Kloptquote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef Beauke het volgende:
[..]
1 Keer max?
Ach, het kan slechter hoor.
Jij mag niet klagenquote:
Huiliequote:Op zondag 1 februari 2015 19:52 schreef Beauke het volgende:
[..]
1 Keer max?
Ach, het kan slechter hoor.
Omdat ik dan afspreek om wat gezelligs te doen en de gast probeert gelijk seks te krijgen en op me te duiken. Best geil maar ze vergeten het friends gedeelte totaal.. en daarna ook amper meer wat laten horen tot ze weer seks willen en dan weer veel appen en gezellig doen. Doeiiii. Zoek gewoon vriendschap, iemand waarmee je het ook gewoon gezellig kan hebben en dan in een gekke bui mee in bed belandt om vervolgens uren na te chillen met een film of iets..quote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, beter dan niet toch? Hoezo werkt Fwb voor jou niet?
[..]
Dat dus...
dus je wil een relatie zonder het een relatie te noemen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Omdat ik dan afspreek om wat gezelligs te doen en de gast probeert gelijk seks te krijgen en op me te duiken. Best geil maar ze vergeten het friends gedeelte totaal.. en daarna ook amper meer wat laten horen tot ze weer seks willen en dan weer veel appen en gezellig doen. Doeiiii. Zoek gewoon vriendschap, iemand waarmee je het ook gewoon gezellig kan hebben en dan in een gekke bui mee in bed belandt om vervolgens uren na te chillen met een film of iets..
Laat dat 'voorlopig' maar weg. Of ze moet nog een tweede willen, dan mag je in ieder geval een tijdje oefenen totdat je weer raak geschoten hebt. Het overgrote deel van de vrouwen wil geen sex meer nadat het gewenste aantal kinderen bereikt is, merk ik heel duidelijk in mijn omgeving.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:14 schreef pussywillow het volgende:
We hebben sinds een paar maanden een baby en ze zeggen dat je er veel voor terug krijgt, maar seks (met je vrouw, welteverstaan) is vooralsnog niet één van die dingen
Heyy, wil ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:16 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Omdat ik dan afspreek om wat gezelligs te doen en de gast probeert gelijk seks te krijgen en op me te duiken. Best geil maar ze vergeten het friends gedeelte totaal.. en daarna ook amper meer wat laten horen tot ze weer seks willen en dan weer veel appen en gezellig doen. Doeiiii. Zoek gewoon vriendschap, iemand waarmee je het ook gewoon gezellig kan hebben en dan in een gekke bui mee in bed belandt om vervolgens uren na te chillen met een film of iets..
Dus een gezellige tijd noem je gelijk een relatie? Lijkt mij niet. Dat is echt nog wel een mega verschil.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus je wil een relatie zonder het een relatie te noemen?
nou ja, ik heb in mijn relatie ook een gezellige tijd, anders zou ik niet in een relatie zijn met hem.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:02 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Dus een gezellige tijd noem je gelijk een relatie? Lijkt mij niet. Dat is echt nog wel een mega verschil.
Ben je ook in een relatie met je beste vrienden dan? En puur omdat er dan een stukje seks bij zit, moet het dan maar een relatie zijn?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou ja, ik heb in mijn relatie ook een gezellige tijd, anders zou ik niet in een relatie zijn met hem.
Ik heb een relatie met mijn beste vriend en ook seks met hem.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:11 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Ben je ook in een relatie met je beste vrienden dan? En puur omdat er dan een stukje seks bij zit, moet het dan maar een relatie zijn?
Het wordt al minder hoor. 3x rond het slapen gaan en 3x bij het ontwaken... en dan zien we elkaar gemiddeld zo'n 3x per week. Afgelopen weekend het hele weekend.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:16 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jeetje, heb je nog tijd om te eten en te slapen?
Bereid je inbox voor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
First one, ik heb altijd zin.
heyquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
First one, ik heb altijd zin.
's Avonds ok. Maar 3x smorgens??? Zet je de wekker om 6:00 en staat pas op om 7:00?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het wordt al minder hoor. 3x rond het slapen gaan en 3x bij het ontwaken... en dan zien we elkaar gemiddeld zo'n 3x per week. Afgelopen weekend het hele weekend.
Komt ook pof uit, maar het blijft lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef JAOC het volgende:
[..]
's Avonds ok. Maar 3x smorgens??? Zet je de wekker om 6:00 en staat pas op om 7:00?
2x klaarkomen smorgens kan ik nog enigszins snappen, maar die 3e keer terwijl je de nacht ervoor ook al 3x bent gekomen. Lijkt me dat er dan alleen nog maar pof uitkomt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:32 schreef mstx het volgende:
Bijna elke dag.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |