zij krijgt er zelfs geld voor. En jij? Jij kunt nog geen wijf in bed krijgen als je een zak over je kop trok en ze geld toe gaf.
Puh. Lease.
wat lelijk ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
schattuuugg
Een jongen van 15. Angststoornis ofzo, gek van Ariane en een enorme schare fans hier. Hij is niet onaardig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij een keer foto gezien van die gebruiker... is dat nou een meisje of een jongen? ff serieus? en 14 jaar ofzo? en dan zulke fucking wallen? groeit weer op voor galg en rad.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeien bil.
[..]
Gvd
wel wat gemist ja... moest lachen om bolle klaplongkop
Je vergeet het natte plekje tussen de benen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
schattuuugg
waarom spel je altijd expres ariana verkeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een jongen van 15. Angststoornis ofzo, gek van Ariane en een enorme schare fans hier. Hij is niet onaardig.
Heeft gewoon iets met /caren te maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom spel je altijd expres ariana verkeerd
is het niet ariane?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom spel je altijd expres ariana verkeerd
Even fappenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
schattuuugg
Waar gaat dit precies over?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Chloroform het volgende:
Heb een geweldige jeugd gehad. Zorg jij er nou gewoon maar voor dat je niet weer als goedkope hoer voor de camera gezet wordt.
Ah vandaar... wel een grote mond voor iemand met een angststoornis.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een jongen van 15. Angststoornis ofzo, gek van Ariane en een enorme schare fans hier. Hij is niet onaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |