Eerlijk gezegd boeit het niemand als je weg bent.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een kloon
fuck heel deze tyfussite
doei
daar is het gat van de internetkabel .. ciaoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog een kloon
fuck heel deze tyfussite
doei
Sry.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
fakka, je moet niet zo praten jwz
Nee.quote:
Wtf idd.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef remi1986 het volgende:
KOM WE MAKEN 19045904 KLOONS AAN OM TE POSTEN IN DE SC HUEHUEHUEHUEHUE GVD WAT BEN IK STOER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw kop lijkt op een bak met wurmenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef jbvsmapampa het volgende:
Ben dus gestaakt met wiet, en begonnen met antidepressiva. Het werkt wel, wiet rook ik eigenlijk amper, maar het nare is heel erg, dat ik het gevoel heb dat mijn medicatie mijn gevoelens, oftewel emoties in een klein schatkist verbergt. ik voel me eigenlijk net een robot, die in een zogenaamd filmwereld leeft. Als ik wiet rook, gaat dat schatkistje open van emoties en barst in in tranen. Eigenlijk, vaag, maar goed. De klacht is dat ik me vervlakt voel - dat deadprez nog steeds geen ban heeft en dat wiet eigenlijkis en zelfs heftiger dan crack aanvoelt met mijn antidepressivum. Uit voorzorg verneem ik de naam hier niet. Groet
Grotere schatkist kopenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef jbvsmapampa het volgende:
Ben dus gestaakt met wiet, en begonnen met antidepressiva. Het werkt wel, wiet rook ik eigenlijk amper, maar het nare is heel erg, dat ik het gevoel heb dat mijn medicatie mijn gevoelens, oftewel emoties in een klein schatkist verbergt. ik voel me eigenlijk net een robot, die in een zogenaamd filmwereld leeft. Als ik wiet rook, gaat dat schatkistje open van emoties en barst in in tranen. Eigenlijk, vaag, maar goed. De klacht is dat ik me vervlakt voel - dat deadprez nog steeds geen ban heeft en dat wiet eigenlijkis en zelfs heftiger dan crack aanvoelt met mijn antidepressivum. Uit voorzorg verneem ik de naam hier niet. Groet
mehquote:Op maandag 5 januari 2015 23:48 schreef jbvsmapampa het volgende:
[..]
Matttieeeee check mijn kaolo swaggeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |