Nou, dat is dan waarschijnlijk een geluk, tenzij ze er van overtuigd zijn dat je moeder het gestuurd heeft.quote:
Ik wou dat ik niet op die link geklikt had.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
dat klopt van ms 13.
http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/
dit plaatje
Hogere functie dan je ma, maar geen geld hebben voor ietsquote:Op maandag 5 januari 2015 17:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die vrouw werkt ook bij mijn moeder en ze daar ook nog melding van gemaakt en ze zegt dat mijn moeder er achter zit. die vrouw heeft een hogere functie dan mijn moeder.
die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hogere functie dan je ma, maar geen geld hebben voor iets
Bruh is je ma schoonmaakster en die vriendin leidinggevende ofzo
Vraag je moeder even om hier een normaal verhaal te houden dan heb je ook kans dat mensen serieus willen antwoorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
volgens mijn moeder is het van de regering, als het incorrect is verbeter mij maar.
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
Maar even serieuze reactie want ik moet het snel typen, sorry voor de grammatica.
En ik maar denken dat al die junks in Beilen naar de Aldi gaan, hebben ze gewoon een winkel op het terreinquote:Op maandag 5 januari 2015 17:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
die vriendin is woonbegeleider, mijn moeder werkt in een winkel daar wat op het terrein staat.
En een beetje bezig gaan met de opvoeding van haar kind zou ook geen kwaad kunnen...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.
correctquote:Op maandag 5 januari 2015 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die junks in Beilen naar de Aldi gaan, hebben ze gewoon een winkel op het terrein![]()
Maar goed, ze zijn dus collega's van elkaar, en die vriendin is geen meerdere van je moeder, slechts iemand in een hogere functie.
ja klopt tegen mij.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen jou? Als je ouder bent dan een jaar of 11 zal dat voor de baan van je moeder geen gevolgen hebben. Wel handig om dit soort dingen te laten in het vervolg. En je moeder moet andere vriendinnen zoeken.
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vraag je moeder even om hier een normaal verhaal te houden dan heb je ook kans dat mensen serieus willen antwoorden.
Wacht eerst het bericht van de politie maar eens af, of heeft je moeder een kopie van de aangifte gezien?quote:
Nog gekker: ik waag te betwijfelen of jij ooit zulke dreigementen zou krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:37 schreef Leandra het volgende:
En een beetje bezig gaan met de opvoeding van haar kind zou ook geen kwaad kunnen...
Mijn 15-jarige zou echt een probleem hebben als hij zulke plaatjes wist te vinden, met gangnamen strooit alsof het de buurkinderen zijn en dat soort plaatjes ook nog eens verstuurt.
Maar goed, ik had zulke dreigementen nooit met m'n 15-jarige kind gedeeld...
Ze weet wel meer niet van wat jij op internet uitspookt....quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.
Mooi. Sla jezelf voor je kop voor het feit dat je je ermee hebt bemoeid, spreek met jezelf af dat je niet weer zo stom gaat zijn en ga over tot de orde van de dag.quote:
Ik zou me daar als instelling idd ook behoorlijk zorgen over maken, een woonbegeleider die in de schuldsanering zit... en dat werkt dan met junks en alcoholisten.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Nog gekker: ik waag te betwijfelen of jij ooit zulke dreigementen zou krijgen
Het is té tokkie en onvolwassen voor woorden. Misschien moet je moeder ook eens volwassen worden. Overigens: een woonbegeleider (bestaat dat?) die zich zo gedraagt, mag zich ook wel eens achter de oren krabben...
Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat niet wil want ze is bang dat er nog meer problemen door komen. ze weet hier niks van dat het op internet staat.
Ik weet niet wat die functie inhoudt, maar veel kan het niet zijn, anders gedraag je je niet zo. Óf TS is met heel zijn 15 jaar een beetje losgeslagen geraakt en maakt van een mug een olifant...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:44 schreef Leandra het volgende:
Ik zou me daar als instelling idd ook behoorlijk zorgen over maken, een woonbegeleider die in de schuldsanering zit... en dat werkt dan met junks en alcoholisten.
Trouble waiting to happen.
Beetje van de categorie MS-13 plaatjes sturen naar iemand waarvan je denkt dat ze met een ander nummer lelijke dingen naar je moeder gestuurd heeft....quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?
ja voor advies, en hoe hoog de straf kan zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar desondanks lijkt het jou wel een goed idee om dit op internet te zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |