quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef pijltjegooien het volgende:
Klopt, je bent ook minderwaardig.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef pijltjegooien het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zou je niet zeggen, TS. Ik had bij jou gelijk het idee te maken te hebben met een zelfverzekerde knappe man.
Je bent zeker vies dik?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
Laatste topic vandaag.
Zelfvertrouwen heb ik gewoon totaal niet, ik neig naar een minderwaardigheidscomplex.
Ik studeer slecht, sport/tennis op niveau van een 70+er (Ik tennis dan ook tegen pensionado's) en derhalve geen vertrouwen bij de vrouwen. En geen vertrouwen is geen vrouwen regelen, zo kom in in een negatieve flow. Waardoor ik mezelf structureel minder voel dan de ander. Laatste topic vandaag, maar dit moest ik kwijt.
Dat is geen klacht, dat is een keuze. En je geeft aan dat je het leuk vindt, dus nog een bewuste keuze ook nog.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
Dan heb ik echt zo iets van, leuk ik kijk elke avond tv of fok! wat......
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef lrgame1983 het volgende:
Serieuze tip:
Doe dingen waar je goed in bent! Succes is egostrelend voor iedereen. Deze tip wordt gegeven door diverse mensen.
Zelf heb ik er geen last van, maar ik doe ook vaak waar ik goed in ben: niets. Erg gelukkig daarmee!
Jji ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef pijltjegooien het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
Zou je niet zeggen, TS. Ik had bij jou gelijk het idee te maken te hebben met een zelfverzekerde knappe man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |