Al dm van haar?quote:
Zomaar wat zeggen? wow... kutkindquote:
zal zo ff zoeken. Zijn aardig wat topics geweest.quote:
ja leuk en aardig, maar hij is toch zon zogenaamde gangster? Met zijn "ik kom je halen". Hij durfde alleen tegen Chloro. Ik heb me doodverveeld met dat kind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haan heeft een zware tijd, zijn moeder is snakelady en die laat hem nu achter in NL.
Gewoon blijven pushen, gaan ze vanzelf overstag.quote:
Ik heb alweer hele verhalen geschreven. Hoop dat ze het leuk vind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon blijven pushen, gaan ze vanzelf overstag.
haan is een lieve knul met fantasie meer niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zal zo ff zoeken. Zijn aardig wat topics geweest.
[..]
ja leuk en aardig, maar hij is toch zon zogenaamde gangster? Met zijn "ik kom je halen". Hij durfde alleen tegen Chloro. Ik heb me doodverveeld met dat kind.
KLB / [KLB SC] Waar Chloroform mama vies isquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haan is een lieve knul met fantasie meer niet.
Zijn vinger is wel duidelijk dunner dan eerst, nu hij meer drugs gebruikt en minder bier drinkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Waar Chloroform mama vies is
toevallig nog net de onderste in de lijst. TT viel ook meteen op
Haha nice een meloentje bashquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Waar Chloroform mama vies is
toevallig nog net de onderste in de lijst. TT viel ook meteen op
Hahahahahaquote:Op zondag 4 januari 2015 14:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
damn, jij hebt echt rake klappen gehad
Je hoeft maar 1 harde, gevatte oneliner te plaatsen en ze vind je al een hele kerel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Haha nice een meloentje bash![]()
wel easy maar altijd leuk hoe die verwarde vis zit te spartelen om woorden te vinden
Verwijzing naar chroestjov dit?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 harde, gevatte oneliner te plaatsen en ze vind je al een hele kerel.
hij doet alles door elkaar, waardoor hij de hele nacht als een mongool rondloopt met spraakgebrek (lees dat topic maar). Dan heb je inderdaad wat hersenschade opgelopen als je daarna fotos gaat plaatsen met bivakmutsen in een busje en roepen dat je mensen gaat halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn vinger is wel duidelijk dunner dan eerst, nu hij meer drugs gebruikt en minder bier drinkt.
dat was ook meer om te kijken of Haan dan tegen mij zou beginnen. Maar helaas. Tot 4x geprobeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nice een meloentje bash![]()
wel easy maar altijd leuk hoe die verwarde vis zit te spartelen om woorden te vinden
[..]
Hahahahahazo waar ook dit
![]()
dat kind praat echt als iemand met beperkingen not even wanna stook hier
*ditquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bevestig deze statement even voor het geval dat het niet duidelijk was.
Ja.
Mislukte stookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat was ook meer om te kijken of Haan dan tegen mij zou beginnen. Maar helaas. Tot 4x geprobeerd
Was het wel maar weet niet zeker of dat voor hem ook zo was. Dat moet wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bevestig deze statement even voor het geval dat het niet duidelijk was.
Ja.
moeder ni bgraipquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
Als ik Fylax' moeder was zou ik elke avond na half 10 de router uitschakelen en zijn telefoon afpakken.
Die jongen kan nooit meer normaal seks hebben met zijn 14 chaturbate cams synchroon op het tabblad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
Als ik Fylax' moeder was zou ik elke avond na half 10 de router uitschakelen en zijn telefoon afpakken.
Wel heel erg Amerikaans.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je al gehypnotiseerd door haar tieten?
Jij hebt geen hobby's.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je van plan een Meloewatje te doen met irCute? Anders zou ik wel eerst informeren naar haar geestelijke gesteldheid.
Ze ziet er hier dan wel heel anders uit dan op de foto's die ze op FOK! plaatst, het zal de make-up wel zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja staat in dat gym topic. Paar posts boven de post die Modus quotte.
Volgens mij een keer foto gezien van die gebruiker... is dat nou een meisje of een jongen? ff serieus? en 14 jaar ofzo? en dan zulke fucking wallen? groeit weer op voor galg en rad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen kan nooit meer normaal seks hebben met zijn 14 chaturbate cams synchroon op het tabblad.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:39 schreef Chai het volgende:
lokquotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |