Hier als in jouw huis en zo ja, waarom laat jij dat toe?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze werken niet voor mij, maar voor een of andere aannemer. Ze overnachten hier.
Welke opleiding, geschiedenis of politicologie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Soms moet onzin afgestraft worden. En ik verveel me want dit hoorcollege over de geschiedenis van het liberalisme is echt oersaai.
Doe er je voordeel mee.quote:
Joh, je begint weer eens over waarheid, iets waar jij in jouw ogen alleenrecht op hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
En nu begin je weer af te dwalen met trollende onzin. Net nu Ik dacht dat je weer op het serieuze pad was.
Maarja. Je ongelijk kon ook niet langer aanhouden. Je hebt goed geprobeerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat ze een piemel heeft van 30cmquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarom noem je haar dan homo en heeft ze een mannelijk usericon?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef BozeHaas het volgende:
omdat ze een piemel reuzeclitoris heeft van 30cm
Dus jij wil zeggen dat die statistiek vervalst is door Brå? Ja of nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, je begint weer eens over waarheid, iets waar jij in jouw ogen alleenrecht op hebt.
Ga ik verder ook geen moeite meer in steken.
Gewoon zonde van de moeite.
Irritant.
Dunning-Kruger op zijn best.
Echt ongelofelijk.
Oliedom.
Namaste.
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:33 schreef GhpH het volgende:
Dus jij wil zeggen dat die statistiek vervalst is door Brå? Ja of nee.
Humanistiekquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Welke opleiding, geschiedenis of politicologie?
Ik weet al genoeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee.
Nogmaals, cijfers moeten geinterpreteerd worden voor ze betekenis hebben.
Een skippybal jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb ook grotere ballen dan jullie.
Ben benieuwd of het luktquote:
gaap.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een skippybal ja
Nu terug naar de keuken.
Nu moet je even eerlijk zijn en uitkomen voor wat die 5% in werkelijkheid is voor jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:38 schreef GhpH het volgende:
Ik weet al genoeg.
En hoe interpreteer jij het als 5% van een bevolking garant staat voor 77.6% van de verkrachtingen?
Ben benieuwd wat voor smoes je gaat verzinnen om zo'n groot gat te dichten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |